نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ادعای جنجالی بیرانوند پس از بازگشت به ایران؛ این نسل بهترین نسل تاریخ ایران است!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه‌بان تیم ملی معتقد است تیم ملی بهترین نسل خود را دارد و در آینده موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آورد.

علیرضا بیرانوند پنج‌شنبه شب پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران به تهران در رابطه با عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ابتدا باید از مردم و کشورم عذرخواهی کنم. شرمنده همه شدیم. خیلی برنامه‌ریزی کرده بودیم که بتوانیم جشن بزرگی با هم بگیریم. خیلی تلاش کردیم. فکر می‌کردیم این دوره می‌توانیم اتفاق خوبی رقم بزنیم اما نشد. بعضی وقت‌ها اتفاقاتی میفتد که فکر کردن به آن سخت است.

او درباره حذف کره مقابل اردن گفت: خوشحال نمی‌شدیم هر تیمی حذف می‌شد. تیمی که یک تیم قدرتمند را شکست می‌دهد، حتما برنامه‌ریزی خوبی داشته است. تلاش‌مان قهرمانی بود و با کم و زیادی که بود می‌خواستیم قهرمان شویم. شما نمی‌دانید در برخی از اردوها چه فشاری روی ما بود. در تورنمنت اردن می‌گفتند این چه اردویی است. دیدید اردن و قطر که در همان مسابقات بودند، فینالیست شد.

بیرانوند اضافه کرد: ما وقتی با قطر بازی کرده بودیم، سرمربی دیگری داشتند. البته به تیمی باختیم که قهرمان دوره قبل بود و میزبان بودند. با این حال از مردم عذرخواهی می‌کنم. شاید وقتی ژاپن را بردیم، همه فکر می‌کردند قهرمان می‌شویم اما تیم ما می‌دانست که کار بزرگی انجام ندادیم و می‌دانستیم تازه کارمان شروع شده است.

او درباره عملکرد خوب اکرم عفیف و نقطه ضعف تیم در خط دفاعی گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. ما می‌دانستیم که اگر پیروز شویم، بعد از ۴۷ سال تاریخ‌سازی می‌کنیم. با قاطعیت می‌گویم این نسل بهترین نسل تاریخ ماست. هیچ تیمی در این ۱۰ تا ۱۲ سال اینقدر یک دل نبود. مطمئنم تا یکی دو ماه این اتفاق را فراموش نمی‌کنم. بعضی وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که تمرکز از دست می‌رود.

دروازه‌بان تیم ملی درباره عملکرد قلعه‌نویی عنوان کرد: مطمئن باشید با این تیم اتفاقات بزرگی را رقم می‌زنیم. همین بچه‌ها اتفاقات بزرگی را در جام جهانی رقم می‌زنند. ما تیمی بودیم که راحت می‌توانستیم قهرمان شویم. این تیم آینده خوبی دارد و جوانان خوبی به ما ملحق می‌شود.

او درباره انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس بیان کرد: ما در تیم ملی بودیم که این اتفاقات رخ داد. زیاد نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم. مدیریت باشگاه انتخابی داشت و حالا ما هم باید به قراردادمان پایبند باشیم. خودم را در حدی نمی‌دانم که سرمربی پرسپولیس را انتخاب کنم یا بخواهم وارد یک باند شوم. اگر اینجا هستم که دلیل این بود که وارد حاشیه نشدم و هیچ‌کسی را نداشتم. من به دنبال چیزی نیستم. پرسپولیس تیم بزرگی است و کسی جراتش را ندارد برایش تعیین و تکلیف کند. مدیرعامل هم یک سرمربی انتخاب کرده و مطمئن باشید هر کسی را هم می‌گذاشتند جان‌مان را برای تیم می‌گذاشتیم. اوسمار هم دو سال در پرسپولیس بوده و از تیم شناخت دارد. امیدوارم بتوانیم فصل خوبی با او داشته باشیم.

بیرانوند در پایان درباره هواداری که پس از حذف ایران جان باخت، عنوان کرد: به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم. اتفافی افتاد که همه مردم ناراحت شدند. ۹۰ درصد مردم آماده جشن بودند. شرمنده مردم هستیم و به این خانواده تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: انتقاد خداداد عزیزی به تفکرات قلعه‌نویی؛ این تاکتیک یعنی بازی شانسی/ بعد از برد ژاپن یک نفر پیام داد و جوابش را دادم/ گفته بودم شب دراز است و قلندر بیدار!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • نوری IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    تو هم گل سر سبدشون هستی. بازی با قطر به هیچ توپی نه نگفتی ای بهترین بهترین ها
    • حسین IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      تو همین الان هم کار بزرگی انجام دادی . منتهی برای قطریها که آنها با به فینال فرستادی . انواع و اقسام گلها را خوردی و هر چه توپ بود به در و دیوار زدی یا به قطریها دادی . این خودش خیلی کار بزرگی به نفع قطر بود. تو انگشت کوچک پای حجازی و عابد زاده هم نمیشوی
    • محمد صادق🚩 IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      نسل طلایی ، حداقل یه جام میگرفتید ، بعد قربون صدقه خودتون می‌رفتید
  • علی US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    بله مخصوصا خودت آقای بیرانوند که اجازه رشد به هیچ دروازبانی نمیدی ..دروازه ات هم که به روی تمام فروادهای آسیا باز باز بود ....
    • آرش IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      بیراوندی که گفته بود با جام در روز 22 بهمن مردم ( مقامات ) را خوشحال خواهد کرد
  • علی US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    بله مخصوصا خودت آقای بیرانوند که اجازه رشد به هیچ دروازبانی نمیدی ..دروازه ات هم که به روی تمام فروادهای آسیا باز باز بود ....
  • نسل نفرین شده کیروش IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    این نسل نفرین شده ترین نسل فوتبال ایران بود بیش از ده سال در بالاترین سطح با سرمربی با دانشی مثل کیروش با بازیکنانی لژیونر و تیمی تقریبا جهانی اما بدون هیچ جامی و دست آخر بازنده به قطر ، شماها اسکوچیچ رو برباد دادید و الان قلعه نویی رو البته پیش از این خود کیروش سازنده تان را !!
  • اغو IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    سکوت بهترین کاره.اگر این بهترین نسله خدا به داد ما برسه
  • نقی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    الحمدالله بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به جای تکنیک و تاکتیک و اخلاق و سواد , حسابی رو دارند.
  • عادل IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    شما با کم کاری و مربی با ندانم کاری باعث ناراحتی مردم شدید، واقعا خجالت بکشید نسل طلایی چه مزخرفیه ،فقط فکر منافع و پول هستید
  • علی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    تنها دلیل ضعف تیم ملی همین بیرانونده به خدا گلر نیست چرا برشنمیدارن
  • قدرت IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    بی شک بهترین نسل نسلی بازی های ۱۹۹۶ امارات بود که تیم ۱۹۹۸ اوج اون بود. تیم فعلی که شالوده اون از@۲۰۱۵ چه دستاوردی بدست اورده؟ در جام جهانی روسیه که با کل به خودی مراکش حتی از گروه خودمون صعود نکردیم ! در جام جهانی قطر که با دریافت ۶ گل از انگلیس سنگین ترین شکست تاریخ متحمل شدیم! در هیچ تورنمت و مسابقات مهم هم که مقامی بدست نیاوردیم ! در همین مسابقات در برابر تیم فلسطین ( رده ۱۹۹) هنگ کنگ (۱۸۸) سوریه (۹۱) و قطر (۵۸) بازی کردیم نتیجه رو دیدیم! در مقابل قطری که در ۶ مسابقه اخیر فقط یک گل به ما زده بود تو هنین بازی ۳ گل خوردیم! و الان اردن رده ۸۸ فیفا با قطر رده ۵۸ فسفا به فینال رسیدن! و....درباره لژیونر هامون هم که ۹۰ درصد شون بصورت بازیکن جانشین در تیم های ضعیف لیگ های نامعتبر بازی میکنند ! مقایسه کنید با لژیونرها ی تیم سال ۱۹۹۸!
  • ایرانی IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    نسل فقط ادعا! خجالت بکش بابا! بهتره مردم قضاوتتون کنن .
  • تبریزی IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    تا زمانی که توی ینجل تو دروازه باشی بهترین نسل هم باشه که نیست، هیچ پیشرفتی نداریم هیچ صعودی به مرحله حذفی جام جهانی در کار نیست هیچ قهرمانی جام ملت هایی در کار نیست ...
  • . IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    اره به اکرم بگو اسفند دود کنه برات
  • اولادعلی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    بجز بازی با هنک کنگ در همه باتریها گل خوردی در بازی قطر 3گل خوردی دروازه بانی خوب دروازه بانی است که در هر سه بازی یک گل بخورد آن هم روی نقطه پنالتی .
  • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    حتی تو خواب هم بهترین نسل نیستید چه برسه تو واقعیت
  • برزیل IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    دماغ بزرگت تاریخیه اگه عرضه داشتی فینالیست میشدی بی عرضه ترین نسل تاریخ فوتبال
  • محمد صادق🚩 IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    چقدر از خود راضی 😠با همین طرز تفکره که آرزو های یک ملت رو به باد میدید ، خواهشاً دیگه نمک رو زخم مون نپاشید
  • Azzurri IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 همین و بس!!!!!!!!!!!!!
  • ارمان IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    دروازه بان یه قرونی اگه دروازه بان درست حسابی بودی تو تیم درجه ۴ بلژیک نگهت میداشتن نه اینکه چون مشتری نداری برگردی پرسپولیس
  • کل مراد IQ ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    همه تون رو که جمع کنن اندازه استاد اسدی نیستید یا سعداوی یا فنونی زاده یا خاک پور و مهدوی کیا و میناوند و عابدزاده و قلیچ و رضا شاهرودی کریم باقری نیکبخت واحدی
  • یار مراد IQ ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    انگشت کوچک عابدزاده هم نیستی عمو لره
  • حمیدرضا IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    ای شیررررررررررررر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی