۲
طارمی: این آخرین بازی‌ام برای پورتو بود؛ همیشه هوادار این تیم خواهم ماند/ گاهی از من انتقادهایی می‌کردند اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو بعد از آخرین بازی‌اش برای این تیم پس از مدتی درباره شرایط و حواشی پیش آمده صحبت کرد.

در آخرین بازی خانگی فصل پورتو، مهدی طارمی ستاره ایرانی موفق شد گل برتری تیمش را وارد دروازه بواویشتا کند تا تیمش این بازی را ۲-۱ ببرد.

طارمی که جایزه بهترین بازیکن میدان را هم دریافت کرد، پس از این دیدار گفت: «این آخرین بازی‌ام برای پورتو بود اما مهمترین موضوع این است که پورتو برنده شد. همیشه همه توان خود را در زمین بازی و خارج از آن به‌کار گرفتم، باید در اختیار تیم می‌بودم و خیلی خوشحالم که در آخرین بازی‌ام برای پورتو در ورزشگاه دراگائو توانستم گل بزنم و پیروز شویم.

ستاره پورتو که می‌دانست هواداران از دست او ناراحت هستند، در این باره توضیح داد: «هرچند هواداران کمی ناراحت هستند اما آنها همیشه برای من و تیم پورتو بهترین بودند، همچنان یک هوادار پورتو باقی می‌مانم. بازی برابر بواویشتا یک نمایش احساسی برای من بود، برای این که آخرین بازی‌ام را باید انجام می‌دادم. همیشه به هواداران پورتو احترام می‌گزارم و به همین دلیل هم امضای قرارداد جدید را به پایان فصل موکول کردم. می‌دانم هواداران گاهی از من انتقادهایی می‌کردند و این طبیعی بود، این را می‌پذیرم و برای من قابل احترام است، تا زمانی که زنده هستم هوادار پورتو باقی می‌مانم.»

در همین رابطه ببینید: ویدیو| گل دراماتیک طارمی برای پورتو/ اشک‌های ستاره ایرانی در شب خداحافظی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    طارمی در فصل قبل لیگ پرتقال همیشه فیکس و مورداعتماد سرمربی بود ولی متاسفانه در این فصل بعلت بعضی مسایل مورد غضب کادر فنی پورتو قرار گرفت و از بازی کردن در لیست اصلی فاصله گرفت و بهمین علت از فرم مطلوب دورشد
    • ناشناس IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      مورد خشم. پارسی را پاس بداریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی