۵
واکنش رئیس باشگاه پورتو به جدایی طارمی/ به چنین مواردی عادت داریم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه پورتو می‌گوید مهدی طارمی پیش‌تر قراردادش را با اینترمیلان ایتالیا امضا کرده بود و آنها مشکلی بابت این موضوع نداشتند.

پینتو کاستا گفت: مهدی طارمی قبلاً قراردادش را با اینتر امضا کرده بود و چنین چیزی در دنیای فوتبال مرسوم است. اتفاقی که حتی برای پاری‌سن‌ژرمن متمول هم رخ می‌دهد.

رئیس باشگاه پورتو ادامه داد: به چنین مواردی عادت داریم و تمایل بازیکن مهم است. طارمی هم به این نتیجه رسید که دوران حرفه‌ای او در پورتو به پایان رسیده است. او دوران بسیار خوبی را در اینجا گذارند. هرچند این فصل خیلی برای طارمی خوب نبود اما مسیر طی شده در پورتو برای این بازیکن مثبت به نظر می‌رسد.

بر اساس این گزارش، مهدی طارمی تصمیم خود را برای پیوستن به اینتر و امضای این قرارداد در ماه ژانویه گرفته بود هر چند نهایی شدن این انتقال به پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات کشیده شد و مهدی طارمی ترجیح داد تا پایان مدت قراردادش با پورتو در این تیم بماند. از سویی اینتر اطمینان خاطر داشت که این مهاجم ایرانی را با کمترین هزینه و به عنوان بازیکن آزاد در اختیار خواهد گرفت.

مهدی طارمی هم‌اکنون مراحل تست‌های پزشکی اینتر را می‌گذراند و به زودی انتقال او به این تیم به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد FI ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    سلام. خدا کنند موفق باشد به اینتر ولی بنظرم بازی طارمی بگیر نگیر داره بعضی وقت ها مسی رونالدو میشه بعضی وقت ها خیلی افت میکنه بازیش
  • سینا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    بازیکنان ایرانی، همگی فوتبالیست هایی هستند که احساسی فوتبال بازی میکنند و لیگ هایی همچون پرتغال، بلژیک، یونان،روسیه،کرواسی و حتی شاید در این مقطع بتوانند در ایتالیا و آلمان موفق باشند. اما هرگز هیچکدومشون در لیگی مانند انگلیس نمیتونند موفق باشند. نکونام و مهدوی‌کیا از بازیکنان انگشت شمار ایرانی بودند که در اسپانیا و آلمان موفق بودند.
    • ۰۰ IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      انگلیس واقعا لیگ عجیبیه
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    درخششت ابدی الماس بوشهری فوتبال دنیا
  • حامد ناهوگی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    مهدی طارمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی