نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ژابی آلونسو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل سابق بایرلورکوزن به ژابی آلونسو توصیه کرده در این باشگاه بماند تا شانس جانشینی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید را پیدا کند.

ژابی آلونسو با شگفتی‌سازی‌هایش در بایرلورکوزن توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود جلب کرده و لیورپول به شدت مشتاق جذب او برای جانشینی یورگن کلوپ است. بایرلورکوزن در مسیر کسب اولین قهرمانی بوندس‌لیگا قرار دارد و آلونسو نیز به طور مداوم تمام سوالات مربوط به مقصد بعدی‌اش را رد می‌کند. قرارداد فعلی او در بای‌آرنا تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد و لیورپول برای شکستن قرارداد او باید غرامت قابل توجهی بپردازد.

از سوی دیگر، کارلو آنچلوتی قراردادش با رئال‌مادرید را تمدید کرد و به این ترتیب احتمال پیوستن ژابی به سانتیاگو برنابئو کمرنگ شد. آنچلوتی مربیگری تیم ملی برزیل را رد کرد تا با قراردادی جدید تا سال ۲۰۲۶ در مادرید بماند. با این حال، با وجود وسوسه بزرگ لیورپول، راینر کالموند مدیرعامل سابق بایرلورکوزن به آلونسو توصیه کرده در آلمان بماند و منتظر جایگزینی آنچلوتی باشد.

به نقل از روزنامه آاس، کالموند گفت: «من کاملاً معتقدم که آلونسو فصل آینده مربی لورکوزن خواهد بود. او به عنوان یک بازیکن همه چیز از جمله لیگ قهرمانان را در رئال مادرید به دست آورد. آنچلوتی قرارداد خود را تمدید کرده است بنابراین در حال حاضر هیچ خطری وجود ندارد. اگر من ایجنت آلونسو بودم، به او توصیه نمی‌کردم که به عنوان جانشین کلوپ راهی لیورپول شود. من توصیه می‌کنم او یک یا دو سال دیگر در لورکوزن بماند و سپس جایگزین آنچلوتی شود.»

هیچ تصمیمی حداقل تا ماه ژوئن گرفته نخواهد شد و بایرلورکوزن در حال حاضر با ده امتیاز اختلاف در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا رسیده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی