نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۱۷
رحیم یوسفی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحیم یوسفی، پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به عدم حضور پرسپولیسی‌ها بر بالین علی پروین گفت: علی‌آقا نیازی به ملاقات این چهارتا بچه امروزی ندارد اما بازیکنان پرسپولیس هم بی‌معرفت هستند و هم فراموشکار!

علی پروین چهره دوست‌داشتنی فوتبال کشورمان به دلیل بیماری چند روزی در بیمارستان بستری شد. بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس و حتی استقلال پس از شنیدن خبر بستری‌شدن علی پروین راهی بیمارستان تندیس شدند که با اسطوره فوتبال ایران ملاقات کنند.

یکی از این پیشکسوتان رحیم یوسفی بود که در این رابطه به خبرورزشی گفت: من وقتی خبر بستری شدن علی‌آقا را شنیدم ابتدا تصور کردم یک درمان سرپایی است و او از بیمارستان مرخص شده. کمی بعد یکی از دوستان گفت که آقای پروین هنوز بستری است و به همین خاطر بدو بدو خودم را به بیمارستان رساندم تا با استاد خودم دیداری داشته باشم و خدا را شکر دیدم حال عمومی‌اش بهتر شده است.

وی ضمن اشاره به غیبت بازیکنان کنونی پرسپولیس در بیمارستان و عدم ملاقات با علی پروین یادآور شد: علی آقا نیازی به ملاقات این چهارتا بچه امروزی ندارد اما بازیکنان پرسپولیس هم بی‌معرفت هستند و هم فراموشکار! آن‌ها فراموش کرده‌اند امثال علی پروین چقدر زحمت کشیده‌اند که اسم پرسپولیس بماند و بتوانند در این تیم توپ بزنند و قراردادهای چندمیلیاردی ببندند. این بچه‌های امروزی پرسپولیس حتی فراموش کرده‌اند چند روز پیش کاپ سوپرجام را از دست همین علی‌آقا پروین گرفته‌اند و حتی به خودشان زحمت ندادند احوال اسطوره باشگاه خود را بپرسند.

هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: معرفت به جام و عنوان قهرمانی نیست. خود من ۷ سال در پرسپولیس توپ زدم و ۱۱ جام هم گرفتم اما همیشه خودم را شاگرد کوچک علی پروین می‌دانم. من خودم دیدم جواد نکونام که یک استقلالی است به ملاقات علی پروین آمد اما از جمع بازیکنان پرسپولیس هیچ‌کس به خودش زحمت نداد به بیمارستان بیاید. البته بچه‌های امروزی حتی اگر پدر یا مادر خودشان هم بستری شوند به ملاقات آن‌ها نخواهند رفت و انتظاری از فوتبالیست‌های امروزی نمی‌رود. علی‌آقا هم آن‌قدر شاگرد در پرسپولیس داشته که همگی دوستدارش هستند و اجازه نمی‌دهند حتی در بیمارستان تنها باشد. این زمانه خیلی بد شده و عاطفه و مهربانی ته کشیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    بايد کنار مردم بود تا در دل مردم باشی آقای پروين هر چه دارد از همين مردم است ولی او مدتهاست مردم را فراموش کرده است .
    • ا.کیسه چزون IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      حتی مریضی پروین هم به خیلی‌ها فشارآورده که به اسم مخاطب پرسپولیسی هم عقده گشایی میکنندوحقارت خودشون رابروز میدن پروین نیازی به تعریف وتمجیدنداره،بازیکن بزرگی بود،اسطوره وسلطان پرسپولیس بوده و هست وخیلیها دراین چندروز برای دوستی وابرازارادت وبعضی هم برای دیده شدن رفتندملاقات،کسی هم نمی‌رفت پروین شاکی نمیشد
  • ق ر IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    ملاقات که نرفتن ، مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی ندارند و مردم برای صاحبخانه کار نمیکنند
  • اشنا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    دیگه زیادی داری داغ میکنی قضیه را . خودزنی یعنی این علی پروین خودش توقع نداره و میگه حالم خوبه شما کجای کار قرار داری پیشکسوت بی معرفت تک تک بشین دم بیمارستان ببین کی میاد کی میره اطلاعیه بده .انشااله خوب میشه و میاد بیرون ولی شما زیادی چاپلو....
  • فرامرز IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    چرا بزرگان قوم هستند که علی پروین با آنها عکس یادگاری می گیرد و کاسبیش را رونق می دهد در ضمن پروین و شاگردانش منجمله همین یوسفی کم علیه پرسپولیس مصاحبه نکردند
  • عدالت خواه IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    فکر نون کن که خربزه آبه
  • مهراب IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    آقای پروین بیشتر با حاکمان کار می کند وبا مردم عادی خیلی رابطه خوبی نداره
  • ف دال IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    یه دونه وحید قلیچ داریم، بس‌مونه. تو رو دیگه کجای دل‌مون بذاریم؟! / یادش به خیر، جدای از مهمل‌بافی‌های گاه‌وبیگاه این روزهاش، چقدر پنالتی‌های این رحیم یوسفی رو دوست داشتم؛ اگه اشتباه نکنم سال 66 بود که علی‌آقا پروین توپ رو بوسید و بعد اون یه مدتی پنالتی‌ها رو یوسفی زد. خاطرم هست بچه‌های طبقه دوم (بالای جایگاه) سر این که توپ رو می‌ماسونه به تیر یا نه هم شرط می‌بستن! و چند سال بعدترش، چقدر دوست می‌داشتم که جای این یوسفی، اون‌یکی یوسفی (اکبر یوسفیِ پاس که به‌همراه استیلی و خاکپور و نوآموز و رضائی‌منش و حکیم‌زاده و و.. تیم خیلی خوبی داشتن)رو در پرسپولیس می‌داشتیم. تکنیکی بود و درجه یک. بازی بازیکن‌هائی مثل آقاسیدمهدی ابطحی، مجید نامجومطلق و اندکی بعدتر، حمید روزبهانی تکنیکی و شوت‌زن و اکبر یوسفی که خیلی چشم‌نواز بازی می‌کردن رو خیلی دوست داشتم. شخصا معتقدم همون اکبر یوسفی از کل هافبک‌های الآن ایرون سر تر بود. یهو غیب شد و نفهمیدیم کجا رفت و چه کرد اما هر چه بود و هست و بعبارت صحیح‌تر [در جراید و رسانه‌ها] نیست، لااقل خودش رو مثل این رحیم یوسفی سر پیری بی‌اعتبار نکرد.
  • پروین سیخی چند IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    واسه یه مسمومیت ساده چند روز بستریش کردن. ما که تا رو به موت نشیم دکتر نمیریم. در ضمن پروین برای تو پروینه آقای یوسفی، برای ما هیچی نیست. بازیکن خوبی بود ولی مربی خوبی نبود زیاد. در ضمن مگه پروین اینا رو آدم حساب میکنه که اینا بخوان آدم حسابش کنن. به گل‌محمدی و پیروانی بگو برن ملاقاتش که ازشون انتظار میره. شما قدیمیا ولتون کنن خدا رو بنده نیستین و فکر میکنید فوتبالیست رو دست شماها نیومده و هی میگین دهه چهل و پنجاه و شصت.
  • روزبه IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    بابا تو هم تند نرو مگه یکی مریض میشه باید دو هزار نفر بریزن بیمارستان واسه ملاقات پروین تو این مملکت ممکنه هزاران و بلکه میلیون ها طرفدار داشته باشه باید همه هجوم ببرن برای ملاقات؟ من خودم پرسپولیسی هستم ولی تو داری چرت میگی
  • اشنا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    تموم نظرات عالیه بنده خدا خودش خودش را اوت کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی