شاید چهره جنجالی استقلالی‌ها در قزوین محروم شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد مهدی هاشمی نسب یکی از مربیان استقلال، دقایقی قبل از بازی با شمس آذر محروم شود.

کاروان استقلال برای جدال با شمس آذر قزوین راهی این استان شد و کادرفنی آبی‌پوشان هم تمام و کمال عازم شدند اما احتمال دارد قبل از شروع مسابقه اتفاقات دیگری رخ بدهد و یکی از مربیان این تیم مجبور شود بازی را از روی سکوها تماشا کند.

استقلالی‌ها در حالی عازم قزوین شدند که قضیه قرارداد مهدی هاشمی نسب هنوز حل نشده بود و اگر ناظر بازی سخت‌گیری کند، هیچ بعید نیست که هاشمی نسب از نشستن روی نیمکت آبی پوشان محروم شده و مجبور شود کار را از روی سکوها دنبال کند.

یکی از افراد نزدیک به باشگاه پیش از مسافرت استقلال به خبرنگار ما گفت: مشکل هاشمی نسب تا قبل از مسافرت تیم به قزوین حل نشد ولی ما هنوز یک روز دیگر زمان داریم اگر بتوانیم تا ساعت ۱۲ پنجشنبه قضیه را حل کنیم، داستان به طور کامل تا پایان فصل جمع و جور خواهد شد اما در غیر این صورت باید ببینیم قبل از بازی مذاکرات مان با عوامل برگزاری و ناظر مسابقه جهت پیدا کردن راهکار به کجا می‌انجامد؟

با توجه به بحث سقف بودجه باشگاه ها، قرارداد مهدی هاشمی نسب باید مانند سایر استقلالی‌ها کاهش پیدا کند؛ در غیر این صورت قرارداد مربی این تیم در سازمان لیگ ثبت نشده و برایش کارت صادر نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • استقلال تاج سر همه IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    چطور گل‌محمدی خودش میگه قرارداد نداره ولی محروم نمیشه وبزرگ مرد فوتبال ایران مهدی هاشمی نصب رو محروم میکنید
  • بهزادی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    گیریم که محروم شد ،به شما که بلندگوی پرسپولیسی چی میرسه ،خجالت بکشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی