نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
۰ |
۰
جدیدترین روش های جذب مشتری برای باشگاه
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به‌عنوان مدیر یک باشگاه ورزشی دغدغه انتخاب راهی مناسب برای جذب مشتری به باشگاه ورزشی خود را دارید؟ نگران نباشید! ما اینجا هستیم که به شما در انتخاب روش جذب مشتری در باشگاه ورزشی کمک کنیم.

امروزه به دلیل افزایش شغل‌های پشت‌میزنشینی، تمایل افراد برای ورزش کردن و رفتن به باشگاه ورزشی بیشتر شده است؛ اما تعدد باشگاه‌های ورزشی آن‌ها را در انتخاب بهترین باشگاه متناسب با شرایط موردنظر سردرگم می‌کند.

حال اگر مدیر یک باشگاه با استفاده از روش‌های جدید تبلیغ و جذب، جلوی راه این کاربران سردرگم قرار بگیرد و خدماتش را بهتر عرضه کند، گوی رقابت را از سایر باشگاه‌های ورزشی ربوده است! در ادامه چند مورد از جدیدترین روش‌های جذب مشتری برای باشگاه ورزشی را بررسی کرده‌ایم. بعد از خواندن این مقاله، دغدغه اصلی شما برای پیدا کردن راه مناسب جذب مشتری در باشگاه ورزشی برطرف خواهد شد.

ارسال پیامک با نام برند، راه منحصربه‌فرد جذب مشتری برای باشگاه است

یکی از موثرترین روش‌ها برای جذب مشتری در باشگاه ورزشی، ارسال اس ام اس با شماره دلخواه از طریق اینترنت است. با این کار شما با قرار دادن سرشماره دلخواه یا حتی نام باشگاه، به‌جای شماره، کمک شایانی به فرایند برندینگ باشگاه ورزشی خود می‌کنید. چشم کاربران با دیدن نام باشگاه در هر پیامک دریافتی، به برند شما عادت می‌کند و اسم باشگاه در ذهن او ثبت خواهد شد. علاوه‌بر این امکان منحصربه‌فرد، به‌راحتی می‌توانید کاربران را براساس موقعیت مکانی، جنسیت، شغل و سن تفکیک و پیامک‌های کد تخفیف، معرفی باشگاه و تبریک مناسبتی برای آن‌ها به‌ شکل اینترنتی ارسال کنید.

ارسال پیامک

فعالیت مستمر و برنامه‌ریزی شده در اینستاگرام؛ سنگ بنای جذب مشتری برای باشگاه ورزشی

اگر با وجود فرصت‌های فراوان برای استفاده از ظرفیت اینستاگرام، از این شبکه اجتماعی پرطرفدار غافل شوید، لگد به بخت و سرنوشت باشگاه ورزشی خود زده‌اید! شما به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید یک پیج برای باشگاه بسازید و در بیو پیج، خدمات، راه‌های ارتباطی، ساعات کاری و از همه مهم‌تر موقعیت مکانی باشگاه را ذکر کنید. از هشتگ‌های مرتبط با کسب‌وکار و امکانات خود نیز در بیو پیج اینستاگرام باشگاه بهره بگیرید. مرحله بعد ساخت هایلایت‌های کاربردی مثل معرفی باشگاه، امکانات، سابقه کاری، مزیت‌ها، شرایط ثبت‌نام و نظرات مشتریان است. بعد از تکمیل کردن اطلاعات اولیه مربوط به باشگاه، نوبت به تولید محتوا مستمر در اینستاگرام می‌رسد.

روزانه حداقل یک استوری منتشر کنید. در فواصل زمانی مشخص پست و ریلزهای جذاب و هماهنگ با ترند کسب‌وکار خود بسازید. با برگزاری مسابقه‌های سرگرم‌کننده در استوری و پست، مخاطب را ترغیب به تعامل با خود و معرفی پیج به دیگران کنید. بعد از جذب کاربران به پیج خود، پیشنهادهای وسوسه‌کننده اما محدود به زمان مشخص مثل «عضویت رایگان دوماهه برای سه نفر اول که پیج را در استوری خود تا ۱۲ ساعت آینده تگ می‌کنند» قرار دهید. از فعالیت در اینستاگرام به‌عنوان یک راه مقرون‌به‌صرفه و زودبازده برای جذب مشتریان غافل نشوید.

فعالیت مستمر و برنامه‌ریزی شده در اینستاگرام

با ثبت آدرس باشگاه در گوگل‌مپ و سایر مسیریاب‌ها چراغ‌راهنما ورزش دوستان در محل باشید!

ثبت کردن آدرس و موقعیت مکانی باشگاه در مسیریاب‌های آنلاین یکی از ساده‌ترین راه‌های جذب مشتری برای باشگاه است. با ثبت موقعیت مکانی باشگاه ورزشی خود در مسیریاب‌های پراستفاده مثل گوگل‌مپ، نشان و بلد، یک صفحه تجاری محلی برای خود خواهید ساخت. هرگاه افراد در اطراف موقعیت باشگاه شما به دنبال پیدا کردن باشگاه ورزشی در نزدیکی خود باشند، مسیریاب نام، آدرس، ساعات کاری، راه‌های ارتباطی و موقعیت مکانی شما را به آن‌ها نشان خواهد داد. در اپلیکیشن این مسیریاب‌ها امکان ثبت نظر و امتیاز از سمت مشتریان فعلی برای باشگاه نیز وجود دارد؛ طبیعتا هرچه نظرات مثبت و امتیاز بالاتری از مشتریان دریافت کنید، کاربران جدید بیشتری را به باشگاه ورزشی خود جذب خواهید کرد.

باشگاه ورزشی

میزبانی مسابقه‌ها و جشنواره‌ها ورزشی؛ راهی برای بالا بردن اعتبار و معرفی ظرفیت‌های باشگاه

اگر به‌ دنبال معرفی باشگاه در سطح استانی یا حتی کشوری هستید، از میزبانی جشنواره‌ها و مسابقه‌ها ورزشی غافل نشوید. بسته به نوع باشگاه می‌توانید مسابقات استانی TRX، تکواندو یا بدنسازی را در باشگاه ورزشی خود برگزار کنید. این کار یک روش جذب مشتری در باشگاه ورزشی فوق‌العاده است؛ زیرا فرصت آشنایی ورزشکاران و افراد علاقه‌مند در سراسر استان را با امکانات و ظرفیت‌های باشگاه ورزشی شما فراهم خواهد کرد. همچنین برگزاری این برنامه‌ها سکوی پرتابی برای اعتبار باشگاه و هرچه بیشتر دیده شدن آن نیز به شمار می‌رود.

تاثیر تعامل‌های پیامکی را در جذب مشتری برای باشگاه دست‌کم نگیرید

در این مطلب به بررسی جدیدترین روش‌های جذب مشتری برای باشگاه ورزشی پرداختیم. راه‌هایی مانند ارسال پیامک اینترنتی، فعالیت مستمر در اینستاگرام، ثبت آدرس باشگاه در مسیریاب‌ها و میزبانی مسابقات ورزشی از جمله موثرترین روش‌های جذب مشتری در باشگاه ورزشی هستند. این روش‌ها برای هرچه بیشتر دیده شدن امکانات، ظرفیت‌ها و مزیت‌های باشگاه ورزشی به شما کمک می‌کنند. تاثیر تبلیغات در جذب مشتری برای باشگاه را به‌هیچ‌عنوان دست‌کم نگیرید. یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین تبلیغ‌ها، ارسال پیامک‌های جذاب و ارائه تخفیف‌ها مناسبتی، پیشنهادهای فوق‌العاده یا معرفی امکانات جدید باشگاه است. این کار شما را تبدیل به اولین انتخاب ورزشکاران و ورزش‌دوستان برای حضور در یک باشگاه ورزشی خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی