واکنش رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به واگذاری تراکتور
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از تصمیم باشگاه تراکتور برای واگذاری این باشگاه به هیئت فوتبال اظهار بی‌اطلاعی کرد.

جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی درباره اطلاعیه باشگاه تراکتور مبنی بر واگذاری این باشگاه به هیئت فوتبال اظهار داشت: ما هیچ اطلاعی از این تصمیم باشگاه تراکتور نداریم و اصلاً نمی‌دانیم بر چه اساسی چنین اطلاعیه‌ای صادر شده است. این موضوع را از شما می‌شنویم و هیچ‌کس از مسئولان این باشگاه با ما صحبتی انجام نداده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما اصلاً نمی‌توانیم تیم‌داری کنیم و مسئولیتی را هم قبول نخواهیم کرد. من باید با مدیران باشگاه تراکتور صحبت کنم و ببینم بر چه اساسی چنین صحبتی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: پایان کار زنوزی در فوتبال ایران/ واگذاری عجیب و غریب تراکتور تبریز!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • علی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    اگر زنوزی راست میگه که تیم تراکتور را واگذار خواهد کرد .بده بصاحب اصلیش که چند وقته پیش دنبال تیم تراکتور بود که ندادن .منظورم اقای شفق بود.
  • حرف مرد یک کلمه است: IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    یا قبول میکنی یا زنوزی تراکتور رو منحل میکنه. زنوزی کاملا عصبانیه و کاملا تصمیمشو گرفته. شرورها لیاقت زنوزی رو ندارن.
    • اذر IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      اولا شرور جد و ابادت هست دوماً این یه موضوع کاملا داخلیه و هیچ ربطی به تو و امثال تو نداره
  • سعید IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    افرین اقایه زنوزی باید اینکارا رو انجام بده تا بفهمن که تو اذربایجان غیر از زنوزی هیچ کس به فکر حال مردم نیست این همه پول خرج کن صد برابر فش بشنو
  • Xanmiri IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    پول مفت خرج نکرده چند برابر سودشوبرده استفادشو کرده سودی که داره تراکتور براش داره عمرا واگذار کنه این کاراش هم سیاه نمایی هست ک واگذار نکنه بگه خریدار نداش
    • احمد حسن نژاد US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      تراکتور چه سودی برای زنوزی داره غیراز فحش وناسزا چی سودی برده؟
    • Sasan IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
      به خدا واقع بین باشید. تیم داری بخش خصوصی این اندازه سود داشت . به این اندازه تیم دولتی نداشتیم. تا دلت بخواد بخش خصوصی برشکست شده داریم در فوتبال هیچ کس به اندازه زنوزی خرج نمی کنه حداقل مشکل مالی نداریم.
  • بنده خدا IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    مگر شما مسئول فدراسیون فوتبال نیستی
  • یاشار قوشاچایلی_ آزربایجان IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    زنوزی بجای قرتی بازی و ادا در آوردن جوانان تورک آزربایجانی را جذب تیم فوتبال کنه و از آوردن بازیکنان پا به سن گذاشته پرهیز کنه. آنوقت تراختور کهکشانی میشه
  • مهرداد IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    مسئولان تراکتور هنوزم درس عبرت از گذشته نگرفته و قبل از خبر انحلال باشگاه هم دنبال خرید بازیکنهای قرمز آبی از جمله مهدی ترابی و تبادل این بازیکن با آلوز بودن، غافل از اینکه توی همه ی این سالها و توی کورس و بازیهای حساس بیشترین ضربه رو از نفوذیهای تیمهای رقیب و ستون پنجمیها خوردن، تا زمانی که سیاست و دید باشگاه به تیمداری عوض نشده با هر مقدار هزینه نتیجه ای نخواهند گرفت، تصب و عرق به باشگاه تا زنده نشه و امثال مهدی کیانی توی باشگاه جا باز نکنن تراکتور با حسرت به جام نظاره گر خواهد بود.
  • صیاد دلها IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    زنوزی اگر لیاقت تیمداری نداشت ، نباید تیم رو از سپاه و کارخانه تراکتور سازی خریداری میکرد
  • یاشار قوشاچایلی_ آزربایجان IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    جناب مهندس زنوزی قادان آلیم پول زیاد خرج کردن شرط نیست.بلکه چگونه خرج کردن شرط است.به ایشان توصیه میکنم یک مشاور اقتصادی و یک روانشناس را استخدام کنندوبا هوادران تراختوردرگیر نشوند و آقای شفق را به هئیت مدیره تیم اضافه کنند. یاشاسین آزربایجانی یاشادانلار.❤
  • ساسان IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    زنوزی فقط ثبات و تیم داری بلد نبود. هوادار صبر نداشت.خیلی هزینه کرد اما جواب نگرفت. اما فحاشی به زنوزی از انصاف دور هست. هیچ بخش خصوصی با این هوادارهایی که داره تراکتور قبول نمی کنه.
  • رسول صادقی IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    آقای زنوزی تیم تراکتورسازی را به مردم آذربایجان و کارخانه تراکتورسازی تحویل بده خیلی خوبه و بودجه تیم نیز همچون پرسپولیس و استقلال و پیکان و سپاهان فولاد و.ووو دیگر تیم‌های دولتی از طرف دولت و وزارت صنایع و ورزش و جوانان و دیگر سازمانهای دولتی تامین میشه و خودش هم تیم گسترش فولاد و دوباره احیا کنه ، چونکه گسترش فولاد تبریز آقای زنوزی واقعاً اون زمان تیم خوبی بود. و ما مردم آذربایجان تشکر می‌کنیم از توجه ویژه و سرمایه‌گذاری این بزرگوار در تیمهای آذربایجانی ، مردم فوتبال دوست آذربایجان شاید در این چند ساله از نتایج این تیم مردمی و مدیران غیر بومی شکایت وگله داشته باشند ولی مردانی مرد صفت را هیچ وقت فراموش نخواهند کرد که برای ورزش استان سرمایه و عمر خود را گذاشته باشند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی