نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پیام ویژه لیونل مسی در پایان فصل؛ به تیم افتخار می‌کنم/ ملاقات ویژه همسر لئو با ویکتوریا بکام وقتی اینترمیامی بازی داشت!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی پس از آخرین بازی فصل، پیامی برای اینترمیامی ارسال کرد و در همین حال، همسرش برای یک ناهار دخترانه با ویکتوریا بکام بیرون رفت.

لیونل مسی ۳۶ ساله تابستان امسال پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به تیم اینترمیامی در MLS پیوست و در این سه ماه الهام‌بخش باشگاه متعلق به دیوید بکام بوده است. فوق‌ستاره آرژانتینی در اولین بازی خود یک ضربه ایستگاهی را در وقت اضافه بازی به گل تبدیل کرد و سپس تیم را به اولین قهرمانی خود رساند و جام لیگزکاپ را بالای سر برد. او در مجموع ۱۱ گل در ۱۴ بازی اینترمیامی به ثمر رسانده و در ورزشگاه DRV PNK از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

مسی پس از پایان فصل به اینستاگرام رفت و خطاب به ۴۸۹ میلیون دنبال‌کننده خود نوشت: «به تمام موفقیت‌های تیم در این فصل افتخار می‌کنم. با کار و تلاش همه توانستیم اولین عنوان قهرمانی تاریخ تیم را با لیگزکاپ به دست بیاوریم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پلی‌آف مبارزه کردیم. ما با همه چیزهای خوب و مهمتر از همه میل به پیشرفت برای رقابتی‌تر شدن به فصل بعد می‌رویم. می‌خواهم از همه افراد باشگاه و شهر میامی برای حمایتی که همیشه از ما می‌کنند تشکر کنم. مطمئن هستم که مانند چند ماه گذشته لحظات شگفت‌انگیزی را با هم خواهیم داشت.»

در حالی که مسی و هم‌تیمی‌هایش در کارولینای شمالی بودند تا با شارلوت در آخرین بازی MLS در این فصل روبرو شوند، همسرش برای صرف ناهار با چند سلبریتی بیرون رفت. آنتونلا روکوزو و ویکتوریا بکام به دوست مشترک‌شان ایزابلا گروتمن برای راه‌اندازی لاین مد جدیدش پیوستند و تصاویر این قرار دخترانه را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید:

پیام ویژه لیونل مسی در پایان فصل؛ به تیم افتخار می‌کنم/ ملاقات ویژه همسر لئو با ویکتوریا بکام وقتی اینترمیامی بازی داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی