چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
۳ |
۰
همه مربیان به این تیم «نه» می‌گویند!/ تیم ملی طلسم شده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بدون شک یکی از دلایل عدم صعود تیم امید به المپیک در دهه‌های اخیر این است که مربیان صاحب سبک و نامی حاضر به پذیرش هدایت این تیم نیستند.

مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال به تازگی گفته بود برای هدایت تیم ملی امید با یحیی گل محمدی وارد مذاکره شده است اما سرمربی سابق تیم پرسپولیس هوای حضور در یک تیم باشگاهی را در سر دارد و در تلاش است با رفع مشکلات شخصی اش راهی تبریز شود و هدایت تراکتور را برعهده بگیرد. این بدین معنی است که حضور یحیی گل محمدی هم در تیم امید منتفی است.

سال گذشته و پیش از اینکه هدایت تیم امید به رضا عنایتی محول شود، فدراسیون فوتبال خیلی تلاش کرد، هدایت این تیم را به مجتبی  حسینی سرمربی وقت تیم پیکان محول کند. مجتبی حسینی بدون شک گزینه خوبی برای هدایت تیم امید بود. به این خاطر که در تیم‌های تحت هدایت به خصوص پیکان جوانان زیادی را رو کرده بود و به جوان‌ها همواره در ترکیب تیم‌های باشگاهی‌اش میدان می‌داد. اما اوترجیح داد راهی تیم آلومینیوم اراک شود.

همه مربیان اسمی و صاحب سبک به تیم ملی امید «نه» می‌گویند و این یکی از دلایل عدم صعود امید به المپیک در دهه‌های اخیر بوده است. دلیل اینکه همه مربیان اسمی و صاحب سبک به تیم ملی امید نه می‌گویند هم واضح و مبرهن است. دستمزدی که فدراسیون فوتبال برای مربیان در تیم امید در نظر می‌گیرد با دستمزدی که مربیان مد نظر در تیم‌های باشگاهی می‌گیرند، خیلی فاصله دارد و این فاصله آنقدر زیاد است که مربی بر اساس عقل و منطق نمی‌تواند به خود بقبولاند که هدایت تیم باشگاهی را رها و راهی تیم امید شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Jimmy US ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    با درود. یک گزینه خوب میتونه سر مربی‌ قهرمان رقابت‌های امیدها در سال گذشته یا سر مربی‌ که بیشترین قهرمانی در رده امیدها در سال‌های گذشته رو داشته، باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی