مسابقه قهرمان ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشست خبری جشنواره انتخابات برترین ورزشکار سال (قهرمان ایران) برگزار شد.

مدیر شبکه ورزش در نشست خبری برنامه «قهرمان ایران» گفت: برای سومین سال است که این جشنواره برگزار می‌شود. در دو سال گذشته با کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک و پارالمپیک این جشنواره برگزار شد و استقبال مخاطبان خوشحال‌کننده بود.

گزیده‌ای از اظهارات سینا معتضدی را می‌خوانید:

  • سال اول انتخاب برترین‌های قرن بود که بیش از ۲٫۲میلیون رای داشتیم. در سال گذشته که برترین‌های ۱۴۰۱ بود، بیش از ۴٫۴میلیون رای ثبت شد.
  • امسال مانند گذشته عناوین جوایز در گام اول مشخص شد؛ آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، قهرمان فردا، صحنه برتر ورزشی، تیم برتر سال، مربی برتر سال، گل سال و جایزه مردمی ویژه به عنوان چهره سال ورزشکاران پارالمپیک عناوین جوایز هستند.
  • در گام اول خوداظهاری از سوی فدراسیون‌ها انجام شد و ۷۸۲ انتخاب از سوی فدراسیون‌ها اعلام شد و ۵۰۷ مورد هم از سوی دبیرخانه همایش انتخاب شد. در جمع‌بندی از این تعداد کاندیدا ۷۶۹ نفر انتخاب شدند و در نهایت به ۲۳۱ رسیدیم. در این مرحله ۳ نفر به انتخاب فدراسیون‌ها و تیم داوری ۶۶ نامزد نهایی را از این جمع انتخاب کردند که از بین آن‌ها سه‌شنبه نامزدهای نهایی را در هر قسمت معرفی می‌کنیم.
  • از پایان هفته برنامه قهرمان ایران روی آنتن خواهد رفت و نامزدها وارد رای مردمی می‌شوند. این برنامه یک هفته قبل از عید نوروز آغاز می‌شود و در ایام نوروز ساعت ۴ عصر مستقیم پخش می‌شود.
  • امسال جوایز مردمی و غیرمردمی افزایش خواهد داشت. سال گذشته ۱۰۰میلیون تومان جایزه انتخاب مردمی و ۵۰میلیون تومان انتخاب هیئت داوران بود.
  • مراسم اختتامیه اواخر فروردین برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی