نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۱۱
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
۱۱ |
۹
حضور این بازیکن در لیست مازاد تیم پرسپولیس قطعی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم پرسپولیس در تلاش است با نبیل باهویی مهاجم سوئدی خود برای فسخ قرارداد به توافق برسد یا او را با بازیکنی از تیم دیگر معاوضه کند.

 نبیل باهویی بعد از اینکه متوجه شده در لیست مازاد تیم پرسپولیس قرار گرفته به باشگاه اعلام کرده حاضر به فسخ قرارداد خود بدون دریافت دستمزد نمی شود. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس درتلاش است او رابا مهاجم دیگری از لیگ برتر معاوضه کند.

نبیل باهویی از سوی باشگاه پرسپولیس به تیم استقلال خوزستان پیشنهاد شد به این صورت که نبیل راهی استقلال خوزستان شود و جواد آقایی پور به پرسپولیس بیاید که باشگاه استقلال خوزستان این پیشنهاد را قبول نکرد.

باشگاه استقلال برای فروش جواد آقایی پور ۳۰ میلیارد تومان خواسته است تا با فروش حاصل از این بازیکن دو سه بازیکن خوب برای تقویت تیم خریداری کند.

جالب اینجاست نبیل باهویی با نظر باشگاه جذب شد. زمانی که او پیراهن تیم پرسپولیس را برتن کرد، یحیی گل محمدی به صراحت گفت: جذب او با نظر کادر فنی نبوده است. باید منتظر ماند و دید که در نهایت این بازیکن چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    این آشی بود که رضا درویش برای پرسپولیس پختن، بعداز چندین ماه، تازه به‌ این نتیجه رسیده که نبیل باهویی اصلا بازیکنی نیست که به کار پرسپولیس بیاید، الانم که این بازیکن بی کیفیت اعلام کرده که تحت هیچ شرایطی بدون دریافت پول حاضر نیست قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند، با کارهای نسنجیده، اینطوری پول این ملت بیچاره را به فنا می‌دهند، آقایان فکر می‌کنند که پرسپولیس ارث پدرشان است که سلیقه ای رفتار می‌کنند، حالا ببینیم رضا درویش اینقدر وجدان دارد که مقداری از این آش را که‌ دستپخت خودش است را میل کنند و به پرسپولیس و بیت‌المال ضرر و زیان نزنند. 🚩 عشق بی پایان فقط پرسپولیس ♥️♥️♥️♥️♥️♥️
    • احسان IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      مگه پریرا و تمیروف و دیاباته رو خود یحیی نخرید؟؟!! اونا چی شدن؟ همشونو یحیی رد کرد انقدر ضعیف بودن. عبدی رو هم قرضی رد کرد.
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ US ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      باهویی رو بدین محمدرضا آزادی رو بگیرید. درویش این نیم فصل گند زد، خدا میدونه از کجا خط میگیره که پرسپولیس ضعیف بشه.
  • پرسپولیس همیشه قهرمان وسوزاننده کیسه حقیر IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    اگه بخاطرتامین بودجه خریدبازیکن نبود میشدروش کارکردومقطعی بازی بهش دادتاراه بیوفته اون پیش خودش گفته ایران تیم دوم سوم جدولش دهساله نتونسته جام بگیره یعنی تیمهاشون ضعیفن ومن واسشون حکم رونالدویامسی رو دارم نمیدونست که پرسپولیس ازنبیل بهترشوگذاشت کنارچون اینجاجای بزرگان فوتباله دقیقن نگاه کنیدچندلژیونرایرانی داریم نودوپنج درصدشون پرسپولیسین یاازپرسپولیس لژیونرشدن
    • Mair ali IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      بگو ببینم کدوم بازی کن تو اروپا بازی میکنه و تو آکادمی شما رشد کرده. شما بیشتر مصرف کننده هستید آدم سگ بگیره جو نگیره . طارمی. شاهین بوشهر. سردارآزمون. سپاهان. جهانبخش.داماش. حاج صفی سپاهان.
    • حسين IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      لنگ مگه بازیکن بزرگ داره یکی از یکی بی رگ و ریشه تر بزرگ لنگ علی داییتون بود که هفت سال آرزوی بردن تراکتور رو داشت تو هرتیمی سرمربی گری کرد اومد تبریز دو روز بعد به خاطر باخت مفتضحانه شوت کردن بیرون
  • عشقپولیس IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    بازیکنای خارجی که به لیگ ایران میان اگه به درد بخور بودن یا تو کشورای اروپایی توپ می زدن یا می رفتن حوزه خلیج فارس.بهتر نیست تیمای ایرانی با وجود این همه تحریم و بی ارزش بودن پول ایران به تیم‌های پایه خودشون بیشتر اهمیت بدن و بازیکن خوب پرورش بدن؟مگه ما در گذشته بازیکنای کمی به خارج فرستادیم؟پس بهتره تو این اوضاع بد اقتصادی و به جای آوردن بازیکنای بنجل خارجی به تیمای پایه خودمان توجه کنیم
  • Sh IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    اقای بیل از کلنگهای لنگ خیلی هم بهتر اون امپراطور چی توز بلد نبود ازش بازی بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی