سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱
۹ |
۰
پایان حضور یک مدیر در فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد عمر حضور یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در تشکلات مدیریتی فدراسیون فوتبال به پایان رسیده است و باید به دنبال جایگزین بود.

چندی پیش بود که در پی رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال در کرمان دو مدیر رده بالای فدراسیون فوتبال از سمت خود کناره گیری کردند. یکی از ‌آن‌ها خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران بود و یکی هم سهیل مهدی رئیس برگزاری مسابقات لیگ برتر. البته مهدی تاج گفت در صورتی که تخلف این مدیران ثابت نشود باید از آنها دلجویی شود.

جالب اینجاست فدراسیون فوتبال جانشین این دو مدیر را مشخص کرده است و این نشان می‌دهد آنها شانسی برای بازگشت به تشکیلات فدراسیون فوتبال ندارند. دانیال مرادی به عنوان جانشین خداداد افشاریان در کمیته داوران مشخص شده است و مسئولیت برگزاری مسابقات لیگ برتر به امیر حسین روشنک واگذار شده است.

خداداد افشاریان در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که روز یکشنبه برگزار شد شرکت نکرد و این نشان می‌دهد، عمر مدیریت او در فدراسیون فوتبال بسر آمده است و به زودی جانشین او در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.

پیش تر شهره موسوی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با توجه به رای صادره از سوی دادگاه موقعیتش را در جمع اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از دست داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کرام الکاتبین QA ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    چرا دوتا ؟! بی صداتر دارنه پرونده های جعل مرکب و چند جانبه است که باید بررسی بیشتر و معرفی بشود
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    افشاریان رئیس کمیته داوران استعفا داده؟ یعنی کیسه یتیم شد؟ یعنی دیگه داورا به کیسه امتیاز هدیه نمیکنن؟😂😂
    • پرسپولیسیم US ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      حالا دیگه با مساوی گرفتن جلوی پرسپولیس کی چکش رو همراهی کنه و بالا و پایین بپره. چه ذوقی میکردن. اگه رسیدگی بشه، اون پنالتی هایی که زمان مجیدی قهرمان شدن هم رو میشه. پنالتی های معروف اهدایی به کی۳ . برای اینکه قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس ۶ تا نشه ( ۶ شیش تایی میشدن )
  • استقلالیم... IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    مرادی بیادجای افشاریان.این آقا یه پرسپولیسیه ک درشروع کارش حق استقلال رو لگدمال کردایشون بابرنامه ریزی کمک داور پرسپولیسی رو گذاشت که افساید ۱۰۰درصد رو بعمد نگرفت
  • علی CA ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    مافیای فساد تاج هنوز هست اینها نوچه تاج هستند.
  • علی IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    چه جالب خود مهدی تاج که سردسته مفسدان فدراسیون فوتبال هست میگه ازشون دلجویی کنیم آره اگر تورو لو ندن بایدم ازشون دلجویی کنی اونا که بدون دستور تو آب نمیخوردن همه اوامر تورو اجرا میکردن تا تیم خاص نتیجه بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی