نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
از خود گذشتگی استقلالی‌ها دود شد و هوا رفت/ خطیر قرارداد نکونام و بقیه را برمی‌گرداند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود دو ماه قبل و پیش از عقد رسمی قرارداد بازیکن آرژانتینی موضوع خروج هرینه‌های استقلال از سقف تعیین شده استقلال را به شدت درگیر کرده بود!

مدتی پیش مسئولان باشگاه استقلال پس از جذب گوستاو بلانکو بازیکن آرژانتینی این تیم برای گنجاندن این بازیکن در جمع بازیکنان استقلال و دریافت کارت بازی از سازمان لیگ با مشکل سقف بودجه تعیین شده برای خودشان درگیر بودند.

این موضوع باعث شد تا استقلال در چند هفته به رغم حضور این بازیکن در تهران و تمرینات استقلال نتواند از او استفاده کند. آن زمان از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده بود اگر استقلال این بازیکن را جذب کند به دلیل تخطی از سقف تعیین شده مورد جریمه و کسر امتیاز قرار خواهد گرفت.

جواد نکونام و تعدادی از بازیکنان استقلال در آن ایام با کم کردن بخشی از مطالباتشان از باشگاه استقلال شرایطی ایجاد کردند تا مجموع هزینه‌های باشگاه استقلال برای فصل جاری از رقم تعیین شده ۳۲۵ میلیارد تومان کمتر شود و قرارداد گوستاو بلانکو هم در جمع هزینه‌های باشگاه استقلال بگنجد.

حالا و با صدور رای جدید کمیته استیناف در ارتباط با برگرداندن امتیازات تیم‌های سپاهان و پرسپولیس این سوال مطرح می‌شود که آیا علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال ارقام کسر شده از قرارداد بازیکنانی همچون روزبه چشمی، مهرداد محمدی، امیر ارسلان مطهری و یا مربیانی همچون جواد نکونام را به آنها برمی‌گرداند یا با همان مبلغ تعیین شده ثانویه در فصل جاری با آنها تسویه حساب خواهد کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مجتبی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    بابا بیخیال یه نمایش راه انداختن فکر کردن مهدکودک اینجا
  • میثم IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    "از خود گذشتگی" رو خوب اومدی . دمت گرم
  • ناشناس IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    فقط با روح و روان تیم هایی که می خواستن سقف رو رعایت کنن بازی کردن ذهن بازیکن و سرمربی و ....رو مشغول کردن و پولی به جیب زدن کمیته ها و ......
  • محمد IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    آقای خطیر خیلی زرنگ باشه با این همه فساد و جعل اسناد به فیفا تیمشون در لیگ بمونه ولی در واقع این تیم باید بده دسته دوم .
  • سپاهان قهرمان IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    ادمین بی طرف باش.
  • سپاهان قهرمان IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    از خود گذشتگی😂😂.از خود گذشتگی یا بازی با شعور هواداران.استاد جعل و تقلب کجا از خودگذشتگی کجا😂😂.
  • 6 IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    عجب ركبي خوردن جوانمردان كيسه در بخشيدن!!! پول قرارداد خود خخخخ شله زرد برنده مطلق اين ماجراست و بس!
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    کسی نمیتونه جعل امضا وجعل سربرگ دولتی را لاپوشانی کنه وحتما استقلال به یک رده پائینتر سقوط کنه وگرنه جعل امضا وسربرگ را برای همه باشگاهها آزاد کنند وعواقب حقوقی آنرا در جامعه که هزاران محکوم در زندانها دار کان لمیکن فرض کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی