نظرسنجی

به نظر شما کدام باشگاه ایرانی در لیگ نخبگان آسیا، بهتر نتیجه می گیرد؟
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
۹۰ |
۲۴
مقصر اصلی لغو دیدار سپاهان و الاتحاد مشخص شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

بازبینی اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نشان می‌دهد ناظر AFC به برداشتن موانع تردد داور برای بررسی VAR تاکید داشته اما سپاهانی‌ها با سهل‌انگاری یک اتفاق ساده را به مشکلی بزرگ تبدیل کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم ناظر AFC لغو شد تا تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع به جلسه کمیته اجرایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا بازگردد. این در حالی است که مکان برگزاری بازی در نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران مورد تأیید قبلی قرار گرفته بود.

جلسه هماهنگی بدون مشکل و تذکر برگزار شد

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می‌شود که طبق آئین نامه مسابقات یک روز قبل از هر مسابقه در مرحله گروهی نشستی بین مسئولان AFC، نمایندگان دو تیم و همچنین افسران امنیتی و اجرایی فدراسیون فوتبال کشور میزبان برگزار می‌شود. در این جلسه در خصوص جزئیات نحوه برگزاری و حتی محل قرارگیری تماشاگران در ورزشگاه‌ها بحث و بررسی می‌شود. محل قرارگیری نیروهای آمبولانس، آتش نشانی و حتی دوربین‌های فیلمبرداری نیز ارزیابی شد تا مسابقه سپاهان و الاتحاد عربستان برگزار شود.

مسئول اجرایی AFC با اشاره به استفاده از سیستم داور ویدئویی محل جا نمایی دوربینی که تصویر مورد نیاز داور اول برای تشخیص هرگونه صحنه مشکوک اعلامی از سوی کمک داور ویدئویی را به باشگاه سپاهان به عنوان میزبان اعلام می‌کند تا هیچ مانعی در این مسیر وجود نداشته باشد. نشست هماهنگی در حالی به پایان می‌رسد که امضای حاضران در جلسه گرفته می‌شود تا طبق آن تمام مسائل ریز و درشت مورد ارزیابی ناظر AFC در روز مسابقه قرار بگیرد.

تذکر ناظر AFC شبانه بود

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پایان آخرین تمرین تیم الاتحاد در اصفهان ارزیابی نهایی از ورزشگاه نقش جهان را انجام می‌دهد. در این بازدید که مسئولان باشگاه سپاهان نیز حضور داشتند نسبت به محل قرارگیری نیمکت ناظر داوری و همچنین سه سردیس به دلیل قرار گرفتن در مسیر رفت و آمد داور هنگام مشاهده تصویرهای VAR تذکر می‌دهد. او به صراحت خواستار تغییر محل این سردیس و برداشتن مانع رفت و آمد داور می‌شود اما مسئولان سپاهان مدعی هستند در همین بازدید توانسته‌اند ناظر را توجیه کنند که به دلیل طولانی بودن عملیات عمرانی برای برداشتن نیمکت و همچنین سردیس‌های نصب شده جانمایی دیگری برای VAR صورت پذیرد.

الاتحاد آماده بازی بود

باشگاه الاتحاد عربستان پس از ورود به ورزشگاه نقش جهان اصفهان لیست ترکیب خود را به نماینده AFC اعلام می‌کند و او نیز طبق روال آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد تا لیست اولیه دو تیم هم منتشر شود. مربیان الاتحاد به همراه تعدادی از بازیکنان این تیم برای آشنایی با فضای ورزشگاه نقش جهان در چمن نیز حاضر می‌شوند. تدارکات الاتحاد توپ‌های تمرینی و ابزار لازم را در زمین قرار می‌دهد تا بازیکنان برای تمرین کردن آماده شوند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد الاتحاد عربستان هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار نداشته است و حتی بازیکنان این تیم دقایقی هم در راهروی رختکن بدن‌هایشان را گرم می‌کنند اما برای ورود به زمین منتظر مجوز ناظر AFC می‌شوند که صادر نمی‌شود.

اخطار دوم ناظر و سپس تماس با مقر AFC

بر خلاف ادعای مسئولان سپاهان، ناظر AFC نسبت به وجود سردیس شهید سلیمانی و نیمکت ناظر داوری در مسیر بررسی تصویرهای VAR توسط داور اخطار جدی تری را در فاصله سه ساعت مانده به شروع بازی می‌دهد که سپاهانی‌ها اعلام می‌کنند این موضوع قابل تغییر نیست چون زمان مناسبی برای برداشتن سردیس‌های نصب شده وجود ندارد. مسئول بازی پس از سرپیچی باشگاه سپاهان نسبت به این موضوع دلیل آنها را غیرموجه می‌داند و با استناد به اخطارهای قبلی تماس مستقیم با مسئولان اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در مقر AFC برقرار می‌کند.

مقصر اصلی لغو دیدار سپاهان و الاتحاد الامشخص شد

سفیر عربستان در اتاق ویژه!

پس از تأخیر در اجازه ورود تیم الاتحاد عربستان به زمین مسابقه برای گرم کردن بدن‌های خود این موضوع به مسئولان عربستانی حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه منتقل می‌شود که با ورود سفیر عربستان به راهروهای ورزشگاه، رختکن الاتحاد و سپس اتاق ناظر AFC همراه است. در جلسه‌ای که مسئولان باشگاه الاتحاد و سپاهان حضور داشتند ناظر AFC مدعی می‌شود سردیس‌ها در مسیر صحیحی قرار ندارد. موضوعی که سپاهانی‌ها مدعی هستند اخطار سیاسی بودن بابت شخصیت سیاسی و نظامی داده شده است.

مدیران باشگاه سپاهان مدعی هستند ناظر AFC از تصمیم «POLITIC» برای لغو بازی استفاده کرده در صورتیکه گزارش ناظر AFC تاکنون منتشر نشده است. این در حالی است که پس از آن که مسئولان سپاهان از درخواست ناظر طفره می‌روند و حاضر به جابجایی سردیس نمی‌شوند، وی از این عنوان استفاده می‌کند. چه بسا اگر سپاهانی‌ها خواسته او را برآورده می‌کردند کار به کنفدراسیون آسیا و سیاسی کردن مسئله هم کشیده نمی‌شد.

به بیان واضح‌تر این که لجبازی مسئولان باشگاه سپاهان و سرپیچی از خواسته ناظر AFC اوضاع را پیچیده می‌کند و وی پس از آنکه مطمئن می‌شود سپاهانی‌ها نمی‌خواهند به حرفش گوش بدهند، با مقر این کنفدراسیون تماس می‌گیرد و در آن زمان است که از واژه «POLITIC» استفاده می‌کند.

بی توجهی سپاهان دردسرساز شد

عدم توجه باشگاه سپاهان به درخواست منطقی AFC مبنی بر برقراری قانون‌های جاری برای نصب VAR نه تنها لغو این دیدار را به همراه داشت بلکه بیهوده باعث تعابیر مختلف سیاسی از آن شد. این در حالی است که باشگاه سپاهان به راحتی می‌توانست با حفظ شأن و کرامت و منزلت جایگاه شهید «حاج قاسم سلیمانی» مانع از برداشت‌های نامتعارف سیاسی و امنیتی از این موضوع شود.

در واقع محل استقرار سردیس‌های شهید سلیمانی همچون محل قرارگیری جایگاه ناظر داوری مشکل اصلی در جانمایی دوربین VAR بوده است که هیچ ربطی به موضوعات سیاسی نداشته است.

الاتحاد با اجازه AFC رفت

باشگاه الاتحاد عربستان هیچ مشکلی برای برگزاری بازی با سپاهان نداشت. حتی آنها پیشنهاد میزبان برای ورود به چمن از جایی دیگر را هم می‌پذیرند اما ناظر AFC تخلف سپاهان و اصرار آنها روی مسیر ورودی تیم‌ها و همچنین نظارت داور روی صحنه‌های VAR را تخلف دانسته و بدون ذکر مشکل امنیتی خواستار رفع مشکل شده بود. عدم حل این معضل در چارچوب قوانین ورزشی باعث بازگشت الاتحاد به کشور عربستان بدون برگزاری بازی با سپاهان اصفهان طبق نظر AFC شد.

در انتظار تصمیم AFC

مشکل به وجود آمده در دیدار سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان نه تنها تبدیل به حاشیه رقابت‌های فصل جاری این بازی‌ها بلکه محل گفت‌وگوی وزرای امور خارجه ایران و عربستان شده است. حالا AFC قرار است درباره این بازی تا ۲۲ اکتبر (۳۰ آبان ماه) تصمیم‌گیری نهایی داشته باشد تا یکی از احتمالات در نظر گرفته برای این دیدار نظیر اعلام نتیجه انضباطی بازی، برگزاری مجدد در اصفهان یا برگزاری دیدار در شهر یا کشور دیگر اعلام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۳
  • شیدا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    اینایی که گفتید ناظر خودش زنگ زد به شما گفت یا AFC زنگ زد بهتون گفت؟ از خودتون الکی یه چیزی ننویسید که بخواهید اصل و واقعیت موضوع رو به انحراف بکشید واقعیت امر وجود تندیس در ورزشگاه بوده حالا شما می خواهید بگید فقط جاش مناسب نبوده
    • آبی رنگ عشقه IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      متاسفانه این جزو فرهنگ ما ایرانیها است که به جای پذیرش اشتباهات و قصور خودمان آن را به گردن ابر و باد مه و خورشید و فلک بیندازیم و کسانی هم که همسوی ما هستند ( در مورد این قضیه مشخصا هواداران سپاهان) با قضاوت متعصبانه و نه عدالت خواهانه به سود ما و بر عکس آن (هواداران استقلال و پرسپولیس) بر علیه ما رای بدهند.
    • محسن IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      کرمان خود درخته وگرنه جابجایی سردیس هیچگونه مشکلی نداشته در زمانی که باید به فکر اتحاد اسلامی باشیم بعضی مسئولین از ترس از دست دادن پست خود کارهای عجیب و غریب می کنند
    • ... IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      نویسنده متن خیالبافی و یا محترمانه بگم تحلیل خودش رو به عنوان واقعیت از زبان AFC بیان کرده که در کل خیلی مضحک و آبکی است اصل موضوع همان وجود تندیس در ورزشگاه و نه مکان قرار گرفتن آن در ورزشگاه بوده و ناظر بازی هم طبق قوانین معترض و تصمیم گیر این قضیه بوده (البته با هماهنگی و مشورت با AFC) تیم الاتحاد هم هیچ نقشی و اعتراضی در این موضوع نداشته، مقصر اصلی هم مسئولان سپاهان و تصمیم گیرندگان از بالا بوده اند که حاضر نشدند به احترام مردم تصمیم منطقی و عاقلانه بگیرند
  • مهدی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    معلوم هست چی داری میگی؟ الاتحاد گفته بود حتی اگر یه پارچه هم روش بندازید ما بازی می کنیم
    • سجاد IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      الاتحاد خیلی بیجا کرده که بگه یه پارچه بکشید تا بازی کنیم.مرد حسابی قهرمانان کشورمون رو تجلیل کنید و با قتدار در مقابل یاوه گویان بایستید.یعنی چی که پارچه بندازید.
    • کامیارفرزام IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      پارچه که هیچ حتی به گونی پیاز سیب زمینی هم بنده خداها هم راضی بودن که اون سردیس رو بندازن توش
  • عاقل IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    طبق معمول آسمان و ریسمون بهم بافتن و توجیح کردن و در آخر هم مقصر صد در صد بودن خودمان و به خاطره یک سری توهمات و مسائل پوچ و الکی و لجبازی بدون کوچکترین آینده نگری دراین چندین سال
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    واقعا دمت گرم این نظر شمارو اگه AFCبخونه فکنم قانع بشه
  • مجتبی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    نه داداش سپاهان خودش بدتر از تیمهای عربی هست و فکر کرد اینا هم پرسپولیس و استقلاله که هزار تا مشکل قبل بازی ایجاد کنه براشون برای یه برد راحت سپاهان خودش نمونه کوچک عربستان تو ایرانه تمام خصوصیات همونا رو داره حاشیه سازی ،بازی ناجوانمردانه پول زیاد
    • بهرام IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      یه تیم آبرومند دارین تو ایران اونم سپاهانه . اگه هزینه میشه نتیجه هم میگیره . استقلال و پیروزی تا الان چقدر جریمه دادن تو دادگاهها ؟ حرف منطقی بزنید لطفا. آب های آلوده که بعد از 10 سال رویانیان اعتراف کرد آخریش نیست. الانم که درویش به جای اینکه تمرکزش رو باشگاهش باشه به سپاهان اتهام میزنه.
    • بهرام IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      یه تیم آبرومند دارین تو ایران اونم سپاهانه . اگه هزینه میشه نتیجه هم میگیره . استقلال و پیروزی تا الان چقدر جریمه دادن تو دادگاهها ؟ حرف منطقی بزنید لطفا. آب های آلوده که بعد از 10 سال رویانیان اعتراف کرد آخریش نیست. الانم که درویش به جای اینکه تمرکزش رو باشگاهش باشه به سپاهان اتهام میزنه.
    • آرش US ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      از ۴ امتیازی که ازش کم کردند معلومه.اولا پرسپولیس تو لیگ خودمون همین اضافه سقف پرداخت قرارداد رو انجام داد ولی با تبانی و رشوه، امتیاز ازش کسر نکردند. ثانیا اگه ی تیم مثل پرسپولیس بود مجسمه رو از جا در می‌آورد که بازی کنسل نشه.
  • حسن IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    من طرفدار تیم سپاهان هستم اگر این اتقاق حقیقت داشته باشه سپاهان باید تنبیه شود وبازی ۳بر صفر به نفع الاتحاد
    • M.A IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      آره تو راست میگی
  • طبا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    حالا بفرض هم که این داستان سرایی که کردید درست باشه،، ولی واقعیت امر اینه که مسئولان نا مسئول ما، در خوش رقصی با هم مسابقه گذاشتن !!!! حکایت شاه می بخشه، شاهقلی نمی بخشه هست !!!!!!!
  • جنوب IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    واقعا چقد بعضیا بد بین نژاد پرستن وفقط وفقط مخان تیم التحاد کلا عربستان مقصر نشون بدن اخه ناظر گیر داده ناظر هم عرب نبوده که بخایم بهونه در بیاریم قانون باید رعایت کرد اینجا بازهای خارجی داخلی نیست که با یه تلفن همه چیز ماس مالی کنن باید یاید بگیریم قانون رعایت کنیم واقعا بیضیا وفقط وفقط مخان قضیه سیاسی کنن تیم خاسته بر هر قیمتی بازی کنه دستور از بالا بوده ناظر دیگه چه ربطی به تیم داره
    • آشنا IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      اگر بخاطر تندیس افتخار ایران و جهان اسلام و آزادیخواهان عالم Politicصهیونیستی قصد مشکل آفرینی دارد همان بهتر که گور خود گم کنند ،ضمنا شما اول تشریف ببرید اکابر و بعد از یادگیری املای فارسی دوباره تشریف فرما شوید
  • سعید IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    بنظر بنده همه میدانند مشکل تیم الاتحاد ، فقط وجود تندیس در ورزشگاه بوده و تیم سپاهان که در اصل تیم دولتی میباشد ، ضمنا هر تصمیمی که تیم سپاهان در شب بازی گرفته شد ، فقط و فقط با تصمیم مقامات کشور گرفته شد
  • مجید IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    استاد تحریف !!! خوب داری به AFC خط می دی !!!
  • ایرانی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    اگر هم سیاسی بوده و جابجایی بهانه بوده ،پس نشان از کم توانی و عدم درایت مدیران سپاهان دارد که بجای یک جابجایی ساده نه حذف یک بهانه دادند دست دیگران ،اما بنظر عقلانی می رسد چون داور بعد از اعلام var خودش جهت ملاحظه حضور پیدا میکند .
  • طرفدارفوتبال IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    دوستان متاسفانه مشخص میشودکه محمدرضاساکت یک فرددروغگوبسیارماهری است چرابیخوداسم شهیدبزرگ سلیمانی را وسط دورغهای خودش می کشاند وجامعه رادچارالتهاب ونگرانی میکند؟ اگرناظر. ی اف سی چیزی راگفته که فلان چیزب ه فلان دلیل مانع است جایش راعوض کنیدکه وظیفه اش راانجام داده است پس برای چه امده ایران؟ ایشان که نگفتندمابخاطرتندیس داخل زمین نمی رویم گفتندجابجاکنید. ساکت مثل قراردادهای وحشتناک وهزینه های میلیاردی که ازبیت المال ودورزدن سقف بودجه وگرفتن تمام محاجمان لیگ برتری به قیمتی بخاطرضربه زدن به تیمهای دیگرلیگ برتری وان بستن قراردادننگین ویلتموس جنایتکارو واردکردن بزرگترین خسارت به مملکت بایدمحاکمه وبازخواست شود. اخرمگرمیشودبخاطرتندیس بازی مهم لیگ قهرمانان رالغوکرد؟ چراجامعه راملطهب میگنید.
  • علا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    نه مدیران سپاهان بی تحربه هستن و نه مسئولان اصفهانی ارزشی نکته مهم اینه باید یکبار برای همیشه به این داستان ورود نمادهای سیاسی و غیر ورزشی به ورزش و خصوصا فوتبال خاتمه داده میشد که خوشبختانه فدراسیون و بلشگاه سپاهان با ایثار خودشون این کارو کردن و فقط باید دید نتیجه که اومد اونایی که اینجا هارتوپورت میکردن و خط و نشون برای afc میکشیدن بازم حرف میزنن یا لالمونی میگیرن؟نتیجه انضباطی که اعلام شد آب و صابون برای یه عده افراطی لازمه!!!!!!
  • رضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    با این تفاسیر سپاهان مقصره . البته عدم برخورد مناسب فدراسیون با این باشگاه درمورد مسائل ومشکلاتی که واسه دیگر تیمهای کشور درست کرده بود باعث این مشکل شده . بقول معروف ملخک یک بارجستی ملخک دوبار جستی ...............
  • کامران IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    سلام توی عصر ارتباطات . با این همه مسلمان خداپرست و راستگو . نمیتونیم بفهمیم ۲ هفته پیش تو استادیوم اصفهان چه اتفاقی افتاده ....آدم به همه چیز شک میکنه .
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    کیسه و سپاهان متخصص فرافکنی و فتوشاپ هستند
  • فرامرز IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    واقعیتش این است که ساکت ترسید اگر اصلاحات مورد نظر ناظر ،AFC را انجام بدهد پستش را از دست بدهد وگرنه از قوانین کاملا مطلع بود که آمدن داور به بازی منوط به اجازه ناظر ( Match Commissioner)است و اجازه ندادن ناظر برابر است با انجام نگرفتن بازی به دلیل این که شرایط برگزاری برقرار نیست و چون میزبان سپاهان است نتیجه 3-0 به سود الاتحاد خواهد شد اینجا حفظ پست برای ساکت از هر چیزی مهمتر بود
  • خط شکن IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    چیبگم اگه نگم که چوب حماقت بعضیها راسپاهان میخوره دلم میسوزه اگه نگم پل میمونه اونور آب .خداراشکر مردم ما آگاه هستن وخوب متوجه هستن که بیانیه شما واصل واقعه چی میگه چی بوده
  • امیر IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    پس مشخص شد صد در صد مقصر مسوولین باشگاه سپاهان هستند
  • علی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    سپاهان خودش را به هر دری بزند به جایی نمی رسد
  • دکتر IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    دروغی بگو که مردم باور کنن. این کار شما توهین به شعور مخاطب است.
  • هادی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    سپاهانیهافکرکردندکه‌ناظربازی‌هم‌مثل‌مسئولان‌ایرانه‌که‌هرکاری‌بخواهند‌انجام‌خواهنددادولی‌‌یادشون‌رفته‌که‌تاج‌رییس‌فدراسیون‌ایرانه‌نه‌آسیا
    • اردشیر IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      آقا هادی بهترین حرف ممکن رو زدی عین واقعیت رو گفتی دمت گرم
    • Baloch IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      صدرصد
  • سید علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    حرف غلطی است چرا که الاتحاد اسم بازیکن های مصدوم خودش مثله فابیانو رو در لیست قرارداده بود پس از قبل الاتحاد ها نمی خواستند بازی کنند بهتر هست بذارید مردم همون واقعیت رو بدونند
  • عدالت خواه IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    چرا فقط یک امتیاز از تیم پیروزی تهران کسر شد...؟ !
  • هوادار فوتبال IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    ای اف سی علاوه بر سه هیچ کردن بازی سپاهان و الاتحاد به‌نفع الاتحاد باید یک جریمه سنکین علیه سپاهان اعلام کنند تا در محل ورزشگاه دست به کارهای غیر اخلاقی و کارشکنی نکنند. هر جا دزدی و اختلاس میشود پای یک اصفهانی وسط است. حالا مثلا وسط زمین کار فرهنگی انجام میدهند
  • حمید IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    عجب داستان مزخرفی . بعد این همه مزخرف گویی میگه هنوز گزارش ناظر منتشر نشده . ضمنا اگه ناظر با تایید afc بازی رو ملقا کرده چرا afcمیخواد بعد دو ماه رای نهایی رو صادر بکنه قطعا بلافاصله ۳ امتیاز به اتحاد میداد و سپاهان رو هم جریمه انظباطی میکرد . اینجاست که باید گفت : ناظر رو ولش نادانهای خودمونو گرش
  • خسرو DE ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    الامشخص الشد
  • شهروند IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    متن خوبیه فقط چند بار در هفته نشر بدهید تا هواداران سپاهان نتیجه سه بر صفر را هضم کنند
  • ایلیا IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    مقصر اصلی سوپری محل بوده بابا
  • هادی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    آیا ورزشگاه های دیگر هم تندیس نصب کردن؟یا فقط آقایان برای خود شیرینی اینکار را کردن؟ آقاجان با انجام کار باید ادامه دهنده راه او بود وگرنه خودش راضی به هزینه از جیب کارگران فولا‌د برای این کارها نیست. و.....
  • نوید IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    حالا تریلی که نمی خواسته رد بشه،حالا اون داور عزیز یه متر اون ور تر میرفت برا var دنیا به آخر میرسید؟همه اینها بهونه س برا غش کردن ای اف سیرک به سمت تیمای عربی.امان از برق دینار که بدجوری ادمو میگیره
    • حسین IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      بهترین جواب رو دادی افرین
  • رامین تاج IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    هیچ جای جهان ندیدم مجسمه ی یک فرد سیاسی رو بزارن روی پیست تارتان کنار زمین فقط یک لحظه تصور کنین ما مثلا بریم عراق ببینیم کنار نیمکت تیممون سردیس صدامه خب شوکه میشیم اصلا چه معنا داره اینکار
  • امید IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    فقط هوادارا سپاهان ضربه خوردن
  • حمید طلایی دل IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    حالا به هر دلیلی که لغو شده چرا اینقدر از سپاهان میترسید که اینقدر حاشیه براش درست میکنید سپاهان امسال خیلیا را سوزونده این کارا بیشتر انگیزه پیدا میکنند که همه تیما را جراواجر کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام باشگاه ایرانی در لیگ نخبگان آسیا، بهتر نتیجه می گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی