امباپه و گریزمن المپیک را از دست دادند!/ آخرین بار که این همه جواب رد شنیدم در دانشگاه بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه و آنتوان گریزمن اجازه حضور در المپیک تابستانی پاریس همراه تیم ملی فرانسه را پیدا نکردند.

تیری آنری ترکیب تیم ملی فرانسه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را منتشر کرده و نام کیلیان امباپه، آنتوان گریزمن و ادواردو کاماوینگا در ترکیب قرار داده نشده است. المپیک تابستانی پاریس ۱۰ روز پس از فینال یورو آغاز می‌شود و تنها یک هفته قبل از شروع لالیگا به پایان می‌رسد. امباپه و گریزمن تمایل خود را برای حضور در این بازی‌ها ابراز کرده بودند و در عین حال اذعان داشتند که این موضوع به آنها بستگی ندارد و مدیران باید در موردش تصمیم‌گیری کنند، و حالا این طور که مشخص است هیچ کدام اجازه حضور در این بازی‌ها را پیدا نکردند.

آنری، دیدیه دشان و حتی رئیس‌جمهور فرانسه امانوئل مکرون بارها به صراحت اعلام کردند که با باشگاه بعدی امباپه صحبت کرده‌اند و از آنها خواسته‌اند که به این بازیکن اجازه حضور در المپیک را بدهند. اما گویا رئالی‌ها درخواست آنها را رد کرده‌اند و تمایل دارند ستاره جدیدشان حتما در تور پیش‌فصل حضور داشته باشد.

آنری روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که امباپه از سوی باشگاهش اجازه بازی در المپیک را پیدا نکرده و، به نقل از ESPN، گفت: «موضع رئال مادرید در مورد المپیک بسیار صریح بود. آخرین باری که اینهمه جواب رد شنیدم در دانشگاه بود. حتی مذاکره‌ای هم با آنها نمی‌توان داشت. نزدشان می‌روی و می‌گویی المپیک، می‌گویند نه، و برمی‌گردی.»

بیشتر بخوانید: امباپه به رئال‌مادرید پیوست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی