نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
برانکو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس ۱۸ سال قبل در چنین ایامی از شایعاتی که پیرامون متزلزل شدن جایگاه خودش شنیده بود حسابی عصبانی شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در بهار سال ۱۳۸۴ با هدایت برانکو ایوانکوویچ توانست مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۰۶ صعود کند. ما به‌گونه‌ای صعود کردیم که بازی آخرمان مقابل ژاپن که مرداد ماه آن سال در خانه حریف برگزار شد کاملا تشریفاتی بود و البته به خاطر شکست در آن بازی تحت عنوان تیم دوم گروه راهی آلمان شدیم.

بعد از پایان یافتن دیدارهای انتخابی گروهی از کارشناسان مدعی شدند که برانکو تجربه و قدرت لازم برای هدایت تیم ملی در جام جهانی را ندارد و بهتر است یک سرمربی سرشناس بیاوریم برخی نیز تاکید داشتند که کادر دستیاران او باید تقویت شوند. در چنین شرایطی تیم ملی پاییز سال ۸۴ طی یک مسابقه دوستانه مغلوب کره جنوبی شد تا انتقادات از پروفسور اوج بگیرد. این نقدها ادامه داشت و برانکو که کم‌کم کاسه صبرش در حال لبریز شدن بود هجدهم بهمن سال ۸۴ در مصاحبه‌ای با صراحت گفت: من کارم را به بهترین شکل ممکن انجام داده‌ام؛ ما در جام ملت‌های آسیا سوم شدیم و صعودمان به جام جهانی هم بدون هیچ دغدغه‌ای انجام شد بنابراین برای ماندن در فوتبال ایران به هیچ‌کس التماس نمی‌کنم. اگر واقعا من را نمی‌خواهید هرچه زودتر بگویید تا چمدانم را ببندم و بروم. اگر هم قرار است در جام جهانی مربی ایران باشم، باید همه برای گرفتن نتایج مطلوب به هم کمک کنیم.

البته محمد دادکان رئیس وقت فدراسیون فوتبال در پاسخ به تمام انتقادات مطرح‌شده تاکید داشت تیم ملی ایران با برانکو به جام جهانی می‌رود و در نهایت هم این اتفاق رخ داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    روزهای نحص از زمانی شروع شد که احمدی نژاد سر کار آمد و با استفاده از علی آبادی همه چیز را نابود کرد.علی کریمی را فرستادن جلو تا تیم ملی حاشیه بیاد سراغش و بعد با بی فکری تمام برانکو و دادکان را انداختن بیرون.اینجا بود که کفاشیان و تاج و مصطفوی پاشون توی فدراسیون باز شد و سیه روزی فوتبال شروع شد.با حمایت فردوسی پور خوردن و بردن و نابود کردن.کیروش و ویلموتس شده بودن کابوس تیم ملی،تمام سرمایه فوتبال را به آتش کشید.دیگه آخرای نفس فوتبال بود تا اینکه تاج گفت آی قلبم.اسکوچیچ شد مربی،عزیزی خادم با بال هایی به نام مهدوی کیا و هاشمیان و ماجدی و استیلی وارد شدن.همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت. که یهو تاج دید همه چیز خوب شده پس شروع کرد به کشیدن نقشه پلید.هم زمان هم رئیسی شد رئیس جمهور.با احمدی نژاد فرقی نداشت و کار احمدی نژاد را تکرار کرد و شروع کرد به دخالت کردن.از طرف دیگر برای عزیزی خادم پاپوش درست کردن تا راه برای برگشت تاج هموار بشه.مانع دوم اسکوچیچ بود که روز به روز محبوبتر شد.با استفاده از طارمی خواست تیم ملی را به حاشیه ببره،داستان کریمی داشت تکرار میشد.اما تیم ملی بدون طارمی نتیجه👇ادامه
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    ادامه👇👇👆👆 گرفت و موفق نشد.تاج سناریو را ادامه داد تا باب میل خودش همه چیز پیش بره.پس کاری کرد بازیکنان به مربیشون خیانت کنند و شب بیداری و حاشیه و کم کاری در بازی دوستانه و مصاحبه فردوسی پور با طارمی و حرف های عجیب و حاشیه ای و رفتن سه بازیکن پیش نماینده دولت برای اخراج اسکوچیچ که همه کاملا به وسیله تاج برنامه ریزی شده بود.آخرش هم برگشت کیروش و هزینه های بی دلیل که شیش گل از انگلیس خوردیم و بدون هیچ دستاوردی برگشتیم.حالا رفت سراغ باند قلعه نوعی،قلعه نوعی با وجود گزینه خوب در انتخاب مربی امید دخالت کرد و با آوردن رفیق خودش عنایتی بزگترین خیانت به تیم ملی امید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی