چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
۵ |
۰
ایران، قطر را به فینال رساند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی در ادامه روند سینوسی خود نتوانست مقابل قطر نتیجه لازم را کسب کند و بار دیگر از رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا باز ماند.

بعد از بازی خوب ملی‌پوشان در نیمه دوم بازی با ژاپن سطح توقعات از تیم ما بالا رفت و خیلی‌ها گفتند شاگردان قلعه‌نویی می‌توانند قطر را شکست داده و بعد از ۴۸ سال راهی فینال شوند، اما این تیم قطر بود که تا حد زیادی ما را غافل‌گیر کرد و حتی در نیمه دوم بعد از گل مساوی فوتبالی منطقی را ارائه داد.

تیم ایران در نیمه دوم تا حدی بهتر از نیمه اول بازی کرد اما اکثر موقعیت‌هایی که نصیب تیم ما شد روی ارسال از جناحین و بازی احساسی بود در حالی که قطری‌ها با آرامش بیشتری بازی می‌کردند و برنامه‌های متنوعی برای رسیدن به دروازه ایران داشتند.

در پیروزی قطر مقابل ایران نباید از نقش برجسته اکرم عفیف ستاره تکنیکی فوتبال قطر بی‌تفاوت گذشت؛ بازیکنی که بارها و بارها خط دفاعی تیم ایران را آزار داد و در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

تیم ملی ایران در واقع کار را برای خودش سخت کرد و با بازی پراشتباه به‌خصوص در دقایقی از بازی، قطر را به فینال جام ملت‌های آسیا رساند در حالی که اگر می‌توانستیم نمایش نیمه دوم مقابل سامورایی‌ها را تکرار کنیم از شانس بالایی برای پیروزی مقابل قطر برخوردار بودیم.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش سری‌آ ایتالیا به برگردان تماشایی سردار آزمون

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ایران IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    چرا انقدر افتضاح بودن؟؟ همشوووون! بیرانوند به هیچ توپی نه نگفت، قدوس فقط توپ لو داد، طارمیییییی کلا تو زمین گم بود، دفاع که هیچی نگم!!! انقدر بد بودن که سوزش حذف تو نیم نهاییو کم کردن.
  • بچه ها متشکریم IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    آقا با وجود طارمی داشتیم ده نفره بازی میکردیم ، باید تعویضش میکردن ، وقتی شما خبرنگاران هی طارمی طارمی میکنین میشه همین
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    قطر بهتر بازی کرد و برد.در حالی که چند ماه قبل همین تیم را چهار صفر برده بودیم و ایران قوی تر از قطر بود و ایران به قطرباخت چون مربی آنها از مربی ما بهتر بود.ضمنا برخلاف آنچه آقای قلعه نویی مربی خارجی را اجنبی مینامد و قضیه را سیاسی عقیدتی میکند اینجا فقط بحث فوتبال است که یک بازی میباشد و نه جنگ عقیده هاست و نه جنگ کشورها و فقط مربی خوب خارجی از آقای قلعه نویی بهتر است و فقط بحث هوش و دانش بالاتر است و مربی خارجی جاسوس یا عامل بیگانه که نیست او فقط یک کارگر متخصص میباشد
  • ناشناس IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    اگر موقع شوت های قطری ها باسن شان را به سمت توپ نمی گرفتند و به سمت توپ می رفتند بازی را می بردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی