نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شوک بزرگ به آرژانتین؛ اسکالونی شاید از قهرمان جام‌جهانی جدا شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل اسکالونی پس از شکست دادن برزیل در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به ترک سِمت مربیگری تیم ملی آرژانتین اشاره کرد.

یک قهرمانی در کوپا آمریکا، یک جام جهانی و اکنون پیروزی مقابل برزیل، لیونل اسکالونی را به این فکر واداشته که آیا به عنوان سرمربی آرژانتین باقی بماند یا خیر. اسکالونی در کنفرانس خبری پس از پیروزی ۱-۰ آرژانتین مقابل برزیل در روز سه‌شنبه در دیدار مقدماتی جام جهانی در ریودوژانیرو گفت: «باید در مورد کاری که انجام خواهم داد خیلی فکر کنم. من به زمان نیاز دارم تا تصمیم بگیرم.»

اسکالونی گفت که قبل از صحبت با کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین و بازیکنان، کمی در این مورد فکر می‌کند. «این خداحافظی نیست. اما من باید فکر کنم زیرا توقعات بسیار بالاست و ادامه دادن به پیروزی دشوار است.»

اسکالونی ۴۵ ساله که پس از قهرمانی سال گذشته در قطر قراردادش را تا جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کرد، پس از شکست آرژانتین در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸، جایگزین خورخه سامپائولی به عنوان سرمربی شد.

آرژانتین با کسب ۱۵ امتیاز در ۶ بازی در رقابت‌های مقدماتی ۱۰ تیمی آمریکای جنوبی پیشتاز است، و اروگوئه با ۱۳ و کلمبیا با ۱۲ امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند. برزیل با هفت امتیاز در رده ششم قرار دارد. جام جهانی ۲۰۲۶ در ایالات متحده، مکزیک و کانادا شامل ۴۸ تیم خواهد بود که به معنای ورود مستقیم شش تیم برتر از آمریکای جنوبی است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی