نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
۳ |
۱
کلوب| تفاوت فوتبال ایران و عربستان چند گل است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی دو نماینده فوتبال کشورمان برابر تیم‌های عربستانی آن هم در زمین خودمان در استادیوم آزادی و یک بازی لغو شده و برگزار نشده سپاهان برابر تیم دیگری از عربستان به نام الاتحاد حاصل آن دو شکست ۲ بر صفر و ۳ بر صفر بوده است.

تیم‌های عربستانی این فصل با به خدمت گرفتن ستاره‌های لیگ‌های اروپایی به طور چشمگیری تیم‌های باشگاهی شان را تقویت کردند و نگاه و هدف بسیار بزرگی برای قهرمانی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارند، هزینه‌هایی که لیگ عربستان را به طور خاص و پررنگ در نگاه‌ها به سمت خود جلب کرده است باید یک نتیجه و دسترنج خوب به همراه داشته باشد.

همگروهی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و نساجی با تیم‌های النصر و الاتحاد و الهلال دیگر مثل دهه‌های گذشته نمی‌تواند باعث امیدواری تیم‌های باشگاهی مان باشد، وقتی به سادگی در آزادی الهلال را شکست می‌دادیم یا النصر که در مقایسه با الاتحاد هنوز تیم پرستاره و پر نام و نشانی نبود، یا همین الاتحاد که برابر تیم‌های ایرانی زیاد حرفی برای گفتن نداشت. اما جذب ستاره‌های مطرح و پر نام و نشان از لیگ‌های اروپایی برای دو هدف یکی پر آوازه نشان دادن لیگ عربستان در انظار عمومی و اهالی فوتبال در قاره آسیا و سپس قاره‌های دیگر و کسب جام قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و حضور پر قدرت در لیگ باشگاه‌های جهان باعث شده که تفاوت فوتبال کشورمان با فوتبال عربستان را در همین چند فصل اخیر به وضوح نمایان کند.

فوتبالی که تفکر خود را بر هزینه کردن‌های درست برای مطرح شدن صرف می‌کند با فوتبالی که تفکر خود را در هزینه نکردن و ندارم ندارم‌ها صرف می‌کند و انتظار معجزه و قهرمانی هم دارد باعث می‌شود آنها بیایند و تیم‌های ما را با ۲،۳ گل شکست بدهند و با لبخندی رضایت بخش و امیدوارانه سوار بر جت و هواپیمای اختصاصی خود شوند و به کشورشان بازگردند.

پرسپولیس در یک بازی ناامید کننده برابر النصر شکست بدی را متحمل شد و دیشب نساجی که اولین حضور بین المللی و آسیایی خود را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند برابر ستاره‌های تیم الهلال تن به شکست تلخی داد که نشان می‌دهد این فصل لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی با تیم‌های عربستانی، سخت ترین و حساس ترین حضور تیم‌های ایران در لیگ قهرمانان است.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۸ IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    باز نساجی سه تا خورد، کیسه که شیش تا از العین خورد
  • فرامرز FR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    خودمان را گول نزنیم حتی قبل از ورود این ستاره ها هم فوتبال عربستان برتر از فوتبال ایران بود سال هاست که چنین بوده مثلا در مقدماتی جام جهانی های 1998 و 2002 تیم ملی عربستان با برتری در برابر تیم ملی ایران با آن ستاره های نسل طلایی به جام جهانی رسید یا الهلال قهرمانی هایش در باشگاه های آسیا را قبل از ورود این ستاره ها جشن گرفته در صورتی که از آخرین قهرمانی یک تیم باشگاهی ایران بیش از 30 سال می گذرد و...باید طرحی نو در فوتبال مان در انداخت که این فاصله بیشتر نشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی