انتقاد توخل از بازیکن بایرن؛ نیازی به آن خطا نبود/ ۵۰ درصد شانس داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و اشتباهات فردی باعث شد بایرنی‌ها با وجود عملکرد درخشان موفق به پیروزی نشوند.

نبرد بزرگ بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۴ گل به پایان رسید و دو غول بزرگ اروپایی به تساوی رضایت دادند. این بازی هیجان‌انگیز و زیبا اما توماس توخل را راضی نکرد و سرمربی آلمانی بعد از دیدار در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: «ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقیقه اول پیش بیافتیم. اما از برنامه دور شدیم، نمی‌دانم چرا. گل خوردیم و همه چیز تغییر کرد.»

سرمربی بایرن از عملکرد تیمش در نیمه دوم راضی بود، با این حال از موقعیت‌های از دست رفته که می‌شد برای بایرن گل سوم را در پی داشته باشند ابراز تاسف کرد. «ما بازی را ۲-۱ کردیم و هنوز موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم. خیلی عجیب بود، آنها دو موقعیت را به دو گل تبدیل کردند.»

کیم مین جائه روی هر دو گلی که بایرن دریافت کرد مقصر بود. توخل در این مورد اذعان داشت: «او دو بار طمعکارانه عمل کرد. در مقابل گل اول وینیسیوس خیلی زود واکنش نشان داد و با پاس تونی کروس روبرو شد. گل دوم هم اشتباه دیگری از سوی او بود. ما پنج در مقابل دو بودیم و از نظر تعداد برتری داشتیم. نیازی به دفاع تهاجمی در برابر رودریگو نبود. لحظه‌ای که اریک می‌خواست کمک کند، کیم رودریگو را به زمین انداخت. این اشتباهات باید مشمول مجازات شوند، اما این اتفاقات رخ می‌دهند و باید از آنها عبور کرد.»

توخل در ادامه افزود: «وضعیت روشن است، باید در مادرید و سپس در ومبلی برنده شویم. همه چیز هنوز ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه پیش می‌آید.»

بیشتر بخوانید: تساوی رئال و بایرن در مونیخ؛ وینیسیوس شب آلمانی‌ها را تلخ کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی