گزارشگر جداشده از تلویزیون فینال لیگ قهرمانان اروپا را اینترنتی گزارش می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد محمدی‌مرام یکی از گزارشگران فوتبالی تلویزیون که یکسال قبل خبر از جدایی همیشگی‌اش از صداوسیما داده بود، در ادامه فعالیت در فضای مجازی، بازی حساس و پایانی لیگ قهرمانان اروپا را گزارش می‌کند.

در ادامه گسترش دامنه فعالیت چهره‌ها و صداهای آشنا در فضایی خارج از قاب تلویزیون، فرشاد محمدی‌مرام که از گزارشگران موفق فوتبال در صداوسیما به شمار می‌رفت، با گزارشگری اینترنتی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، تجربه حرفه‌ای دیگری را خارج از تلویزیون در کارنامه گزارشگری‌اش ثبت می‌کند.

محمدی‌مرام که در مقطعی برخی او را بهترین جایگزین برای عادل فردوسی‌پور در زمینه گزارش فوتبال می‌دانستند، شهریورماه سال گذشته از تصمیم خود برای جدایی از تلویزیون خبر داد.

برنامه‌های «گزارش ورزشی»‌ و «لذت فوتبال» از آخرین برنامه‌های تلویزیونی بودند که محمدی‌مرام در آن‌ها فعالیت داشت و در متن پیام مربوط به جدایی‌اش از تلویزیون از عوامل این دو برنامه تشکر کرده بود و بعد از آن بود که فضای مجازی را برای ادامه فعالیت انتخاب کرد.

این گزارشگر توانمند ورزشی حالا قرار است در ادامه همکاری یکساله خود با «آپارات اسپرت»، بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به‌صورت زنده، گزارش کند.

فوتبال‌دوستان می‌توانند شنبه ۱۲ خردادماه، پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتمند به‌عنوان فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از همین سایت و با صدای آشنا و جذاب فرشاد محمدی‌مرام به تماشا بنشینند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی