نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
خبرورزشی‌گردی| روایت فتح‌الله‌زاده از مراسم تدفین ناصر حجازی؛ ترسیدم کفن پاره شود/ خانواده حجازی به مراسم نرسیدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد اتفاقاتی که هنگام مراسم تشییع ناصر حجازی به وقوع پیوست با خبرورزشی صحبت کرد و اطلاعات جالبی به ما داد.

علی فتح‌الله‌زاده از اولین دقایق پس از فوت ناصرخان حجازی در تیمی بود که وظیفه داشتند کارهای مربوط به مراسم تشییع و تدفین اسطوره استقلال را انجام بدهند. او نهم خرداد سال ۹۰ و به فاصله ۵ روز پس از انجام این مراسم اطلاعات جالبی را پیرامون آن ماجرا در اختیار خبرورزشی گذاشت.

فتح‌الله‌زاده گفت: در تمام مدتی که ناصر حجازی عزیز بیمار بود حتی یک عکس از من بر بستر این بزرگوار نمی‌بینید و خودم مرتب از عکاس‌های محترم خواهش می‌کردم چنین عکسی را نگیرند چون اعتقاد داشتم حرکت درستی نیست ولی حالا اگر کسی به عیادت ناصرخان آمده بود، چه با عکاس و چه بدون عکاس، باید آن را به فال نیک بگیریم. اصلا نباید این ذهنیت در ذهن مردم ساخته شود که حجازی فرد خشنی بود و نمی‌توانست ناراحتی‌ها را فراموش کند.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: ازدحام جمعیت و ارادتی که مردم به ناصرخان حجازی داشتند باعث شد هنگام برگزاری مراسم تدفین ناهماهنگی‌هایی به وجود بیاید. برای مثال، مراسم تدفین در غیاب خانواده حجازی برگزار شد چون ازدحام جمعیت موجب شد آن‌ها نتوانند خودشان را برسانند. وقتی جنازه را تحویل گرفتیم و به بهشت زهرا رفتیم، تابوت روی دست مردم رفت و یک‌دفعه دیدم تابوت شکست و جنازه دارد روی دست مردم دست به دست می‌شود به همین خاطر ترسیدم که خدایی‌نکرده کفن زیر فشار جمعیت پاره شود و مراسم نیمه‌تمام بماند روی همین اصل حاجی مالک را صدا کردم و فریاد زدم حاج آقا تلقین را بخوان! ایشان هم به زودی خودش را بالای سر جنازه رساند و پس از خواندن تلقین و انجام اعمال شرعی، مراسم تدفین انجام شد. خانواده محترم حجازی هم شرایط را درک کردند و همراهمان بودند.

خبرورزشی‌گردی| روایت فتح‌الله‌زاده از مراسم تدفین ناصر حجازی؛ ترسیدم کفن پاره شود/ خانواده حجازی به مراسم نرسیدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی