نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
۲۳ |
۱
کلوب| چند سوال از آقای عنایتی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی امید کشورمان در یک ماه اخیر، اتفاقات ریز و درشت زیادی را پشت سر گذاشته؛ از حذف ناباورانه در مرحله اول انتخابی المپیک تا حضور بازیکنان بالای بیست و سه سال در بازی‌های آسیایی هانگژو.

همگی این موارد، تیم ملی امید را به حاشیه رانده و فعلاً هم باید منتظر شنیدن ادامه داستان‌های هزار و یک شب تیم عنایتی باشیم.

بعد از آن حواشی، حال نوبت به ترک اردو توسط بازیکنان رسیده؛ مهدی احمدی، محمد عمری و یاسین سلمانی با درخواست و تهدیدات جدی و شدید یحیی به اردوی پرسپولیس در قطر برای رویارویی با الدحیل، ملحق شدند. هرچند که رضا عنایتی، از بابت این قضیه، بسیار گله مند و ناراحت است. تعداد نفرات تیم ملی امید با وجود غیبت این سه مهره، به عدد سیزده رسیده و به موجب همین، کار تیم ملی امید در مراحل بالاتر، بسیار سخت تر از قبل می‌باشد.

اما آیا قهرمانی در بازی‌های آسیایی و کسب طلای هانگژو، بدون حضور مهره‌های استقلال و پرسپولیس، محقق نمی‌شود؟ چرا جای خالد آبادی و سینا سعیدی فر، سید حسین حسینی، باید درون چارچوب فلزی تیم امید، بایستد؟ اصلاً چرا او باید بازوبند کاپیتانی را بر دستان خود، ببندد؟

جای تعجب است که این تیم، متعلق به امیدهای کشور است ولی آقای عنایتی، میانگین سنی تیم را با دعوت چند بازیکن، افزایش داده و تیم امید را به بزرگان سپرده اند! در واقع بازیکنان تیم ملی امید، باید در کنار یکدیگر به تجارب مختلفی، دست پیدا کنند و به قول معروف، سرد و گرم روزگار را بچشند! کاپیتان و رهبر تیم در زمین، باید از دل آن بازیکنان جوان و سرشار از انگیزه، برگزیده شود نه مهره‌های پا به سن گذاشته!

یک سوال دیگر از آقای عنایتی؛ چرا برای حضور تیم ملی امید در مقدماتی المپیک (آن هم در مرحله‌ اول!) درخواست تعویق و توقف لیگ را دادید؟ لیگ برتر به خاطر شما و به هزاران و یک دلیل دیگر، تعطیل شد؛ اما شما چه افتخاری با این تیم، کسب کردید؟

 تنها شاهکار تیم رضا عنایتی بعد از حدف فاجعه بار، آن عکس با ژست احمقانه و مثلاً قهرمانانه بود! چه دلیلی داشت که پس از حذف و نرسیدن به مرحله دوم مقدماتی المپیک، چنان عکسی به معرض دید همگان در بیاید؟ آقای عنایتی! بسیار سفر باید تا پخته شود خامی!

شاید پافشاری حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم فوتبال امید برای به کارگیری افشین قطبی، بی دلیل نبود! رضا عنایتی، به مثابه یک سرمربی جوان، نقاط ضعف عجیبی از خود بروز داد؛ خیلی از اقدامات او، دلیل منطقی ندارند و مزید بر علت نمی‌شود که چون سرمربی تیم ملی امید هستید، فوتبال و لیگ کشور را برای یک تورنمنت ده روزه، از کار بیندازید!

آقای عنایتی! آیا شما فکر می‌کنید که تخصصی در این حرفه دارید یا توهم تخصص آن را؟ معیار گزینش مربی در تیم ملی امید، از همان ابتدا غلط بود و به هیچ وجه، دخالت سرمربی تیم ملی بزرگسالان در گزینش سرمربی تیم ملی امید، درست، صحیح و البته حرفه ای نیست!

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • کجا از اینجا بهتر IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    نویسنده فوق العاده بی ادب و عقده ای بوده و البته بی تجربه. اردشیر لارودی ها کجا و این خبرنهار های تازه به دوران رسیده کجا. خبرنگاری و قلم یک زمانی حرمت داشت
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    تعطیلی لیگ فقط و فقط با اصرار یایا مو مصنوعی و بازی های این تیم تو آسیا ،همچنین مصدومیت بازیکن های این تیم حکومتی بوده
  • ناشناس IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    میشه لطف کنید آمار و ارقام پخته های قبلی رو بزارید اگر هدفتون ضربه زدن به تیم امید نیست صبر کنید تا بازیهای تیم تموم بشه بعد انتقادات و ... رو اعلام کنید مظلوم تر از این تیم امید تابحال ندیده بودیم امروز بازی دارند تک و تنها و بدون حمایت و چپ و راست بهشون حمله می کنن لطفا به پخته اشاره کردید آمار و ارقام و افتخارات اونا رو بزارید چون چن دهه است چیزی نشنیدیم شما بزارید تا روشن بشیم
  • اس اس کبیر ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    بعدازافتضاحات تاریخی اقایان مهدوی کیا.استیلی.درخشان درتیم ملی امید.الان طرف ترسیده که مبادااین تیم باعنایتی قهرمان بشه.داره چپ وراست برای این تیم حاشیه درست میکنن.
    • بیماری سرخک حقیر معیشتی بگیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      بازیکن هم ندارن . حالا قهرمان بشن ؟؟؟؟؟؟؟ کدوم تیما قهرمان شدن که این دومیش باشه . قلعه نویی هم توهم نزنه . ایران واسه فوتبال هیچ کاری جز بولد کردن لنگ نکرده
    • بیماری سرخک حقیر معیشتی بگیر IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      اینا این حرفا رو میزنن که اگه نتیجه خاصی بگیرن بی ارزشش کنن و اگه حذف شدن حداقل یکم بهشون بتازن . تازه با این تیم درب و داغون که بازیکن هم ندارن . تیم ملی ایران لنگ هستش
    • پارسوماش IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
      کیسه کش اینهای که اسم بردی هیچکدامشون مفتضانه دردورگروهی حذف نشد، هیچکدامشون مفتضاحانه ب هنگ کنگ نباختن، اولین باخت تاریخ فوتبال ایران به تیم هنگ کنگ مبارک آقای عنایتی ودوستان کیسه کشش
  • ن IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    من نمیدونم لیست 50 نفره 20 تا بازیکن جوان میبردی نمیدونستی ممکنه پرسپولیس بازیکناشو بخواد
  • اشنا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    با این سه بازیکن که میشه ۱۵ نفر چطوری تمرین میکنن حداقل نفرات تیم باید ۲۲ نفر باشند که تیم توانایی تمرین داشته باشد اینها بی تجربه هستند که نفرات اعزامی را به پانزده نفر تقلیل دادند
  • سازنده IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    بی شرمی هم حد داره.نترسید .به یاری خدا رضا خان عنایتی مدال کسب می‌کنه و بعدش امیر خان قلعه نوعی تیم فاسد و مسخره پیروزی هم با دو شکست حذف میشه و چوب خدا صدا ندارد! میدونید چند ساله همه قوانین و .... به سود پیروزی هست تا حسرت یه افتخار از روی این تیم فاسد برداشته بشه؟ همه ، از فیفا و ای آف سی تا خوده نالایقانی که از پیروزی حمایت کردند فهمیدند چه اشتباهی کردند و اصالت خریدنی نیست
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      کاملا برعکس گفتی صفات شماست
  • 4444 IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    سرمربیان پرمدعای لنگی درطول این چهل سال چه گلی بسر فوتبال ملی زدند که عنایتی تازه کار نزده ، گند پروین و گنده لاتهای لنگی مقابل ژاپن رو جوانها ندیدند تا بدانند چه خواری و خفتی نصیب فوتبال ایران شد و چه حسرت دردناکی به دل جوانهای آن دوران افتاد ، داغ یکبار پیروزی بر تیمهای درجه سه عربی را اسطوره‌های لنگی به دل ملت میگذاشتند تازه طلبکارهم بودند ، دقیقٱمثل این زمان که بیشتر مسئولیتهای فوتبال نصیب زدوبندبازان لنگی شده و درست مثل همان دوران نتیجه ای بجز شکست و ناکامی برای فوتبال و دریغ وحسرت برای جوانان به همراه نداشتند ، تنها فرق حال وگذشته ، وجود پیشکسوتان باشرف رسانه های ورزشی بود که شرافت خودرا با تعلقات کودکانه رنگی معامله نمی‌کردند بخصوص رنگ تبعیض لاکی سرخ.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی