نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
۰ |
۰
اسپورتکس ایران؛ نامی به وسعت ورزش کشور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ با همت شرکت میلاد نور در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین‌ المللی تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران که با نام Sportex Iran نیز شناخته می‌ شود، یکی از مهم‌ ترین رویدادهای ورزشی و تجاری در ایران است که هر ساله با حضور شرکت‌ ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به ورزش از سراسر کشور برگزار می ‌شود.

اولین دوره این نمایشگاه در سال ۱۳۷۹ با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه از همان ابتدا، افزایش آگاهی عمومی درباره اهمیت و فواید ورزش، ترویج فعالیت ‌های ورزشی، تشویق به سبک زندگی سالم و فعال، ترویج فروش تجهیزات و وسایل ورزشی با کیفیت، ارتقاء سطح صنعت و تجارت ورزش در کشور بوده است.

این نمایشگاه در طول سال ‌های گذشته با رشد چشمگیری روبرو بوده و به یکی از بزرگترین نمایشگاه ‌های ورزشی در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است. در حال حاضر، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۴۰۰۰ هزار متر مربع برگزار می ‌شود و  بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند.

نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی تهران فرصتی ارزشمند برای تولیدکنندگان، واردکنندگان، فروشندگان و علاقمندان به ورزش است تا با آخرین نوآوری  ‌ها و دستاوردهای این صنعت آشنا شوند، محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان و شرکای تجاری خود ارتباط برقرار کنند.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ با همت شرکت میلاد نور در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین‌ المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت نمایشگاهی میلاد نور سابقه طولانی در برگزاری نمایشگاه ورزش دارد و به نامی آشنا در برگزاری این رویداد تبدیل شده است.

عملکرد این شرکت در جلب رضایت مخاطبان این رویداد یکی از نقاط قوت برگزاری موفق این نمایشگاه طی ادوار گذشته به حساب می آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی