نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
واکنش شجاع خلیل‌زاده به پاسخ کوبنده ایران به طعنه اماراتی‌ها/ به بیرانوند و سردار آزمون تبریک می‌گویم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل امارات از هدف ملی‌پوشان برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت.

شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ایران مقابل امارات گفت: به مردم عزیز ایران این برد را تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امیدوارم در مراحل بعدی نتایج بهتری بگیریم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

وی ادامه داد: فشار همیشه است و توقع از ما همیشه زیاد است. ما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و فوتبال همین است. جام ملت‌های قبلی کسی انتظار نداشت که قطر قهرمان شود. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

مدافع تیم ملی کشورمان اظهار کرد: فوتبال پیشرفت کرده و شما ژاپن و کره جنوبی را ببینید، قطر و عربستان همه تیم‌ها خوب شدند. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال دارد و ما اگر می‌خواهیم قهرمان بشویم باید همه تیم‌ها را ببریم.

وی در خصوص وضعیت جسمانی خود نیز اظهار کرد: کاملِ کامل خوب نشدم ولی شرایط مثبتی دارم.

خلیل‌زاده در واکنش به اینکه بازیکنان جواب کری‌های اماراتی‌ها را خوب دادند، اظهار کرد: ما در فضای مجازی تصاویر آنها را دیدیم. اینجور کری‌ها درست نیست و خداراشکر توانستیم ببریم و دل مردم را شاد کنیم. همین جا نیز یک تبریک به بیرانوند می‌گویم که به نظرم بیشترین کلین شیت‌های دروازه‌بان ایران را کسب کرده!. ما این برد را مدیون بیرانوند هستیم و یک تبریک به سردار آزمون که دومین گلزن برتر تیم ملی است.

وی ادامه داد: همه بازیکنان تورنمنت‌های زیادی در کنار هم بودند و با تجربه هستند. امیدوارم این تجربه کمک کند که بتوانیم قهرمان بشویم. هدف ما قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: عکس| بیرانوند به درجه استادی رسید/ واکنش جالب صفحه رسمی جام ملت‌ها به تکرار یک اتفاق!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    وقتی یکی مثل این میگه انتظارات از ما بالاست ! دیگه حساب کنید بازیکنان برزیل و ارژانتین باید چی بگن!🤔🤔🤔
  • رضا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    سیستم دفاعی تیم بی تعارف چنگی به دل نمیزنه!!!! سیستم دفاعی منظورم دفاع تیم وقتی توپ دست ما نباشه!!! چرا وقتی رامین میل به نفوذ داره ککسی پشت سرش رو پوشش نمیده؟؟؟ چرا وقتی رامین میره یادش میره برگرده؟؟ اگر رامین نمیتونه سریع برگرده و ضعف داره یک خط بیاد جلو بازی کنه و ی نفر دیگه دفاع راست باشه!!! هر چند آقای محرمی متاسفانه مصدوم شد!!! چرا مهاجم امارات باید آزاد بچرخه؟ لطفا برای سیستم دفاعی تیم فکری اساسی کنین. مراحل بعد تیمها قوی تر هستند. موفق باشید
    • اس اسی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      در کل حتی با همین سیستم دفاعی هم خوب هستیم اما رامین زیاد خوب نیست و باید برای بازیهای مرحله بعد واقعا انرژی بیشتری بذاره و بشه همونی که مردم ازش انتظار دارن
  • بابا پنجعلی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    سیستم دفاعی خوب یک هنره که ما نداریم. اگر بلد نیستیم باید بریم یاد بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی