نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
۳ |
۰
کلوب| استقلال و قهرمانی؟! هیچ بعید نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هرچند هنوز زمان زیادی تا پایان رقابت های لیگ امسال باقی مانده، اما با توجه به روند خوبی که آبی پوشان در پیش گرفته اند، متصور شدن قهرمانی برای آن ها اصلا دور از ذهن نیست.

هنوز ۱۰هفته از فصل سپری شده و استرس، هیجان و رقابت در بالای جدول به اوج خود نرسیده است، هر چند آبی پوشان در صدر جدول قرار دارند، ذوب آهن با یک بازی بیشتر از تیم‌های دوم و سوم، با ۱۸ امتیاز دوم است، پرسپولیس سوم و سپاهان هم با دو بازی کمتر در رده پنجم قرار دارد. جدول این فصل با توجه به تعطیلی های نامنظم و فراوانی که داشته هنوز به اعتدال و روال عادی خود باز نگشته است، دو تیم  ۸ بازی انجام داده اند، برخی ۹ بازی و برخی دیگر ۱۰ بازی و رده بندی تیم ها در جدول با تعداد بازی هایشان یکسان نیست.

هنوز عده ای عیار تیم استقلال را در بازی های بزرگ ندیده اند اما پر واضح است که این تیم وقتی بهترین شروع فصل خود را داشته و در ۹ بازی ۲۲ امتیاز کسب کرده یعنی اینکه برای حضور در کورس مدعیان و سپس صدرنشینی و در پایان قهرمانی تصمیم و عظمی جدی دارد. این تیم اگر حریفان خود را دست کم نگیرد و تفاوتی بین تیم های بالا و پایین جدول قائل نشود و حواسش تنها به کسب ۳ امتیاز باشد، می تواند همچنان صدرنشین بماند. پس از ۱۰ هفته، تیم هایی که همیشه  مدعی بوده اند همچنان خودشان را به لیگ تحمیل کرده اند و ثابت کرده اند که برای این فصل هم برنامه ویژه ای دارند.

استقلال دوست دارد قهرمانی دو فصل پیش خود را تکرار کند، پرسپولیس می خواهد بر تعداد قهرمانی هایش بیفزاید، سپاهان هم می خواهد با قهرمانی دوباره خاطره فصل های دور قهرمانی اش را تکرار کند به همین خاطر نمی توان فعلا قهرمان را  شناخت. هنوز دربی پایتخت باقیمانده و بازی های ۶ امتیازی تیم های صدرنشین تکمیل نشده اند و شاید پس از نیم فصل اول بتوان تیم قهرمان را پس از قهرمانی نیم فصل بیشتر شناخت.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    استقلال تنها در یه صورت قهرمان میشه دوری از حاشیه و تنش و حفظ آرامش تمام ارکان استقلال اعم از مدیریتی و فنی و بازیکنان
    • امیر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      با توجه به سبک بازی و بقیه شواهد به قطع سپاهان با اقتدار کامل قهرمان میشه
  • صالح IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    هنوز برای این حرف ها خیلی خیلی زوده... استقلال امسال تیم کاملی نیست و نیاز به زمان داره... باید تمرکزها بره روی کسب سه امتیازها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی