نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۰ |
۰
دیوید بکام روی این دختر زوم کرده بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام در مستندی که به تازگی از نتفلیکس منتشر شده در مورد تمام لحظات خاص زندگی خود صحبت می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که تا به حال هیچ‌جا شنیده نشده بود.

در مستند «بکام» که در تاریخ ۴ اکتبر منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد، نحوه آشنایی او با همسرش ویکتوریا مفصل شرح داده می‌شود. بکام شیفته ویکتوریا بود و در بخش اول مستند از تماشای گروه اسپایس‌گرلز در تلویزیون به همراه هم‌تیمی‌اش گری نویل صحبت می‌کند و می‌گوید: «به نویل گفتم: آن دختر را آنجا می‌بینی؟ من با او ازدواج خواهم کرد. و می‌خندیدیم و شوخی می‌کردیم، و من می‌گفتم: من با او ازدواج می‌کنم، آن دختر شیک با لباس مشکی.»

ویکتوریا به همراه یکی دیگر از خواننده‌های گروه اسپایس گرلز در سال ۱۹۹۷ به تماشای بازی منچستریونایتد رفته بود و وقتی دیوید این خبر را شنید از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت. اما ویکتوریا آنقدرها به فوتبال علاقه ندارد. او در مستند می‌گوید: «من اصلاً اهل فوتبال نیستم. آن موقع اهل فوتبال نبودم، الان هم اهل فوتبال نیستم. اما عکس‌های او را در مجلات دیده بودم، و او واقعا خوش‌قیافه بود... این که به بازی‌ها می‌رفتم واقعاً یک جورهایی فقط برای تماشای او بود.» و هنگامی که این زوج باهم شروع به صحبت کردند رابطه آغاز شد. ویکتوریا گفت: «من جذب او شده بودم. به همین سادگی.»

ادامه این مطلب جذاب را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی