نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
رونمایی از فساد جدید/ پیشنهاد رشوه و دستبند طلا به یک داور
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که این روزها پرونده فساد در فوتبال مورد توجه قرار گرفته است، در لیگ برتر بسکتبال بانوان نیز شاهد اتفاقی مشابه بودیم.

در حالی که این روزها بحث فساد در فوتبال با دادن سکه داغ شده، اطلاعاتی به تسنیم رسیده که نشان می‌دهد این اتفاق به نوعی دیگر در لیگ بسکتبال بانوان رخ داده است.

بر این اساس پیش از برگزاری یکی از مسابقات فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال بانوان در سال ۱۴۰۲، دستبند طلا به عنوان رشوه‌ به یکی از داوران خانم پیشنهاد می‌شود. این داور از قبول رشوه خودداری کرده و گزارش این اتفاق را به جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال اعلام می‌کند.

برای پیگیری موضوع سراغ «افرا بهرامی» داوری که به او دستبند طلا پیشنهاد شده بود رفتیم که وی ضمن تأیید این ماجرا گفت نمی‌تواند جزییات بیشتری را بگوید و موضوع را به رئیس فدراسیون گزارش داده است.

بیشتر بخوانید:فوتبال ایران در مظان اتهام سنگین؛ همه چیز با تمام جزئیات باید شفاف‌سازی شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    ام الفساد واقعی از باشگاه کیسه سررشته داره.اینا پهلوش هیچه.
  • کوهمره جروق IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
    ❌استعفا خداداد افشاریان و سهیل مهدوی مربوط به انتشار اسناد فساد و رشوه در سال ١۴٠٠ و ١۴٠١ که رئیس کمیته داوران و مسئول برگزاری رقابت‌ها بودند که استقلال قهرمان شد بعد از ١٠ سال ❌اونم در پرونده فساد مس رفسنجان که تضمین میدن این تیم رو بالا بشکن در جدول ❌موضوع جالب توجه اینکه تو همون فصل پنالتی های عجیب و غریبی برای مس گرفتن باز یک تیم بوده که بیشتر براش پنالتی گرفتن؛ استقلال آمار وقتی جالب میشه که بفهمی پنالتی های که در یک فصل برای استقلال گرفتن از مجموع فصولی که منصوریان و استرا و شفر و فکری بودن بیشتر بوده ❌جالب‌تر همون سال پرونده باینما و گل گهر بود که در یک حکم بی سابقه سه بازی سه بر صفر شد که یک تیم استقلال بود ❌ جالب‌تر اینکه اون فصل آجرلو مدیرعامل استقلال بود و بعد رفتنش پرونده قراردادهای مالی سنگینی که منعقد کرد افشا شد و با دخالت دستگاه های نظارتی مانع پرداخت این پول‌ها شدن ❌ بدتر اینکه اون دوره هم تمامی ارکان رده بالای فدراسیون از جمله عزیزی خادم به دنبال فساد مالی که کردند عزل شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی