افشاگری مدیر اسبق استقلال: هیچ مدیری در استقلال برای برکناری سرمربی اختیار تام نداشت/ وقتی هیئت مدیره جلسه منظم ندارد، خطیر چطوری برای برکناری نکونام نامه گرفت؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال از شرایط ایجاد شده ناراحت است و تاکید دارد  همه در باشگاه باید پرستیژ باشگاه استقلال را رعایت کنند.

درگیری جواد نکونام با علی خطیر دوباره به بالاترین سطح ممکن رسیده و این دقیقاً همان مسئله‌ای است که کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرورزشی از آن ابراز ناراحتی و نگرانی می‌کند.

پس از چند ماه آرامش، حالا دوباره شاهد تقابل جدی جواد نکونام و علی خطیر هستیم. به نظر شما این قضیه چطور باید جمع شود؟
بالاخره وقتی که ناهماهنگی به وجود می‌آید و شرایط اینگونه می‌شود، باشگاه   سلسله مراتب  دارد اولآ فورآ هیئت مدیره باید جلسه فوق العاده بگذارد وبه مسئله پیش آمده رسیدگی کند.در ثانی مجمع باشگاه استقلال باید نظارت و پایش نمایدچون بحث اعتبار این باشگاه در میان است. الان چه کسی می‌داند کدام یک از افراد در مجمع استقلال حضور دارند؟ با تشکیل جلسه مجمع و تدوین استراتژی برای هیئت مدیره، وظیفه تک تک افراد مشخص می‌شود و کسی نمی‌تواند از دایره اختیارات خود خارج شود. اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، هم علی خطیر به طور کامل درک می کند که باید تابع هیئت مدیره باشگاه استقلال باشد و هم اینکه جواد نکونام به عنوان سرمربی متوجه این نکته خواهد بود که باید خودش را با مدیرعامل و کادر مدیریتی باشگاه هماهنگ کند. در واقع سلسله مراتب اداری و انضباطی به طور کامل رعایت خواهد شد.

جواد نکونام در بخشی از مصاحبه خودش مدعی شده که علی خطیر یک نامه از هیئت مدیره در اختیار دارد که با استناد به آن هر زمان که تشخیص داد می‌تواند سرمربی را برکنار کند. شما این مسئله را چطور ارزیابی می‌کنید؟
این حرف‌ها در واقع توهمی است که اطرافیان  به آنها القا می‌ کنند. اولاً هیچکدام از مدیران عامل محترم استقلال در هیچ مقطعی اختیار تام پیرامون چنین تصمیم گیری نداشته‌اند، در ثانی وقتی جلسات هیئت مدیره استقلال به صورت منظم برگزار نمی‌شود و الان مدت‌هاست که این هیئت مدیره جلسه نگذاشته‌،  چطور چنین نامه  مطرح و چنین اختیاری را به مدیر عامل  تفویض کرده اند. همه عزیزان ودوستان هم باشگاهی باید به این مسئله توجه کنند که استقلال مجموعه ای با قدمت  ۷۷ ساله است که پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا محسوب می‌شود. سطح و پرستیژ باشگاه استقلال خیلی بالاتر از این حرفهاست و همه باید خودشان را در مسیری قرار بدهند که رفتار و حرف‌هایشان خدای نکرده به کلاس باشگاه لطمه وارد نکند. الان تیم شرایط خیلی خوبی دارد. ما صدرنشین لیگ برتر هستیم و در جام حذفی هم می‌توانیم مدعی باشیم بنابراین نباید جو تیم بر هم بخورد. من قبول دارم که باشگاه مشکل مالی دارد و از طرف دیگر جواد نکونام هم دوست دارد بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد ولی رسیدن به یک تعامل ارزشمند و مشترک نیازمند مذاکرات اصولی طرفین است. و بالاترین هنر مدیریت واظهار علاقه  واقعی به باشگاه

گروهی از هواداران استقلال معتقدند با توجه به بازگشت دکتر علی آقامحمدی، او می‌تواند قضیه را جمع بکند و باید در این مسئله ورود کند.
ببینید، با توجه به اینکه ایشان با وزیر ورزش و رئیس سازمان خصوصی‌سازی جلسه داشته‌اند باید ببینیم  ایشان چه مسئولیتی را در استقلال پذیرفته اند. آیا قرار شده ایشان به چنین مسائل و اختلافاتی سر و سامان بدهند یا اینکه در جهت تصمیم سازی‌های کلان باشگاه استقلال ورود کنند؟ من در این مورد صاحب نظر نیستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • 40c IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    اقای خطیر احترام شما تا زمانی بر ما هوادارن استقلال کبیرکه از کودکی تعصب این تیم پر افتخار رو کشیدیم واجب است که ببینیم دلت برای تیم وباشگاه ونام استقلال میتپه استقلال در بدترین شرایط والبته نابرابر با سایر تیمها با زحمات فداکارانه جواد نکونام عزیز بهترین نتایج را در نیم فصل گرفته حالا که در این مرحله حساس باید به تیم نیروی جدید تزریق شود بوی اختلاف وکم کاری میاید بگذار این احترام تا اخر باقی بماند وبعد از شما هوادار بخوبی از شما یاد کند در این مقطع زمانی جواد نکونام خط قرمز ما هواداران است کمک کن چند بازیکن به تیم اضافه شوند وزمان از دست نره شما خیلی ضعیف عمل میکنید که انگار نقش دشمنی را بازی میکنید که در لباس دوست به این باشگاه امده زمان نداریم دست از اختلاف بر دارید وبه فکر تیم وبازیکن باشید خواسته ما هواداران سرافرازی باشگاه استقلال است کاری نکنید که هوادار نسبت به شما احساس بد داشته باشد که دیگر نمیتوانی جمعش کنی فرصت را از دست نده جواد عزیز رو حمایت کن تا دل دشمنان استقلال ازاین بابت شاد نشود. با ارزوی پیروزی وقهرمانی وسرفرازی همیشگی استقلال کبیر
    • پیروزهیس IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      فقط همین کافیه برای خیانت کاربودن خطیر🍅 حسین قربانزاده 👹معرف وحامی خطیر 🍅بوده وازاوکاملا راضی 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
  • Ali IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    این فرد که از دشمنان پرسپولیس هست وخیلی خودش را به در ودیوار زد که چون استقلال را ای اف سی محروم کرده ،او هم با کمک همپالکی هایش پرسپولیس را محروم کند که با استعلامی که از ای اف سی گرفتند ، ای اف سی توی دهان این فرد و دوستانش زد واعلام کرد پرسپولیس مشگلی ندارد واینجا بود که طرفداران متعصب استقلال که عقل ندارند(هرجاتعصب باشد عقل ازبین میرود)گفتند ای اف سی هم پرسپولیسی هست ،حالاخوب است ازهمین فرد بپرسید توکه مدیرعامل استقلال قبل از حاجی فتوشاپ بودی چرا درموقع تو پیراهن استقلال بدون ستاره بود توکه میگی استقلال پرافتخارترین درآسیا هست ،تا بهتان بگوید چون نمی توانم بگویم در ایران پرافتخاریم میگم در آسیا پرافتخاریم وگرنه ای اف سی مسابقات 4جانبه را قبول ندارد،اصولا درکدام قاره تیمی که مانند استقلال قهرمان نشده وبعدازپرسپولیس دوم شده با 3 تیم دیگر مسابقات قهرمانی آسیا برگزارمیکند،وآن مسابقات را کدام کنفدراسیون قاره ای قبول دارد؟تیمی که با3 تیم دیگربصورت دوره ای مسابقه داده وبا امتیازآن بازی ها را اول شده است ؟حالا حاجی فتوشاپ که خودش را شوآلیه میداند پیداشده و2ستاره روی پیراهن جعل وحک کرده .
    • ایران جوان بوشهر ۶ پیروزی ۰ IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      بروبابا دیروز ۵تا۵ تا از عرب گل خوردی ۸۷ ساله با بابا مسعود و جام اسنپی هم نتوانستید ونخواهید توانست ستاره آسیایی بگیرید زیاد ناراحتی یک ستاره را به شما میدهیم هی جعل مال طارمی وپیروزی است
  • ع ق QA ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    نابود کننده پاس درست نمی گوید هر چه باند جعل و توطئه بخواهد سمیعی و خطیر و مظلومی و ماجدی تصمیم می گیرند
  • کرام الکاتبین QA ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    همه می دونن از بالا باشگاه جعل و توطئه هدایت میشه
  • محمد IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    خطیر بدبخت هر چقدر که می تونست پول جور کرد تا این تیم بسته بشه. الان دیگه از کجا باید بیاره این بازیکنایی رو که آقا جواد می خواد بگیره. هر کدومشون هم ان دلار قیمتشونه. آخه از کجا؟چرا آقا جواد با اینکه تیمش خوبه و قهرمان نیم فصل شده اینطوری می کنه؟ از این اختلاف کی سود می بره؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی