نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
واکنش ستاره سپاهان به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!/ شاید شرایط‌ هواداران پرسپولیس خوب نیست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است.

امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

بیشتر بخوانید: واکنش رامین رضاییان به شعار تند پرسپولیسی‌ها؛ کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • کیسه پاره IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    تو توهم و رویا قهرمان لیگ که سهله قهرمان ۳ گانه ی کرات و کهکشانهای دیگه هم میتونی باشی! اما تو واقعیت تا ابد زیر پرسپولیس بودید و خواهید بود😂😂😂😂😂😂
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    ترپ افکن تو کوپن باطله هستی اما یادت باشه از استقلال رانده واز سپاهان مانده‌ای می‌دونی چیکار می‌کنی اما محبوبیتی حتی در نزد هوادار استقلال هم کسب نمیکنی باید در مورد شما نوشت غوره ای که انگور نشده خشک شد.
  • آریا US ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    این رو به هودارا می‌گم امثال نورافکن کم تو این فوتبال نیومدن و رفتن یه دوره‌ای جوگیر می‌شند جلولان می‌دن ولی خیلی زود این دوران تموم میشه و تو این فوتبال محو میشه و هیچ تیمی اون رو به حساب نمیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی