نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
برانکو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ طی سال‌های سرمربی‌گری در پرسپولیس، قاعده کری با استقلال را خیلی خوب فرا گرفته بود.

برانکو ایوانکوویچ بهار سال ۱۳۹۴ سرمربی پرسپولیس شد و خیلی زود جنگ کری با استقلال را آغاز کرد تا محبوبیت بیشتری میان هواداران تیمش کسب کند. مرد کروات آذر ماه سال ۹۴ دیگر قواعد این بازی را یاد گرفته بود و با توجه به نتایج خوب پرسپولیس، هرازچند گاهی وارد جنگ رسانه‌ای با استقلال می‌شد.

برانکو روز پنجم آذر ماه آن سال در مصاحبه‌ای که سر و صدای زیادی به راه انداخت با اشاره به بحث‌های مطرح‌شده میان او و استقلال در فضای رسانه‌ای گفت: من در مورد رویای خودم صحبت کردم ولی نمی‌دانم چرا این مسئله برای استقلالی‌ها سنگین بوده است! این‌که آدم رویا داشته باشد خیلی هم خوب است. دلم می‌خواهد هر روز بهتر شویم و همواره در صدر جدول باشیم ولی به نظر می‌رسد رویایی که من برای پرسپولیس دارم استقلالی‌ها را اذیت می‌کند. چنین رفتاری نشان می‌دهد استقلالی‌ها از پرسپولیس می‌ترسند.

سرمربی کروات وقت پرسپولیس در ادامه با اشاره به ماجراهای داوری و اشتباهات سهوی مدعی شد اگر اشتباهاتی که در نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم به ضرر پرسپولیس رخ داده برعکس می‌شد و همه چیز به ضرر استقلال به وقوع می‌پیوست، استقلالی‌ها این ماجرا را بر سر فدراسیون آوار می‌کردند!

این مطلب را هم ببینید: خبرورزشی‌گردی| عصبانیت سرمربی استقلال از فرهاد مجیدی؛ مگر شما مهاجم نیستی؟/ جریمه فرهاد: دور زمین بدو!

خبرورزشی‌گردی| برانکو: استقلالی‌ها نشان دادند از پرسپولیس می‌ترسند/ اگر اشتباهات داوری علیه استقلال بود، فدراسیون را آوار می‌کردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • میلاد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    در اون سال که پرسپولیس با تفاضل گل فهرمان نشد داوران حدود 15 پنالتی پرسپولیس رو نگرفتن . شرایط انقدر عجیب بود که رییس هیئت داوران هم گفت اینهمه اشتباهات یک طرفه علیه پرسپولیس عجیبه و هواداران پرسپولیس حق دارن که معترض داوری باشن
    • ع ق QA ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      خصلت خوب برانکو این بود که مدرک فروشان و منافقان فضای فوتبال را می شناخت و انسانهای خطرناک را آدم حساب نمی کراصلا حقیقی تو دهن منافق زدن را از او یاد گرفته بود
    • اس اس IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      آخه ای لنگی ذلیل اون پولفسور ذلیل خوب می‌دونه اگه داورها نبودند که شاید با چادر سر کردن باید از ایران فرار می کرد. راستی بخدا من در این چند سال با هرلنگی ذلیل که میشناسم خواستم شرط ببندم اگه مرد هستند تمام بازی های لنگ دلیل وتاج کبیر رو با هزینه من می‌دیم تو هر فصل رو کارشناسی واقعی کنند در ضمن هر فصل هم سه امتیاز تا پنج امتیاز در هر فصل به لنگ ذلیل هدیه می‌دیم و روی هر مبلغی که لنگی ها شرط ببندند من دوبرابر می‌بندم که اگه بیشترین ناداوری های وقیهانه به نفع لنگ ذلیل نباشه من هم دوبرابر هزینه پرداخت کنم و هم ایستاده به لنگی ها احترام بزارم با انکه هر فصل گفتم پنج امتیاز هم فرجه میدم بهداغ چندی خدا هیچ یک از لنگی ها باز هم جرأت نکردند شرط ببندند که داور ها به کدام تیم لطف بی کران می کنند. آخه خودشون خوووووووووب میدونید اگه داورها نباشه لنگ کجای جدول باید دست و پنجه نرم کنه.. راستی پولفسور کجای دنیا هست و کجای جدول جایگاه تیمش هست.. به امید روزی که بخاطر یک تیم ذلیل حق سایر تیم ها خورده نشه و وی ای آره بیارند
    • ۳۰ بازی ۱۷ پنالتی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      پروفسور هم فهمیده بود این کیسه‌کشا هوچیگری میکنن😅😂🤣
  • پرسپولیس IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    کاش برگرده
    • قهوه ساز دلونگی CH ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه می خواد
    • استقلال زلزله IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      دمت گرم واداش خیلی قشنگ اومدی حال کردم خدایی ایول بشما.... استقلال سرور و سالر لنگپولیسه ✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • ناشناس IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    همون سالی هست که بیرانوند و گل‌محمدی هر کاری کردن پیروزی جام نگیره
    • سعید IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      خوب باید جوانمردانه و با تمام تلاش بازی میکردن که شک نباشه چیزی که مربیان استقلالی در مقابل استقلال رعایت نمیکنن و به نوعی تماما باخت دادن خوبه از پرسپولیسها یاد بگیرن و شل بازی نکن که استقلال برنده بشه و با وجود همه اینها بازم پرسپولیس سالها قهرمان شدو خواهد شده و خواهد شد.
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    درود بربرانکو و هرچه پرسپولیسی که سرور کیسه کش ها هستنند
  • سهیل IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    واقعلافقط برانکوپرسپوایس را ساخت سالاری و تا اب دردلهایمان جا داری هرجاهستی پایدارباشی
  • ح م IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    آقای برانکوخدادروغگورالعنت ابدی کندشمادیگه چرامثل اینکه ازهوچی گری نبودنت پشیمان شدی کاش چندتاکارشناس منصف ازاول این لیگ اشتباهات داوری علیه دوتیم سرخابی را نشان دهندببینیم کی بیشترین سودرابرده. دوسه بازی هست داوربسودتون سوت نمیزنه ببین دارین درجابکسوادمی کنید.امروزتیمتون رامی بینیم .دادپیشکسواتای لنگ هم ازتبعیض داوری بسودتیمت همدراومد.عجولانه قضاوت نکن.
  • رضا IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    بگو اخه تو دیگه چرا از دور پاچه خواری میکنی ، طرف فهمیده هیچ کجا راحتتر از ایران پول نمیدن، اگه اون موقع که تیم رو ول کرد و فوتبال ایران رو اماتور خواند میدونست که تیم باز هم قهرمان میشه عمرا میرفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی