نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
پرسپولیس به این دلیل به مهاجم خود رضایتنامه نمی دهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی عبدی برای گرفتن رضایتنامه با باشگاه پرسپولیس دچار چالش شده است

مهدی عبدی بعد از پایان دوران قرضی خود در تراکتور به پرسپولیس برگشت وامیدوار بود که بتواند نظر گاریدو را برای ماندن در پرسپولیس جلب کند. با این حال او در انجام این کار ناموفق بود و سرمربی قرمزها این بازیکن را در لیست مازاد قرار داد و عبدی هم در اردوی ترکیه شرکت نکرد.

عبدی که به دنبال دریافت رضایتنامه از پرسپولیس است تا تیم جدیدش را مشخص کند، هنوز موفق به دریافت رضایتنامه نشده است. اما دلیل اینکه باشگاه پرسپولیس راضی نشده رضایتنامه عبدی را صادر کند چیست؟ 

ظاهرا رضا درویش علاقه‌ای ندارد این بازیکن به تیم‌های رقیب مانند تراکتور، سپاهان و استقلال ملحق شود و برای همین تا این لحظه خبری از صدور رضایتنامه نیست. پرسپولیس از عبدی خواسته ابتدا تیم بعدی خود را معرفی کند و سپس آن ها در خصوص رضایتنامه، نظر نهایی خود را اعلام کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عباس IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    واقعا درویش هم آدم جالبیه.تراکتور که ردش کرده . فکر می‌کنه که استقلال و سپاهان به دنبال چنین مهاجم ضعیفی هستند. نزدیک به شش سال میشه در لیگ بازی می‌کنه هنوز ده گل نزده.محمد دانشگر‌مدافع، از این بیشتر گل زده
  • امیر GB ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    همین رفتارها از باشگاهای بزرگی مثل پرسپولیس سر میزنه که امثال بیراوند به این فکر میندازه باشگاه فقط به فکر منافع خودش هست و حتی حاضر تا جایی پیش بره که ی بازیکن ی فصل بدون تیم باقی بمونه پس چه بهتر تنها دلیل موندن خلاصه بشه به رقم قرارداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی