آن‌هایی که به تلویزیون نمی‌روند، مهمان فردوسی‌پور می‌شوند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با مروری بر افرادی که در روزهای گذشته مهمان برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور شده‌اند به یک وجه تشابه مشخص می‌رسیم.

عادل فردوسی‌پور حالا در فضای مجازی جایگاه خودش را بین علاقه‌مندان به فوتبال باز کرده و این روزها به موازات برگزاری جام ملت‌ها مشغول تولید محتواست.

نکته جالب توجه درباره مهمانان حاضر در برنامه عادل برای نقد و بررسی مسابقات تیم ملی در جام ملت‌ها این است که تقریبا افرادی در این برنامه حضور می‌یابند که یا به یا دعوت نمی‌شوند یا  خودشان ترجیح می‌دهند به صداوسیما نروند!

آن‌هایی که به تلویزیون نمی‌روند، مهمان فردوسی‌پور می‌شوند!

طی روزهای اخیر افرادی چون جواد کاظمیان، امیر حاج‌رضایی، کریم باقری، جواد نکونام، مسعود شجاعی و در تازه‌ترین نمونه علی دایی کنار عادل فردوسی‌پور و پژمان جمشیدی نشستند و به تحلیل مسابقات تیم ملی پرداختند.

انتظار می‌رود برای روزهای آینده و بازی نیمه‌نهایی و در صورت صعود به فینال باز هم عادل فردوسی‌پور از این دست مهمانان به برنامه‌اش دعوت کند. باید دید نفرات بعدی کدام‌یک از چهره‌هایی هستند که رسانه عادل را به صداوسیمای ملی ترجیح می‌دهند.

از آخرین برنامه فردوسی‌پور با حضور دایی بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • MD ES ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    برنامه عادل به صورت زنده روی اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب پخش میشه. شما تعداد بینندگانش رو جمع ببندید ببینید چقدر هست چه ایرانیان داخل و چه خارج. صداوسیما/تلویزیون رو چرا باید تماشا کنیم وقتی عادل با علی آقا دایی هستند. میثاقی از عدل قویتر هست یا فوتبالیستی بالاتر از علی دایی، جوادنکونام در برنامه صداوسیما هستند. حکومت برای خودش صداوسیما داره و مردم هم برای خودشون فوتبال 360 دارند.
    • پرسپولیس ، آث میلان ، ایتالیا FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      دقیقا همینطور هست - چوا امثال فردوسی پور با زحمت و تلاش خودشون به موفقیت رسیدند - چون امثال فردوسی پور روراست هستند و جز خدا از هیچی هراس ندارند و تازه مردمی هستند - آدمهای موفق اگر دست و پایشان را هم ببندند باز برای موفقیت راه و ایده ای درست دارند و هرگز حسادت نمی کنند اما آدمهای حسود و ناموفق همش دنبال حذف کردن اشخاص موفق هستند به هر وسیله ای که شده ...قطعا عادل فردوسی پور - علی دایی - کریم باقری - رسول خادم و .... امثال اینها عزت رو از خدا گرفتند و نان بازوی خودشان را میخورند و ایرانی وطن پرست هستند و باعث افتخار مردم هستند .
    • کامران IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      عادل فردوسی پور تو همین صدا و سیما چهره شده و شد عادل.پژمان جمشیدی هم که با فیلم پژمان و بعدش زیرخاکی معروف شد.در کشور خوبه رسانه های مختلف وجود داشته باشن و کار رسانه ای کنن.در دنیای امروز تلویزیون شبکه های اجتماعی و ‌.....وجود دارن و با هم تضادی ندارن.
  • محمد IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    عادل یکی از محبوب ترین گزارشگران تاریخ ایران هستش و هرچقدر بگذره به محبوبیتش بیشتر اضاف میشه
  • محمود IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    فردوسی پور با خودبینی و خود خواهی و تکبری که به خرج داد مطرود جامعه و بخصوص صدا و سیما شده و الان بشدت دنبال جلب توجه است .
    • قلیچعلی IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      آره !! یکی تو یکی هم اون کارشناسی که آمد تو تلویزیون گفت تو اروپا از کارخانه های مشروب سازی به ورزشگاه ها لوله کشی کردن راست میگید!😉
  • 7 مقدس IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    کسی به رسانه میلی اهمیتی نمیده کارشناس های ناکارشناس یک قرون دوزاذی مثل خداداد عزیزی باید بروند
    • معف IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      خداداد که کارشناس نیست ولی عادل یک لنگی نخودی است فقط حرفی که فرهاد بهش گفت عالی بود
  • مهرداد IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    مقایسه کنید مهممانان عادل رو‌با صدا و‌سیما به همه چی پی میبرید: علی دایی، امیر حاج رضایی، پژمان جمشیدی و.... مقایسه کنین با هاشم بیک زاده، ساکت الهامی ، و....درود بر عادل
    • رمضانی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      ته دل همشون باخت تیم ملی و امیرش هست بسوزه پدر بخل و حسادت
    • مهدی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      پژمان جمشیدی با سریال پژمان و بعدش سریال زیرخاکی به شهرت رسید و معروف شد.خود عادل سال ها با برنامه نود در تلویزیون معرفی و مشهور شد.
  • رضا IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    فردوسی پور یک تنه صدا سیما جبلی با خاک یکسان میکنه چون مردمی هستش نه مثل رسانه که اسمش ملیه ولی با سیاست حکومت جلو میره
    • مهدی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      از نظر شما ایران اینترنشنال اسراییل و بی بی سی فارسی لابد مردمین؟؟یادمونه قبل جام جهانی چطور یه عده خواستار حذف تیم ملی از جام جهانی بودن.چطور خواستار حذف ایران از بازی های آسیایی و المپیک و تحریم ورزش ایران بودن.شاری و خوشحالی شما با پرچم انگلیس و آمریکا رو بعد از شکست تیم ملی دیدیم.علی دایی و ...حتی حاظر نشدن برن قطر تو جام جهانی کنار تیم باشن چون اعتفاد داشتن تیم ملی نیست.عادل فردوسی پور با آنتن صدا و سیما و برنامه نود به شهرت رسید و چهره شد الان به خیال خودش میخاد مثلا جلو تلویزیون وایسه خیلی مسخره هست.همین پژمان جمشیدی با سریال پژمان و سریال زیر خاکی به اوج شهرت رسید‌.تو یه کشور رسانه های مخالفی وجود دارن مثل تلویزیون شبکه های اجتماعی و ....و همشون کار رسانه ای میکنن و در تضاد با هم نیستن.
    • شهروز IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      بیل پایین آقا مهدی ، سرمون درد گرفت
  • علی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    خوب نیان. چی میشه. ۱۰۰۰ نفر کارشناس و بازیکن هست، اونا میان. 🤣🤣🤣
  • . IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    دمش گرم عادل فردوسی پور،
  • رضا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    وقتی یک مجری نخبه و مردمی و پر مخاطب ترین برنامه از تلویزیون حذف می شود باید انتظار چنین مساله ای را داشت.فردوسی پور سالیان سال محبوب مردمی بوده است و خواهد بود
  • عباس IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    این جماعت همانهای نیستند که پارسال برای برد ایران درجام جهانی ماتم گرفتند.وبابت باختشان خوشحالی میکردن. !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • الف IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    خدا روشکر که‌ماهیت ضد ملی امثال این مفت خورها و نیزکارشناسان آبکی والکی برای همه روشن شده و چهره نحسشون دیگه توی تلویزیون نیست. دعا می کنیم که خداوند به حق خون شهدا و رنج و یتیمی فرزندان شهدا که برای امنیت این ملت هزینه شده و می شود و درعوض خیانتکاران خودشیفته و مفتخوری چون دایی، فردوسی پور، مردک یهودی میرزایی و امثالهم در این بستر امنیت ایجاد شده و پول مفتی که از بیت المال به جیب زده اند کیفشو می برند ولگد می زنند به وحدت ملی و هروقت مردم خوشحالند اینها کام مردم رو تلخ می کنند خداوند نام نحسشون رو محو و نسل نامبارکشون رو ریشه کن کند رب " ان تذرهم لا یلدوا الا فاجرا کفارا "
  • بچه خوب IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    خداروشکر این خداد عزیزی هم تلویزیون نیاید راحت میشویم
  • ادرین 9@ IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    اشتباه متنو زدی انهایی ک نمیخاهند بروند تلویزیون میهمان عادل میشوند نه اینکه انهایی ک نمیتوانند بروند تلویزیون.همه میدونن ک اونایی ک نمیخوان برن تلویزیون میرن پیش عادل ک یکی از نخبه های ماست همه نخبه های ورزشیم دعوت میکنه
  • نیما IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    با تلوزیون گنده شده حالا قیافه میگیره همون بهتر که نباشه بدون اون هم فوتبال داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی