نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آماده پرداخت رقم نجومی برای ستاره ۱۹ ساله/ به هیچ وجه او را از دست ندهید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا یک بازیکن ۱۹ ساله تبدیل به سوژه جدید نقل و انتقالات اروپا شده است و منچستریونایتد به طور جدی دنبال این بازیکن خواهد بود.

سرجیم رتکلیف مالک جدید باشگاه منچستریونایتد، آماده است که مبلغ نجومی ۱۰۰ میلیون پوند را برای بازیکن جوان بنفیکا بپردازد.

گزارش‌ها در رسانه‌های انگلیسی حاکی از آن است که ژوائو نوس هافبک بنفیکا مد نظر منچستریونایتد قرار گرفته است. البته در چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد علاقه یونایتد به نوس به گوش می‌رسد و هر بار که او برای بنفیکا به میدان می‌رود این شایعات و البته شایعه در مورد علاقه سایر تیمهای بزرگ اروپا به او بیشتر نیز می‌شود.

خط هافبک جایی است که شیاطین سرخ به دنبال تقویت آن در نقل و انتقالات تابستانی هستند و آن را نقطه ضعف تیم خود می‌دانند. در صورتی که کاسمیرو از یونایتد جدا شود این تیم قطعا به دنبال جذب یک هافبک خواهد بود. کاسمیرو در حال حاضر از لیگ عربستان پیشنهاد دارد.

روزنامه میرر نوشته رتکلیف شخصا علاقه زیادی به بازی نوس دارد و می‌خواهد هرطور شده این ستاره جوان پرتغالی را به اولدترافورد بیاورد و به نزدیکانش گفته که به هیچ وجه نباید او را از دست بدهند. او حتی حاضر شده مبلغ بالای صد میلیون پوند را برای نوس بپردازد تا مطمئن شود این بازیکن فصل اینده پیراهن قرمز شیاطین سرخ را به تن خواهد کرد.

چند روز پیش، فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس نقل و انتقالات اروپا از علاقه پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به نوس نیز خبر داده بود و حالا رقابت برای جذب این ستاره ۱۹ ساله وارد فاز جدیدی شده است. بنفیکا تاکید دارد که با رقمی‌کمتر از ۱۰۳ میلیون پوند حاضر به فسخ قرارداد این بازیکن نیست.

بیشتر بخوانید: ورشکست شدن پدرزن و از دست رفتن سرمایه داماد/ ضرر وحشتناک بازیکن منچستریونایتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی