پای کمیته انضباطی به مصاحبه جنجالی استقلالی‌ها باز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی ابلاغیه ای را برای برخی از عوامل و بازیکنان تیم استقلال صادر کرد.

با توجه به تخلف و عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی توسط زبیر نیک نفس ، بهزاد غلامپور ، سید حسین حسینی و روزبه چشمی از عوامل و بازیکنان تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه ، به نامبردگان ابلاغ می شود دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش رضا جاودانی به فحاشی مهرداد محمدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رسول IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    اینهمه احضار توخالی و پشت سرهم که در آخر هم هیچی به هیچی .اگر هفته های قبل به خاطر تهمت و نشر اکاذیب محروم و جریمه می شدند کار به اینجاها نمیکشه.
    • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      باید به کلیه ایستگاه‌های آتش‌نشانی اعلام کنند تا بیایند آتش را خاموش کنند، بدجوری دارند دود می‌کنند، اینهمه دود و آتش برای هوای تهران مسموم کننده است 😃 این جماعت کارشون فقط همین است، یا با کشورهای عربی برعلیه پرسپولیس تبانی و خیانت می‌کنند، یا اینکه یکسره برعلیه پرسپولیس و اقیانوس سرخ هواداران مصاحبه و بیانیه می‌دهند، معلومه بدجوری سوختند که اینطوری دود از همه جاشون بالا میاد، بقول بیرانوند خدا هم پرسپولیسی‌ها را دوست داشته، که اینطوری بدون جوسازی‌ها و نامردی‌ها، بازم پرسپولیسی‌ها قهرمان لیگ برتر شدند و باعث سوخته شدن شش‌تایی‌ها شده، فشاااررر در حد لالیگا بهشون وارد شده، عشق بی‌پایان فقط پرسپولیس همیشه قهرمان، 🚩 اينم شش‌تا قلب سُرخ و خوشگل به کوری چشم هرآنکس که نمیتونه ببیند ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • قهرمان آفسایدها IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    اینجا هرکی حرف حق بزنه عاقبتش همینه... کاش این کمیته انضباطی و اخلاق یکبارم به اتفاقات مشکوکی که فقط و فقط تو بازیهای لنگ رخ میده ورود کنه به اینکه مگه میشه یه تیم تو یک فصل ۷ تا گل آفساید بزنه مگه میشه تو یه بازی ۳تا گل بزنه (بازی با شمس آذر) هر۳تا با اشتباه گلر و مدافع حریف... ولی خب چون اینجا قهرمان پیش از شروع فصل تعیین میشه طبیعتا کاری به این چیزا ندارن و خودشونو به کوری میزنن
    • سیروس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      مثل بازی کیسه با پیکان
  • کرام الکاتبین QA ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    این حرفها همه ش برای ماست مالیه و بس. همه این حرفها و فحش ها و تهمت ها از قبل هماهنگ شده است مجری سابق خودش این کاره س
  • ماشا IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    بنظر من وجود وار تو ورزشگاهها در حالیکه بعد از چندین سال که گینه بیساعو هم بهش مجهز شده، یه نوع انضباطه یه نوع قرار گرفتن پشت سر قانونه یه نوع احترام گذاری به خلق خداس یه نوع اثباط برا پایبندی به قانونه.و عدم وجودش یعنی انکار نظم و قانون و عدالت و وجدانو...در واقع کمیته انضباطی باید بعنوان مدعی العموم و حامی مردم و هوادار و قانون و عدالت ، فدراسیون رو به صلابه بکشه.اگه دیشب جلو اونهمه هوادار قرمز ، مس همچین گل فیکی میزد و خط نگهدارم طرفدار کرمانیها بود، هیچ میدونید چه شورشی دراون بخش از مملکت بپا میشد؟ اقایون کمیته انضباطی خوبه کمیته بحران تشکیل بدن نه اینکه یکی یکی حق الناس رو به تمسخر بگیرن و هی احضار... ماها با این وضع عدالت چطور باید بریم پا صندوق رای؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی