نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟
افشاگری بی‌سابقه رهبری‌فرد: به داور معروف لب استخر ۱۰۰ میلیون دادند/ هاشمی نسب ۲۰ سال است دارد به ناحق فحش می‌خورد
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی می‌گویید فساد، مردم می‌گویند کدام بازیکن یا مربی بوده ولی اصل فساد در رده‌های بالای فوتبال است.

بهروز رهبری‌فرد پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با اطلاعات آنلاین درباره موضوعات مختلف فوتبال ایران و همچنین ماجرای تقابل مهدی هاشمی نسب با هواداران پرسپولیس صحبت کرده است که متن این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

  • مردم همیشه از شنیدن واقعیت استقبال می‌کنند. متاسفانه در فوتبال یاد گرفتیم به مردم دروغ بگوییم تا خودمان را بزرگ کنیم. من وظیفه ام بود آن واقعیت‌ها را بگویم. ایکاش همه می‌رفتیم ورزش زورخانه‌ای که مرد در آن پیدا می‌شود. الان در فوتبال، افراد دروغگو و کلاهبردار شده اند. حال من بهم خورده از این فوتبال.
  • از روز اول به او گفتم مهدی جان جوی برایت درست شده که انگار برای پول از پرسپولیس رفتی. گفتم مصاحبه کن و واقعیت را بگو، اما گفت نه. حتی می‌گفت علی آقای پروین بزرگ ماست، اما در مقابل آن‌ها حرمت مهدی را نگه نداشتند. ۲۰ سال است دارد به ناحق فحش می‌خورد. طرفدار ما فکر می‌کند او برای پول رفت استقلال. آقای پروین که همیشه می‌گویی من شاگردانم را دوست دارم، چرا اجازه دادی او فحش بخورد؟ آیا این انصاف و مردانگی است؟
  • من در این فوتبال خیلی چیزها دیده ام. یکسری بازیکنان معروف استقلال آمدند پرسپولیس تست دادند و رد شدند و متقابلا خیلی از بچه‌های ما رفتند در تست استقلال و رد شدند. پس کسی نباید بی دلیل ادعایی را مطرح کند. مگر انصاریان رفت استقلال کم کاری کرد؟ این‌ها ذات درستی دارند. مگر مهدی الان تعصبی روی استقلال ندارد؟ شاید هواداران استقلال منظور من را درست متوجه نشدند. من گفتم آن زمان مهدی عاشق پرسپولیس بوده است و معنایش این نیست که الان استقلال را دوست ندارد.
  • علی نیکبخت هم رفتنش پر سر و صدا نبود. خدابیامرز اولادی هم همینطور. ولی مهدی هاشمی نسب را خراب کردند و برای همین انتقالش به استقلال آن همه بازتاب داشت. یک بزرگتر در باشگاه ما واقعیت را نگفت.
  • من سال بعد رفتن مهدی پیشنهاد داشتم و جلسه هم گذاشتم، ولی وقتی ماجرای مهدی را دیدم خودم را قانع نکردم که بروم. من آن زمان از ۱۲۰ میلیون گذشتم و با پرسپولیس ۴ تومان بستم که سه تومان آن را هم ندادند. هوادار پرسپولیس، کدام شما در زندگی شخصی تان این کار را می‌کنید؟ الان پرسپولیس برای من چکار کرده است؟ آقای هوادار شما پاسخ بدهید. این باشگاه حال مرا هم نمی‌پرسد. از سال ۸۶ فقط یکبار رفتم باشگاه که به دعوت رویانیان بود که می‌گفتند فوتبالی نبوده است. یکبار یکی از مدیران این باشگاه مرا دعوت نکرده است. بازیکنی که سه دقیقه در این تیم بازی کرده همیشه دعوت شده است.   
  • موضوع فقط قلیچ این نبود. جام باشگاه‌های آسیا آن زمان به صورت متمرکز برگزار می‌شد و رفت و برگشت نبود. آن سال عربستان بود. مهدی همیشه با همه شوخی می‌کرد. مهدی شوخ طبع بود. با خود علی آقا هم شوخی می‌کرد. مجموعه کادر فنی دنبال بهانه بودند مهدی را کنار بگذارند. مهدی سر میز شام با وحید شوخی کرد و علی پروین همان را بهانه کرد و مهدی را کنار گذاشت. قبل از آن هم صد بار با قلیچ از این شوخی‌ها کرده بود، اما این بار آقایان دنبال بهانه و دنبال پاپوش برای مهدی بودند. وحیدقلیچ در آن تیم همین نقش را داشت و نقش دیگری نداشت.
  • ناصر حجازی آدم خوبی بود؛ منصور پورحیدری آدم خوبی بود. یک نفر را پیدا کنید از منصورخان دلخور باشد. ولی چند تا شاگرد علی آقا را بیاورم که دلخور هستند؟ کدام شاگرد علی آقا به جایی رسید. آن‌هایی هم که بیچاره نشده اند خودشان بیزینس شخصی داشته اند. چرا همه ما باید اجاره نشین باشیم؟ به جز حمید استیلی و یکی دو نفر دیگر همه مشکل داریم. بروید از مادر خدابیامرز علی انصاریان بپرسید. بروید از استیل آذینی‌ها بپرسید چه کسی حق شما را خورد؟ اخیرا دیدم آقای پروین رفته سر تمرین پرسپولیس. اگر منافعی ندارید چرا می‌روید؟ اصلا آنجا چکار دارید؟
  • من بازی منچستر سیتی و منچستر یونایتد را دیدم. مصاحبه گواردیولا را هم دیدم. آدم اینگونه بزرگ می‌شود؛ هم هوای تیم خودش را داشت و هم به رقیب احترام گذاشت. در ایران، اما چه ببری و چه ببازی همه را متهم می‌کنی! بزرگ‌ترهای تیم چرا اینگونه مصاحبه می‌کنند؟ منیریه هم از این کاپ‌ها هست، خب بروید بخرید. دو روز دیگر می‌خواهید در چشم هم نگاه کنید. چرا حرف از شرافت و ... می‌زنید؟ هواداران دو تیم همه برای این کشور هستند و چرا باید آن‌ها را به جان هم بیندازید؟
  • من پریروز با جواد نکونام صحبت کردم و بعد هم تلفن را دادند به تک تک اعضای کادر فنی استقلال. هاشمی نسب هم که پریروز خانه ما بود. به خود مهدی گفتم این حرف‌ها خوب نیست. البته مشکل در هر دو طرف است. مثلا آقای درویش، شما در چه حد و اندازه هستی که می‌گویی هاشمی نسب بیمار است؟ شما کی هستی؟ کجای این فوتبال هستید؟
  • عادل فردوسی پور که می‌خواست مبارزه کند پیر شد. میزش را دادند به سمساری. کی می‌تواند مبارزه کند؟ آدم‌های بزرگ در این فوتبال فاسد هستند. بازیکن که فاسد نیست. مربی که به تنهایی فاسد نیست؟ فساد از مدیریت است. همه دنبال آدم کوچولوها می‌گردیم و اصلی‌ها را رها می‌کنیم. با فردوسی پور چه کردند؟   
  • وقتی می‌گویید فساد مردم می‌گویند کدام بازیکن یا مربی بوده، ولی اصل فساد در رده‌های بالای فوتبال است. من فساد را به چشم دیدم. زمان استیل آذین قبل از بازی با تراکتور سه نفر از تیم آن‌ها را خریدند. با آدمی که مدیر برنامه‌های آن‌ها بود هماهنگ کردند. یکی از آن‌ها دقیقه ۵ اخراج شد. بازی با شموشک گلر آن‌ها را خریده بودند. به مدیر برنامه‌های او خط داده بودند. به داور معروف لب استخر هتل استقلال ۱۰۰ میلیون دادند. اسمش رانمی برم، چون زنگ زد گفت آبروی مرا نبر. این آدم‌ها الان هم هستند و ...
  • بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بازیکنان پرسپولیس از زمان جشن قهرمانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای رهبری فرد حرفهات همه غلط هست خیلی خیلی ساده و دعوایی و حسود هستی و در مشت چکش و حاشیه نسب گرفتار و اسیر هستی متاسفیم
    • پرسپولیس بزرگ IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      بهروزجان:علی دایی-مهدی مهدوی کیا-علی کریمی-حمیداستیلی-پژمان جمشیدی-مرحوم علی انصاریان-مرحوم مهرداد میناوند-یحیی گل محمدی-محمد خاکپور-احمدرضاعابد زاده-محمد پنجعلی-و.......................خیلیهای دیگه شاگرد علی پروین بودند.ببین باید خودت هم کمی همت وتلاش داشته باشی.توهمون سریال پژمان تو هم بازی کردی ولی پژمان الان کجاست تو کجایی.ببین رفاقت با بی اصل ونصب تورو بیشتر به قهقرا میبره......آب به آسیاب دشمن نریز
    • پاکی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      همه حرفها غلطه بجز قهرمانیهایی که توسط اشتباهات شرم آور داوری طی این ۸سال تقدیم یه تیم خاص شده ،اخه تاکی میشه سرپوش گذاشت ،مگه میشه از ۶۰امتیاز ۲۳تاش اهدایی اشتباه داور باشه وبعدش توقع داشته باشیم همه قبول کنند واحسنت بگن،دست بکشید این نه ورزش هست ونه رقابت ،بخدا بازیهای زمان کودکی درمحلات هم اینقدر پرتی نداشت.
    • فرشاد US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      ببینید دوستان من فقط حرفهای رهبری فرد در خصوص هاشمی نسب آنهم در خصوص لجبازی پروین با آن بنده خدا را قبول دارم ان زمان اصفهان بودم اینقدر به هاشمی نسب به واسطه گلهای که به کیسه زد علاقه داشتم حدی نداشت اما ایشان از اول منهای رفتنش رویه را غلط رفت آن زمان من اگر روزنامه پیروزی را یک روز نمی خواندم سر درد میگرفتم ودر خصوص هاشمی نسب هر روز جراید مصاحبه میکردند که ایشان در همه میگفت دروغ من به کیسه نمیرم دروغ میگفت تا اینکه بالاخره رفت و این رفتار بد و غلط بود حالا رفتی اکثریت هم میدونند باعث و بانیش کی هست چرا میایی کاری میکنی که هواداری مثل من و امثالهم که دوست داریم فکر کنیم داری از ما انتقام میگیری و ماهم لج میکنیم در استادیوم به خودت و بستگانت توهین میکنیم وقتی عیب از خودش یا توان نداره میترسه و تهدید شده یا نمیخواد حرمت بشکن عوامل اصلی و دلیلش نمیگه و حرفهای شبه ناک میزنه هوادار هم سر درگم میماند حق با کی هست و این میگن فتنه هنوز که هنوز یقه ایشان رها نمیکند چرا چون الان هم ایشان داره از هوادار پرسپولیس انتقام میگیره چون آن عوامل که باعث این اتفاق شدند الان در باشگاه مسئولیت نداره
  • ناشناس IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بهروز رهبری فرد واقعا مردی هوادارای دو تیم رو به جون هم میندازن که سرپوش رو مشکلات اصلی گذاشته بشه مهدی هاشمی نسب هم خدایی داره و ماه پشت ابر نمی مونه
  • فرامرز IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    من هم پرسپولیسی هستم و هم تماشاگر همان زمان ها اما معتقدم گفتن حق از هر چیز دیگری مهمتر است یک سری چیزها در گذشته بی خود تابو بود و خوشبختانه الان نیست مثلا چه ایرادی داشت که مثلاً مهدی هاشمی نسب اگر نیاز مالی داشت از پرسپولیس نرود به خاطر پول رفتن در ذهن بهروز هنوز چه گناه نا بخشودنی ای هست که به مهدی می گوید همه فکر می کنند به خاطر پول رفتی پرسپولیس که لنگ بازیکن نماند وقتی که هاشمی نسب رفت علی انصاریان مطرح شد یا اگر فرض کنید بهروز هم صد و بیست میلیون را رد نمی کرد امروز مستاجر نبود باز هم شک نکنید پرسپولیس جایگزین بهتری از او پیدا می کرد و در ضمن به فکر پیدا کردن منابع مالی می افتاد که بازیکنانش را تأمین نماید کما این که بعدها هم چنین شد بعضی افراد با تحریک احساسات افراد از آنها نردبان موفقیت ساختند از زعفرانیه به لواسان رفتند اما در واقع به آینده بازیکن ها گند زدند نام این کار را زندگی انگلی باید گذاشت هیچ رابطه و رفاقتی اتوبان یک طرفه نیست که یکی حرمت نگهدارد و تعصب بکشد و طرف مقابل نه . بزرگترین سواستفاده از انسان با تحریک احساسات و تعصبات او در تاریخ صورت گرفته است.
  • سامان IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    یعنی اگه داستان هاشمی نسب رو بهروز رهبری فر بگیرن هیچ حرف دیگه ای برای گفتن نداره . 10 ساله که فقط همین داستان رو عینا تکرار میکنه .
    • حاج ۳لسچ IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      چون از این راه نون میخورن!! نه بازی نه سواد نه اخلاق و نه افتخاری!! سنی هم ازشون گذشته!
  • عادل IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بحث علی پروین نیست. هاشمی نسب با رفتن به استقلال اونم در اوج به هواداران پرسپولیس توهین کرد و باعث شد خودش هم خیلی زود از سطح اول فوتبال کنار بره و نتونست اون بازی های درخشان زمان پرسپولیس رو انجام بده. می تونست عذرخواهی کنه نکرد. پس هرچیزی میشنوه حقشه.
  • شاهین۳۳ IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حرفهای نسنجیده زیاد میزنی!!! آقا پروین بزرگ پرسپولیس بوده می‌ره سر تمرین. پس فرگوسن هم نباید بره من یو و یا مرحوم بکن بائررو چه به کار بایر!!!! بد جوری قاطی کردید😱
  • اسد IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    ب عنوان ی استقلالی دو آتیشه همیشه چه در زمان بازی و چه پیشکسوت ، ب جناب بهروز خان احترام قائل بوده و هستم و دوستش دارم چون همواره بدون تعصب و احساسات و با منطق و عقل مسائل فوتبال ایران رو تحلیل میکنه...بهروز زمان خودش از متعصب ترین و بهترین مدافعان تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده ...
  • تاج آسیا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    درود به شرف و مردانگی ات که به خاطر هیچ کس سرت رو خم نکردی و مردانه حرف حق رو زدی.بهروز رهبری فر و وحید قلیچ با جوانمردی و بزرگی زندگی کردند و برای دیده شدن تو باند هیچ کس نرفتند و همیشه سرشون بالاست و در قلب طرفداران استقلال جا دارند.
  • ایرانی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    چقدر پاچه‌خواری هاشمی نسب رو میکنی، هر هفته ی مصاحبه در مورد مظلومیت و بی گناهی!!! هاشمی نسب انجام میدی، جواد نکونام هر تهمتی دلش میخواد به باشگاه پرسپولیس میزنه اونوقت نباید جوایش روداد؟اگه درویش هیچکاره ست، پس لابد تو همه کاره هستی؟
    • اردشیر IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      حقیقت تلخه.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای رهبری فرد حرفهات همه غلط هست خیلی خیلی ساده و دعوایی و حسود هستی و در مشت چکش و حاشیه نسب گرفتار و اسیر هستی متاسفیم
  • MMD IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اونیکه کامنت میزاره و مزخرف میگه. بهروز رهبری فرد توی پرسپولیس سالها بازی کرده و با پرسپولیسی های قدیمی و جدید نشست وبرخاست داره اونوقت تو چکاره ای که ازش ایراد میگیری؟ تورو توی باشگاه راهت نمیدن اونوقت از پیشکسوت یه باشگاه بزرگ ایراد میگیری؟ کاش هر بیسوادی توی مجازی اجازه اظهارنظر نداشت.
  • احمدرضا IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    مسله رفتن یا نرفتن هاشمی نسب نیست،متاسفانه هاشمی نسب با هواداران بچه سال کل کل و توهین و نا سزا میگویند،یه فرقی بین بازیکن،پیشکسوت و هوادار باید باشد،اقای هاشمی نسب شاید جمعا ۲ هزار نفر در ورزشگاه به شما توهین کردند،چرا خودت را با میلیونها انسان در این کره خاکی درگیر می کنی؟؟ یه ورزشکار معروف باید خیلی مواظب زندگی شخصی و اجتماعی ش باشد و اخلاق حرفه ای داشته باشد،چرا در این فوتبال کسی به حجازی،کلانی،پور حیدری،کریم باقری،مهدویکیا،زرینچه و....توهین و فحاشی نمی کند؟؟؟
  • ‌منصور IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    دمتگرم بهروزخان واقعا نون حلال و شیرپاک خوردی چع هوادار ابی چع قرمز هممون مال یع خاک و سررمینیم نباس بهم دیگع یا بزرگترهای فوتبال توهین کنیم اگع کسی حرف اط یی شرفی داوری میزنع بدونیم حتما چیزی هست
  • yaser IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    در کل فوتبال ایران به لجن کشیده شده و لنگ بیشترین استفاده رو کرده.
  • حمید IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    وقتی حرف حق بزنی دشمنت زیاد میشه دمت گرم بهروز با تعصب
  • ۰۰۰ IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    خودت عرضه نداری هم ردهای تو همشون بروبیای دارن چه ربطی به پرسپولیس داره زمان بازیگریشم همین جوری بود هفته یکبارقهرمیکرد بعد بایه کیلو شیرینی میومد پاچه خواری پروین
  • ق س ج IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای رهبری فرد لطفا" بس کن ....قلیچ کم بود حالا نوبت توست... درویش مدیرعامل و همه کاره باشگاه ست ما انتظار داریم در این شرایط پشت باشگاه و تیم باشی..نه اینکه کهنه خرمن را زیر رو میکنی باشگاه نمیتونه واسه همه پیشکسوتا سفره پهن کنه..باید خودت تلاش کنی.. هرکس تلاش کنه موفق میشه... هرکس در چارچوب باشگاه پرسپولیس مورد حمایت هواداران هست..مواظب باش احترام خودتا از دست ندی ..حیفه
  • علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حقیقت‌ها رو گفتی برای بعضی ها واقعیت تلخه دارن لباسشون رو برای امثال مثل پروین ونوچه هاش پاره میکنن
  • علیرضا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    دمت گرم جناب رهبری فرد حرفت حقه فساد رو اگه ببینی وخاموش باشی شما هم شریکی لطفا به قوه قضاییه و اطلاعات نام شیتیل بگیرها ورشوه دهنده ها رو بگو که این خود شرافت ومردانگیست
  • ع ق QA ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    برای این آقا متاسفم او در مقابل پروین باید سلام بدهید و ساکت باشد نه اینکه از سلوغکارهای صد مردمی دفاع کنه
  • رضا IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    تو هم هر هفته با علی آقا قهر می کردی و با گل و شیرینی می رفتی سر تمرین. مرد بودی میخواستی بری
  • رضا IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    تو هم هر هفته با علی آقا قهر می کردی و با گل و شیرینی می رفتی سر تمرین. مرد بودی میخواستی بری
  • شیذر IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حیف اسم پیشکسوت پرسپولیس که به امثال رهبرفرد میگن.
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    علی پروین، پیشکسوت معیاره. فقط در عرض همین دو دهه حداقل ۵ تا اسطوره فوتبالی تو پرسپولیس سر بلند کردن. اما علی پروین رو میخوان پس علی پروین باید بمونه😒
  • reza IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    علی پروین اسطوره پیروزیه !!!!
  • یوونتوس IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای رهبری فر.دم از مردانگی نزن.چرا الان این حرفها رو میزنی.خودت در زندگیت بی عرضه و بی برنامه بودی.چرا تقصیر رو گردن آقای پروین میندازی؟چرا دوقطبی شدی؟با این حرف ها بزرگ نمیشی.آخه تو پرسپولیس رو دوست داری که در این دو هفته پایانی این حرفها رو میزنی یا به آقای نکونام و بازیکنان استقلال زنگ میزنی.آقای هاشمی نسب از تو خیلی مرد تره.اون صریح و روشن رفت استقلال و برای اون تیم تلاش کرد و تلاش میکنه ولی شما در این دو هفته سرنوشت ساز میخوای آرامش رو از پرسپولیس بگیری؟برو با خودت کار کن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا ارائه برنامه‌های ورزشی و توجه به ورزش، در میزان آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاثیر دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی