نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
فقط در این صورت استقلال نتیجه نمی‌گیرد/ مشخص شد پیشکسوتان درباره دست‌های پشت پرده اشتباه نمی‌گفتند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم در قائمشهر هر اتفاقی می‌افتد به نفع استقلال باشد و ما بتوانیم با سه امتیاز به تهران برگردیم چون چیزی غیر از آن به دردمان نمی خورد.

محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار پیش روی تیم استقلال مقابل نساجی مازندران همچنین مسائلی مربوط به مطرح شدن پرونده‌های فساد در فوتبال اظهاراتی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

کارشناسان معتقدند استقلال در چهارچوب یک مصاف دشوار باید خارج از خانه مقابل نساجی به میدان برود. پیش بینی تان از این دیدار چیست؟
قطعاً بازی سختی در پیش روی استقلال خواهد بود. تقریباً از هفته بیست و پنجم به این طرف استقلال هیچ بازی آسانی نداشته و با نزدیک شدن به پایان فصل تک تک مسابقات استقلال برایش حکم یک فینال را دارد. بازی با نساجی هم اولین فینال در مسیر رسیدن به پایان این فصل است. ما ۳ فینال دیگر در پیش داریم که باید هر سه مسابقه را با برد پشت سر بگذاریم تا قهرمانی را از آن خودمان کنیم. قطعاً داشتن تمرکز و انرژی بالا برای رسیدن به قهرمانی می‌تواند بهترین فاکتورها برای این استقلال در مصاف با تیم نساجی باشد.

بازی در زمین وطنی قائمشهر چه شرایطی خواهد داشت؟
به طور کلی استقلال تیمی است که در خارج از خانه نتایج خیلی خوبی می‌گیرد. نه فقط این فصل بلکه در تمام سال‌های گذشته استقلال جزو تیم‌هایی بوده که در زمین حریفانش نتایج خوبی به دست آورده و ثابت کرده در بیرون از خانه خوب نتیجه می‌گیرد و یک تیم سرسخت و جنگنده است. حالا هم قطعاً با توجه به حساسیت بالای این دیدار برای استقلال بازیکنان این تیم شرایط ویژه این دیدار را به خوبی درک می‌کنند و می‌دانند که کسب پیروزی در زمین حریف آن هم در شرایطی که پرسپولیس قدم به قدم با استقلال درباره جدول در حال بالا آمدن است تا چه اندازه اهمیت دارد.

قبول دارید تیم نساجی که در حال حاضر در پایین جدول قرار دارد شرایط خوبی نداشته که به اینجا رسیده و حالا در خطر سقوط قرار گرفته؟
البته این تیم پس از حضور ساکت الهامی در راس کادر فنی اش شرایط بهتری به دست آورده. مخصوصاً اینکه وقتی در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان توانست یک برد پرگل به دست بیاورد، شرایط روحی روانی این تیم و بازیکنانش را بالا برده. بنابراین ممکن است استقلال با یک نساجی کاملا با انگیزه و روحیه مواجه شود که با توجه به پیروزی ۴ بر یک مقابل حریف خوزستانی با این باور را دارند که می‌توانند استقلال را هم شکست بدهند و این می‌تواند برای ما دشوار باشد و شرایط را سخت کند. این تنها وضعیتی است که شاید استقلال را به دردسر بیندازد وگرنه استقلال از هر نظر برتری لازم را دارد تا برنده شود. امیدوارم در نهایت هر اتفاقی می‌افتد به نفع استقلال باشد و ما بتوانیم با سه امتیاز به تهران برگردیم چون چیزی غیر از آن به درد مان نمی خورد.

از نساجی چقدر شناخت دارید؟
تیم نساجی در تمام سال‌های گذشته که به لیگ برتر آمده همواره مقابل استقلال و پرسپولیس بازی‌های خوبی نشان داده هرچند که شانس پیروزی و کسب برد را با آن شکل به دست نیاورده اما با توجه به حضور بازیکنان این تیم در ورزشگاه خانگی و حمایت هوادارانش قطعاً می‌تواند برای استقلال شرایط را دشوار کند.

نقطه قوت استقلال و نقطه ضعف نساجی را در کجا می‌بینید؟
با توجه به تعداد گل‌های خورده تیم نساجی (۳۵ گل خورده) قطعاً این تیم در بحث دفاعی و دروازه شرایط خوبی را تجربه نکرده است. من مطمئنم با آمادگی بالای این هفته‌های محمدی و بلانکو همچنین شرایط خیلی خوب ماشاریپوف استقلال این توانایی را خواهد داشت که با بستن کمربند میانی زمین توپ را در زمین حریفش نگه دارد و آنجا با اشتباه مدافعان تیم مقابل به گل برسد.

از اتفاقات اخیر و بروز مطالبی در رابطه با فساد در فوتبال اطلاع دارید؟
بعید می‌دانم کسی در ایران طرفدار فوتبال و این ورزش باشد و از موضوع به وجود آمده پرونده باشگاه مس رفسنجان خبر نداشته باشد. نمی‌خواهم بحث‌های حاشیه‌ای مطرح کنم اما حالا مشخص می‌شود زمانی که پیشکسوتان استقلال در رابطه با بحث‌های مربوط به توجه به برخی تیم‌ها مطالبی را بیان می‌کردند بی‌دلیل نبود. مشخص شد پیشکسوتان درباره دست های پشت پرده اشتباه نمی گفتند و وقتی ما درباره مشکلات داوری و قضاوت‌ها حرف می‌زدیم بی‌دلیل نبود. وقتی در رابطه با یک باشگاه به این بزرگی و گستردگی فساد این چنینی صورت گرفته ببینید در ارتباط با دیگر باشگاه‌ها چه اتفاقاتی رخ داده است که حالا پرونده آنها رو نشده.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جلال IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    واقعا بازیکن های قدیمی برای دیده شدن به جز مصاحبه های آبکی و هواداری بروند و دانش فوتبالشان را ببرند بالا مدرک مربیگری بگیرند و تیمداری کنند بهتر است این حرف ها که تبانی شده یا فساد که پیشکسوت ها میگفتند جز گول زدن هوادار ساده هیچ خروجی ندارد الان هوادار ان تیم میاید میگوید اسم مربی شما در این لیست هست ان هوادار میاید میگوید فلان وجالب اینکه کسی که سکه گرفته هنوز در مسند قدرت قراردارد
  • مجید IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    دقیفا درسته فرافکنی نکن گروسی یکی از پایه های فساد ورشوه همین تیم درپیت سماس الانم ترسیدین چون زمزمه هاش هست که نکومال به داورا رشوه داده
  • ایمون زاید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    تیمی که بیشترین استفاده را از فساد و جعل و رشوه برد ، استقلال بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی