نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
به زودی اتفاق می‌افتد؛ برگزاری نشست بین خطیر و نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به دامنه اختلافات میان علی خطیر و جواد نکونام این بار پادرمیانی علیرضا دبیر کفایت نمی کند و وزارت ورزش و جوانان در تلاش است، با برگزاری نشست میان این دو به این اختلاف پایان دهد.

اختلاف میان علی خطیر و جواد نکونام که در ابتدای فصل هم وجود داشت، در نهایت با پادرمیانی علیرضا دبیر حل و فصل شد. اما با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی بار دیگر اختلافات میان علی خطیر و جواد نکونام شدت گرفت و با توجه به طرح در رسانه‌ها همه از آن باخبر شدند و این نگرانی‌هایی را برای تماشاگران تیم ایجاد کرده است. فصل گذشته هم اختلاف میان ریکاردو ساپینتو علی فتح‌الله‌زاده موجب شد، استقلال دو جام از دست دهد و در نهایت از حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم محروم شود.

در حالی که در روزهای اخیر خبر از برکناری خطیر به میان آمده بود وزارت ورزش و جوانان به صراحت اعلام کرد؛ چنین ایده ای ندارد و تلاش خواهد کرد اختلافات میان علی خطیر و جواد نکونام برطرف شود. این در مصاحبه معاون وزیر ورزش و جوانان مشهود بود. اسبقیان در این باره گفت:«وزارت ورزش همواره توصیه می‌کند که افراد از اختلافات بپرهیزیم. به هر حال این موضوعات حل و فصل می‌شوند. همه باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس و استقلال مورد حمایت معنوی ما هستند و تلاش می‌کنیم ورود کنیم تا اختلافات برطرف شود. البته اینها بحث‌های سلیقه‌ای است.»

گفته می شود به زودی با پادرمیانی وزرات ورزش و جوانان نشستی میان علی خطیر و جواد  نکونام برگزار می شود تا این اختلاف برای همیشه حل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی