نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
این تیم ول‌کن تاکتیک خنده‌دار اوت‌دستی نیست/ از این پرتاب‌ها چقدر نتیجه گرفته‌اید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرتاب‌های پی در پی اوت دستی از سوی نادر محمدی بازیکن تیم ذوب آهن به نظر می‌رسد به استراتژی اصلی این تیم برای امتیازگیری تبدیل شده است.

پرتاب‌های اوت بلند نادر محمدی که بازتاب‌های جهانی هم داشته به نظر می‌رسد این روزها به استراتژی اصلی تیم ذوب‌آهن برای گلزنی تبدیل شده است. این موضوع در بازی با استقلال نمود داشت. تاکتیکی که باعث می شود وقت مفید بازی کم شود و البته که زیبایی‌های فوتبال را هم کاهش می‌دهد و مورد اعتراض تیم‌های حریف هم هست.

با این وجود تیم ذوب آهن که این فصل یکی از تیم‌های بالای جدول به حساب می‌آید، قصد دست کشیدن از این تاکتیک را ندارد. محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن در پایان بازی با پیکان در واکنش سه استفاده از اوت دستی خطاب به خبرنگاران گفت: برای من مهم نیست دیگران چه می‌گویند و همه من را در این فوتبال می‌شناسند. اگر یک جایی نیاز باشد و بتوانیم تیم حریف را با پرتاب اوت دستی به عقب هُل بدهیم، بیشتر انجام می‌دهیم.

تیم ذوب آهن هر فصل روی استفاده از این تاکتیک دو سه بار بیشتر به گل نمی‌رسد، در حالی که زمان زیادی از بازی را صرف اجرای این تاکتیک می‌کند. بدون شگ اگر روی دیگر ایده‌های تاکتیکی متمرکز شود، هم زیباتر فوتبال بازی می‌کند و هم به گل‌های بیشتری دست خواهد یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    لنگ هم همینه تاخواجه امیربود اون بلند پرتاب میکرد الانم نعمتی جور خواجه رودر پرتابهای دستی میکشه
  • علی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    دیگه واقعیت مربی های ایرانی همینه دیگه بدون دانش و سواد مربیگری عوضش کوهی از ادعا دارن ..دو تا بازی رو ببرن دیگه گواردیولا رو هم قبول ندارند
  • امیر ذوب آهنی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    تیم های پرسپولیس و استقلال تراکتور و خیلی تیم های دیگه سالهای قبل استفاده میکردند از این تاکتیک.بنظرم هر مربی اگر این ابزار را داشته باشه ازش استفاده میکنم.ما توی تیم ملی هم ازش استفاده میکنیم همین الان.احسان حاج صفی و محمدی.بنظرم بردن ذوب آهن کار سختی شده و تیم ها دارند بهانه میارند.یادتون رفته ذوب آهن در گذشته همیشه مدعی بوده؟
  • حسین IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    تاکورشودهرآنکه نتواندموفقیت تیمهای اصفهانی راببیند.😂💛💚
  • M IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    مگه سه امتیاز جلوی استقلال خوزستان اونم دقیقه 92 کمه 💚

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی