نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
تنها به یک شرط محل برگزاری دیدار پیکان - استقلال تغییر می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است مکان برگزاری دیدار پیکان و استقلال در هفته پایانی تغییر کند و بازی در استادیومی غیر از استادیوم پاس برگزار شود.

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سازمان لیگ در صورتی که تیم پیکان در هفته پایانی در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار نداشته باشد، با مذاکره سازمان لیگ با این باشگاه احتمالا دیدار پیکان در برابر استقلال در استادیوم دیگری برگزار خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است این دیدار احتمالا در استادیوم قزوین برگزار خواهد شد. به خصوص که تیم شمس آذر در هفته پایانی لیگ برتر میهمان است.

در صورتی که تیم پیکان در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشته باشد، به طور حتم علاقمند است دیدار با استقلال در استادیوم بدون تماشاگر پاس برگزار شود و استقلال و سازمان لیگ نمی‌توانند این حق را از تیم پیکان سلب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دادا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حمله همه جانبه استقلالی ها بسوی پیکان ازفردا شروع میشه وبهانه های گوناگون
  • سجاد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    حقش است که در ورزشگاه خودش بازی بکنه چون اگه در یک ورزشگاه دیگه باشه با هواداران استقلال شاید سقوط کنه و چیز نا عادلانه ای است
  • محمد تاجی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    ما دیگ برامون عادی شده ظلم شدن بهمون کجای دنیای دیدی بازی آخر برای قهرمانی باشه بدون تماشگر برگزار بشه این قانون ها رو تو جیب در میارن یا هر چی من نمیدونم ولی لعنت به فوتبال کثیف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی