نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس تزئینی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سقف بودجه تیم های لیگ برتری در فصل آینده ۳۹۰ میلیارد تومان خواهد شد.

سازمان لیگ در فصل جاری با گرفتن امضا از بیشتر تیم های لیگ برتری، سقف بودجه را ۳۲۵ میلیارد تومان تعیین کرد. البته این عدد برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است و به تازگی سازمان لیگ به تیم استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، اعلام کرد، باید سقف قراردادش را به ۳۱۰ میلیارد تومان تعدیل دهد.

بعد از بازگشت امتیازات تیم های سپاهان و پرسپولیس این طور برداشت شد که اجرای سقف قرارداد در لیگ برتر با شکست مواجه شده است اما سازمان لیگ برتر اعلام کرد، این قانون در فصول آینده هم اجرا خواهد شد.

بر اساس قوانین تدوین شده از سوی سازمان لیگ، تیم ها در هر فصل می توانند بودجه خود را ۲۰ درصدافزایش دهند. بنابراین سقف بودجه تیم ها در فصل آینده ۳۹۰ میلیارد تومان خواهد شد.

این قانون در حالی اجرا خواهد شد که خیلی ها می گویند برخی تیم های مدعی از سقف قرارداد عبور کرده اند و با پرداخت هایی خارج از چارچوب، هزینه مازاد بر سقف قرارداد را تامین می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بدون شرح !! IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    مگه برای فصل بعد اعضای این فدراسیون و این سازمان لیگ هستن ؟؟!!
  • سنگ پا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    با این قوانین ناپخته و مطالعه نشده نمیشه در مارکتینگ بازیکنان فوتبال ایران تاثیری گذاشت و کنترلش کرد . اساسا اولین سوالی که پیش میاد اینه که چرا فدراسیون خودش رو صاحب حق در زمینه قیمت گذاری بازیکنان میدونه ؟ و آیا قادر به تعیین قیمت بازیکن خارجی هم هست یا خیر؟ برای رد عملکرد فدراسیون میتونم کلی دلیل علمی و تجاری بگم ولی عجالتا اشاره میکنن که بزودی در تمام باشگاه بزرگ یک سپاهان گیت خواهیم داشت . چجوری؟ اینجوری که استقلال و پرسپولیس و تراکتور یک شرکت تابعه خصوصی رو ثبت میگنن مثل شرکت تعاونی خواروبار و بازیکنانشون بقبه قرارداد رو از این شرکت میگیرن . مثل کاری که سپاهان و شرکتهای زیر مجموعه فولاد مبارکه میکنه. نکنین آقا نکنین شما با این قولنین فقط فساد رو بیشتر میکنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی