جواب مدافع پرسپولیس به ادعای جنجالی استقلالی‌ها/ از استرس داشتم می‌مردم اما...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی نعمتی می‌گوید امیدوار است برای سال دیگر هم در پرسپولیس بازی کند.

علی نعمتی بازیکن پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس درباره لقب گرگی که برایش گذاشته‌اند اینطور صحبت کرد: چند سال است این لقب را رویم گذاشته‌اند به‌خاطر چشم‌هایم!

او درباره بازی عنوان کرد: در حال گرم کردن که بودم از استرس داشتم می‌مردم ولی خدا را شکر می‌کنم که پایانش با یک قهرمانی دیگر همراه بود. تبریک به هواداران و کادر فنی‌مان و کادر فنی نیم فصل اول‌مان که به هر دلیلی الان همراه‌مان نیستند و بچه‌هایی که با ما بودند واقعا خیلی زحمت کشیدند و جای‌شان خیلی خالی است‌. فکر می‌کنم هواداران این دو سه بازی آخر سنگ تمام گذاشتند.

او درباره گرفتن جام با مدت کوتاه صدر نشینی گفت: ما پارسال هم این شرایط را داشتیم و آقا یحیی یک چیز خوبی را جا انداخت که ما بازی خودمان را کنیم و کاری به رقیب‌مان نداشته باشیم و امسال هم همین شد و حتی مصاحبه‌های بدی علیه ما شد ولی ما هیچ چیزی نگفتیم و سکوت کردیم. خدا را شکر می‌کنم که به قهرمانی ختم شد. مجددا تبریک به کادر فنی و مدیریت باشگاه و هواداران و پیشکسوتان که همه جاهای سختی پشتمان بودند.

نعمتی درباره تاثیر هجمه‌های وارد شده اخیر و تاثیرش روی روح و روان‌شان گفت: من فکر می‌کنم دربی رفت بود که بعدش هم درموردش صحبت کردم. من بعد از آن همه جوره تلاش کردم و صدم را گذاشتم و اینجا هم باید همین باشد. ما از بیرون می‌شنیدیم و می‌توانستیم جواب بدهیم ولی تمرکزمان روی کار خودمان بود و فکر می‌کنم در پرسپولیس جا افتاده که فقط کار خودت را انجام بدهی.

او درباره تمام شدن قراردادش گفت: فکر می‌کنم قرارداد خیلی‌ها تمام شده است و ان‌شالله خیر است و قطعا هر کسی آرزویش است در پرسپولیس بازی کند و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و در خدمت همگی باشم.

بیشتر بخوانید: خبر خوب زننده گل قهرمانی به هواداران پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شاهین IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    نعمتی و فرجی برای خود تیم بیابید .. تیم باید جوان گرایی کند..
  • رمضانی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    جام آفسایدی و مضحک قهرمانی شایسته‌ی تیم خاص همیشگی. هیچ کاری هم نمیشه کرد رسانه ، برنامه‌ریز ،داور ، کارشناس و گزارشگر همه و همه در خدمت قهرمانی پرسپولیس
  • کیسه، مکتب جعل، کلاهبرداری و هوچیگری IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    آفرین بر تو درستش هم همینه تمرکز بر کار خودتون
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      افرین تو هم برای لنگ گل افساید زدی
  • محسن IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    آفسایدپولیس
    • کاج جاعل پودری IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      خخخخ فقط همین
  • رضا IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    استقلالیها که باکمک 22,امتیازی داوران خودشان قهرمان میدانستند به یکباره تمامی ارزوها وامیدشان برباد رفت و پرسپولیس قهرمان بابالابردن جام قهرمانی حال عجیبی ازانان گرفت وامیدهایشان نقش براب شد لذا تا مدتها درسوزش اسفناک خواهندبود
  • جواد داسمه IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    من پرسپولیس را خیلی دوست دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی