نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
ادعای جنجالی نکونام علیه پرسپولیس؛ بازیکن میلیون دلاری دارد/ تمام تمرکزمان روی فصل بعد است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تشریح آخرین وضعیت تیمش برای دیدار پایانی لیگ برتر برابر پیکان گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و تا آخرین ثانیه می جنگیم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه استقلال برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: آخرین کنفرانس لیگ است در یک فصل پر از اتفاقات عجیب و غریب. وقفه های زیادی در لیگ افتاد و فصل پرفشار و سختی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شرایط این بازی را درک کرده اند و امیدوارم با تمام توانشان وارد زمین شوند و به موفقیت برسند. با تیم خوبی بازی داریم که قابل احترام است اما ما به دنبال پیروزی هستیم و همه بازیکنان در این راستا تمرکز کرده اند تا به موفقیت برسیم.

جواد نکونام ادامه داد: فقط در فوتبال ایران است که این اتفاق می افتد که در روز پایانی دو تیم در یک شهر بازی دارند اما ورزشگاه استاندارد ندارد. این از بی توجهی و برنامه ریزی اشتباهی است که ما ورزشگاه استاندارد نداریم. شاید روز اولی که این برنامه ریزی را انجام می دادند نمی دانستند چنین می شود. شاید اگر تیم دیگری بود می توانست ورزشگاه را تغییر دهد اما ما نتوانستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد این که درخواست شده است افراد و مهمانان حاضر در ورزشگاه را معرفی کنند گفت: دیروز به ما اطلاع دادند که باید کد ملی افرادی که می خواهند به ورزشگاه بیایند را معرفی کنیم. مگر در بازی تیم رقیب این کار را کردند؟ این اتفاق فقط در لیگ ایران رخ می دهد و در هیچ کجای دنیا چنین شرایطی نیست.

وی در ادامه انتقاداتش به تیم رقیب گفت: اگر سال بعد تیم های بالای جدول به چهار تیم نیاز داشته باشند حتما اجازه را به آنها می دهند. تیم رقیب بالای یک میلیون دلار پول بازیکن داده است. شاید هم زمانی که ما صدر جدول بودیم اتفاقاتی می افتاد اما متوجه نمی شدیم اما الان که صدر نیستیم بیشتر متوجه می شویم. ما تلاش مان را کرده ایم و زحمت کشیده ایم. الان راضی هستیم که هم تلاش کرده ایم و جنگیده ایم.

نکونام ادامه داد: تا ثانیه پایانی بازی تلاش مان را می کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. بعد از این بازی تمرکزمان را برای فصل بعد می گذاریم و تلاش می کنیم تیم خوبی را آماده کنیم.

وی در مورد دیدار مس و پرسپولیس گفت: محرم نویدکیا را هم می شناسند. او کارنامه مشخصی دارد. مهم این است که ما بتوانیم به فکر بازی خودمان باشیم و به پیروزی برسیم. ما تا دو هفته قبل صدرنشین بودیم و زمانی که صدر را از دست دادیم دو - سه روز حالمان خوب نبود. وقتی در کورس فوتبالی شرکت می کنی نیاز به نیروهایی داری که بتوانی شرایط را تغییر دهی. ما تلاشمان را می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که من قرارداد سه ساله با این تیم دارم گفت: از زمانی که مدیریت تغییر کرده ما جلسه داشتیم که فصل آینده چه کنیم. برنامه ریزی که صورت گرفته این است که بتوانیم بعد از بازی با پیکان بتوانیم قرارداد بازیکنانی که مد نظرمان هست را تمدید کنیم. من تمرکزم روی فوتبال است و خیلی به مسایل حاشیه ای توجه نمی کنم. 

وی ادامه داد: از روزی که تغییرات صورت گرفته ما تمرکزمان روی فوتبال است و زحمات را مالکان می کشند. ما آرامش داریم و تمرکزمان روی فوتبال است. در بازی با پیکان هم تا ثانیه آخر می جنگیم و توکل مان به خدا است. 

نکونام در مورد این که چرا نقایص تیم خودتان را نمی پذیرید گفت: آنجایی که مربوط به من است را می پذیرم اما بازیکنان در ورزشگاه متوجه نتیجه شدند و تحت تاثیر قرار گرفتند. در بازی که ما با فولاد پرسپولیس را بردیم بروید ببینید که آنها بعد از بازی اصلا در مورد مسایل فنی صحبت کردند؟ این مسایل طبیعی است و تمرکز روی اتفاقات دیگر است. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید دوباره روی شرایط سخت تیمش گفت: برای فصل آینده نکات زیادی هست که باید روی آن کار کنیم. حتما از تجربیات امسال برای ادامه کار مربیگری ام استفاده می کنم. 

جواد نکونام ادامه داد: اگر تیم استقلال دوم شود هم ناکامی نیست. مگر آرسنال امسال دوم شود اتفاق بدی است؟ کسی از روز اول فکر نمی کرد ما جزو سه تیم اول باشیم. این که بگوییم روز آخر شیرین می شود یا نه را نمی شود گفت. ما شرایط خاصی را داشتیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. من به عشق هواداران تا ثانیه های آخر می جنگم و از روز بعدش هم تمام تمرکزمان روی فصل بعد است که تیم خوبی داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۳
  • احمدرضا IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    داوران،برادران حیدری تمام شد الان دلیل ناکامی شان تا این لحظه را بازیکن خیالی یک میلیون دلاری پرسپولیس هست،جواد نکونام و باندش همه کار میکنند تا حاشیه برای پرسپولیس درست کنند اما غافل از اینکه در سوی مقابل افشین خان پیروانی،مردی هست استاد جنگ های روانی و ضد تاکتیک میباشد،صد تا مثل نکونام و هاشمی نسب را روی برکه اب میبرد و تشنه بر می‌گرداند(ضرب المثل) و پرسپولیس از داشتن چنین مدیر قدرتمند خرسند و خوشبخت می باشد،یا حق
    • تیشه جواد بر پیکر مافیا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      آقای نکونام شما و سایر کادر فنی استقلال بیش از اون چیزی که بود برای استقلال زحمت کشیدید و واقعا همه تون از جان و زندگی مایه گذاشتید و هواداران با مرام و با فرهنگ استقلال بعد از این همه سال پر ماجرا و مافیا زده فوتبال این رو بخوبی درک میکنند ، بچه های استقلال نه الان که آخرین بازی تیم هست بلکه از چندین هفته پیش قهرمان ما هواداران فوتبال پاک شده اند ، مطمئنا در تیم و هواداران رقیب این آگاهی و شجاعت اخلاقی وجود دارد که بدانند امتیازات داوری برای تیمشان از انگشتان دو دست هم بیشتر بوده و انشالله ورزش و فوتبال مان به نقطه ای برسد که خود ورزشکاران و مربیان مانع از لابی و رفتارهای ناجوانمردانه مسئولان و حامیان به ظاهر دلسوز تیمشان باشند
    • شعبون بی‌مخ هزاره سوم: IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      میگه محرم نویدکیا کارنامه مشخصی داره. مسئله اینه که کارنامه تو هم مشخصه و چند تا صفر کله گنده توش خودنمایی میکنه. بعد میگه من تمرکزم رو فوتباله و خیلی به مسائل حاشیه‌ای توجه نمیکنم. مردک تو همین مصاحبه چند بار اسم پرسپولیسو به صورت غیرمستقیم آوردی خدایی؟! اگه طوفان توئیتری و تلگرامی هواداران استقلال نبود همچنان داشتی مزخرف میگفتی و آسمون ریسمون میبافتی. بعد میگه برای فصل بعد نکات زیادی هست که باید روش کار کنیم. منظورت از نکات حتما تغییر جنس پیرهن و تعویض جادوگر و تغییر متهمین از خطیر به شهریاری و علی‌عسکریه احیانا. به خدا تو اگه چیزی حالیت باشه. موندم رو چه حسابی به تو ۴۰ میلیارد دادن. لجن‌بازی و پخش کثافت تو مصاحبه‌هات موج میزنه جناب آقای خادم الامامزاده. مسئله اینه که تو بزرگترین حامیتو تو کمیته داوران از دست دادی و از وقتی او رفته و پای حساب‌کشی از داوران شیتیل‌بگیر اومده وسط دیگه کسی نتونسته بهت کمک کنه. به قول الهام چرخنده: خاک هفت حموم خرابه تو سرت!! تو مربی نیستی. تو یه زباله متعفنی که چون چیزی برا ارائه نداری میخوای گوز رو به شقیقه ربط بدی و بگی من آنم که رستم بود پهلوان!!
    • شوتبال AT ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      جواد نکونام 4 ساله از شهر ری! همون که هم بازی سابقش لطفیه
  • علی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    من که فکر نمی‌کنم بازیکن پرسپولیس از برانکو یا ماشاریپوف بازیکنان استقلال قرارداد بیشتری بسته باشد.
  • حاج ۳لسچ IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    بعلت اشکالات فنی ! پارگراف درباره آب وهوا و مافیای ترافیک و گرمای هوا مشکلات شمال آفریقا که درباره شون مفصل افشاگری کرد تو چاپخانه جا موند و منتشر نشد!😉😉😉
  • ابکنار IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    ما میگفتیم یحیی نالانه ایشون دیگه بدتر هستند، الانم بهانه شده پرسپولیس بازیکن یک میلیون دلاری داره ما نداریم، اگه منظورت اورونوف هست که خودت پس زدی، عبدالکریم هم 500هزار دلار برای نیم فصل، لابد فراموش کردی فتح الله زاده برای خودت چقدر خرج کرد انوقت اگه کسی از پرسپولیس شاکی میشد نظر خودت چی بود پس لطف کن سرت به کارت باشه، بجای سه سال هم باید باهات بیشتر تمدید میکردن خیال رقیب بیشتر راحت بود
  • ایمون زاید DE ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    واقعا آدم لذت میبره از این همه حقارت ،این فقط از طبلهای تو خالی بر میاد که عدم موفقیت رو ربط بدن به بازیکن و داور و همه به غیر از خود که هیچ سواد این کار رو نداره ، آینه چون نقش تو بنمودم راست خود شکن آئینه شکستن خطاست آینه داره بهت میگه تو این کاره نیستی ،علم این کار رو نداری ، ای مگس عرضه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما می داری دو روز دیگه باید بری بشینی و به این فکر کنی که چطور یه دفعه همه چی رو از دست دادی ،شاید اونوقت بفهمی که باید سرت تو کار خودت باشه نه اینکه بشینی و آرزوی عدم موفقیت دیگری رو بکنی ،آدم چشم ناپاک
  • کیسه پاره IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    یک هفته به اخر لیگ یادش افتاده مثلا بازیکن یک میلیون دلاری هم هست!😂😂😂یکلام بگو اینکاره نیستم و خلاص.دوچرخه هر کاریش هم بکنی اخرش دوچرخه ست .نهایتا با موتور گازی خراب میتونه کورس بزاره نه با فانتوم. .خخخ خخخ
  • صمدخان IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    واقعا چرت گویی جزء ادبیات اصلی بعضی ها شده . تا دیروز می گفتند سه میلیون دلار هزینه خرید بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل شده امروز می گویند یک میلیون دلار . فقط یک حرفی بزنند که توجیه مشکلات خودشان را بکنند . حتما ماشاپیوف و رافائل داسیلوا هم بخاطر دانش فنی جواد جوون به استقلال اومدند .
  • ناشناس DE ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    لالیگا یا به عبارتی ته دیگا
  • مهران IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    خوب هست که مسائل حاشیه ای توجه نداری !!!!!!!!!؟؟؟؟
  • واعظ آشتیانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    نکونال باز هم نالید . این بشر چقدر ناله میکنه ؟
  • حسین IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    حالا خوب شد یک دفه پرسپولیس با بدبختی بردی توی تموم این فصل می‌گفت .چکار پرسپولیس داری اگه بی جا این همه به پرسپولیس توجه نمی کردی شاید الان حال روزت بهتر بود .این دیگه کیه استقلال بیچاره کرد .همش این اینجوری که اون اونجوری کرد
  • حسین IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    حالا خوب شد یک دفه پرسپولیس با بدبختی بردی توی تموم این فصل می‌گفت .چکار پرسپولیس داری اگه بی جا این همه به پرسپولیس توجه نمی کردی شاید الان حال روزت بهتر بود .این دیگه کیه استقلال بیچاره کرد .همش این اینجوری که اون اونجوری کرد
  • سینا IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    یعنی تو دلقک و هاشمی نسب دلقکتر از خودتتو باید اهالی فوتبال دوباره تحمل کنند؟؟؟ توصیه میکنم به مسولان هیدینگ این مربیان و تمام گاردمدیریتی.. تدارکاتی.. خدماتی باشگاه استقلال رو بیرون کنید.. بخدا استقلال پیشکسوتان فهمیم و باسواد زیاد داره اونارو بیارید و مربی خوب.. که هوچیگر و نق زن و بیسواد نباشه.. شما هر مربی بیارید با این مدیران و عوامل باشگاه هوچیگر و بهانه گیر میشه... به فوتبال.. باشگاهتون.. استقلال احترام بزارید.. والله من پرسپولیسی ام... اینو بخاطر خودتون.. فوتبال.. اعصاب مردم.. و لذت تماشای فوتبال جذاب و شرافت میگم..
    • تاج با تعصب IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      شما بولینگ ها اگه معنی شرافت رو میدونستین یه نگاه به پنالتی بازی با اس خوزستان مینداختین اونوقت میفهمیدی کی داره راست میگه هر چند شما کثیف تر از این حرف ها هستین.
    • پرسپولیس زلزله.. IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      روی صحبتم با کاج با تعصب هست. به قول پیشکسوت خودتون از چیزی که ندارید صحبت نکنید مثل تعصب و شرافت. کثافت کاری شما به همه ثابت شده، فقط با این کارها دارید هم میزنید و بوشو درمیارید. زمانی که فساد رو بشه روسیاهی به ذغال میمونه.
  • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    تلاش خودت را بکن واسه قهرمانی بی ارزش ولی یه کم مردانگی یاد بده به دروازبان تیمت که جلوی همه تیم‌ها مخصوصا گل گهر وقت کشی کرد و خودش را رو زمین انداخت.این فوتبال آماتورها است جواتی هوچیگر
  • سید IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    خوب به عملکرد شما چه ارتباطی دارد ، نکونام جنابعالی از علت ناکامی در دو بازی که مساوی شدی بگو ، ساکت ابهامی قرار بود شکست پرسپولیس را به شما هدیه دهد ، از سرمربی مس هم که خواستی کمک کند ، دقیقا شما الان چکاره ای رمال یا گدا برای پوشش ناتوانی خودت ، اخلاق را کجا قرار دادی ، پدر استقلال را درآوردی، فقط دعا میکنی که پرسپولیس نابود بشه کی وقت میکنی به تیم برسی. آقا کدام سرمربی در رختکن بجای آنالیز نیمه قبل و رفع نقاط ضعف تیم و برنامه برای پیروزی بازیکنان را تحریک به حواشی کند ، شما واقعا جایگاه ت استقلال بود !!!!
  • M IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    جالب اونجاست که میگه تمرکزش رو فوتبال و به حاشیه ها توجه ندارد🤭
    • شهنی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      خخخخخخخخ......👍 دمت گرررررم.. میخواستم همینو بنویسم که دیدم تو نوشتی😝😝😝
  • شاهین۳۳ IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    زمانیکه تو فولاد بودی چه کارها که نکردید !!! از تغییر اندازه زمین فوتبال تا بقول محمود فکری، کارکشته بازی😱
  • مهدی عشقپولیسی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    آررررره جون خودت تموم تمرکزت روی فوتباله همه میدونن😂😂😂😂
  • ساوالان IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    این استقلال گرانترین تیم لیگ هست. هرچند با قراردادی 50 میلیونی و اس ام اس سقف فلان قرارداد را مزحک کردند
  • قاسمی از ساوه IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    سلام، حرفهای نکونام، بیشتر، فرافکنی هست، پرسپولیس مزد تلاش بازیکنان و کادر فنی اش را نی گیرد بدون توجه به هیاهو و هوچی گری های استقلالی ها، نکو نام برای رسیدن به همان جام فلزی ، خودش را کشت ولی می بینه جام رو از دست داده، به پرسپولیس گیر داده، در صورتیکه مشکل استقلال، خود نکونام هست با تفکرات کی روشی و دفاعی
  • سرخ IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    چکش فقط از سرورش صحبت میکنه
  • ایمون زاید IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    جواد شیتیل شما فقط بگو مسعود اکبری دوروبرت چیکار میکنه ،کی هست ،چرا دوسال از حضور در محافل ورزشی محروم بوده ،فقط یه تیکه اش رو میگم تا باقی داستان برا همه روشن بشه و ملت ببینند تو اول بگو با کیان دوستی من انگه بگویم که تو کیستی جواد شیتیل ایشون همون عکاس راه آهن بود که رشوه ها رو جابجا میکرد ، حالا هی از پرسپولیس بگو و تجربیات شیتیل هائی که دادی و گرفتی رو مرور کن
  • علیرضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    جای فضولی سرورت درباره تیم خودت صحبت کن بار فنی که نداری حداقل طرفداران خودتون هم از تاکتیک اتوبوسی تیمت ناراضی هستند
  • محمد IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    مگه قراره شما فصل بعد هم اینجا باشی🙄🙄🤔🤔
  • عبدالله IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    این آدم از شرافت دم میزنه 🤣😂 عمو دوروبرت رو عجب آدمای شرافتمندی گرفتن ،اونم در حد لالیگا ،مثل عکاس راه آهن که زیر پای مهرداد محمدی نشست و دو میلیون دلار باهاش بست و یه میلیون دلارش و هفتاد به سی مث داداشی بین خودتون تقسیم کردین ،داری دم از مردونگی میزنی دفعه بعد چرت بگی بقیه مطالب رو اندک اندک میریزم رو دایره
  • حمید دولاب IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    کسی که شاگردی کارلوس کی‌روش رو تو سابقه ش داره، کسی که با دوز کلک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران شده معلوم ریسمون و آسمون میکنه، امیدوارم خدا به هوادارای تیم استقلال به این توجیهات درپیتی مربی شون صبر بده
  • احمدی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    بخدا نکوتام در حد و اندازه استقلال نیست استقلال تیم بزرگی است و افتاده یه عده آدم عقده ای که توان مربی گری را ندارند از زمین و زمان شاکی هستن هر دفعه نتیجه نمیگیره گیر میده به پرسپولیس یا به داور یا به مسولان فوتبال آقا برا اینکه استقلال یه نفس بکشه نکوتام را بزارید کنار یه مربی بافهم و با کلاس بزارید بخدا بهترین نتیجه را با همین بازیکنان میگیره مشکل مربیه نه چیز دیگه
  • ,,امانی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    توجیهات جواد نکونام کلا برای رضایت هوادران هست وگرنه همین الان از تیم استقلال ۴بازیکن واز تیم پرسپولیس ۳بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند بعد درمقابل یک‌بازیکن پرسپولیس یعنی ارونوف آنها دو بازیکن خوب خارجی درخط میانی وحمله دارند یعنی از نظر بازیکن نکونام هیچ کم وکسری نداره فقط بخاطر احتمال جام نیاوردن خودش را به نفهمی زده وکلا جاروجنجال وهوچیگری وتهمت زدن را پیشه کارش کرده است
  • شهنی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    عااااشششششق قرمز 🚩🚩🚩🚩🚩🚩 بچه ها اینش منو کشته : من تمام تمرکزم روی فوتباله و به حاشیه ها توجه نمیکنم . خخخخخخخخ... برو جونم برو از آقا محرم و آقای عنایتی مصاحبه قبل از بازیتو یاد بگیر ....🕺🚩
  • ناشناس IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    سرمربی و بازیکنان دوست داشتنی استقلال خدا پشت و پناهتون باشه براتون دعا می کنیم اگر یه ذره وجدان باشه فصل قبل پیکان رو از میزبان به مهمان برای یه تیم خاص تبدیل کردن و بقیه ی ماجراها اما این فصل نشد چرا ؟ چون طرف مقابلشون تیم خاص نیست این وسط خدایی هم هست💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    • حسین IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      💙💙💙💙💙💙💙حتماکه خدای ماهم استقلالی است💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • رضا AL ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    مگه نمیگه عالم و ادم پرسپولیسی هستند و نمیزارن ما قهرمان بشیم .. پس چرا دنبال تیم بستین برای سال بعد .. خ.دت هم میدونی یه دونه حرفهات راست نیست و شما تو زمین باختین
  • مهدی پرسپولیسی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد، تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل. یا حق
  • فرامرز IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    پروردگارا تا آخر سه سال جواد نکونام بی اشتباه را در جایگاه سرمربی استقلال محفوظ بفرما
  • شنگول آبی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    جواد جون اگه فصل بعد هم نشد تمرکزت رو بذار رو فصل بعدتر
  • مصطفی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    هدف گذاری برای فصل بعد ..!!!؟ ببین یکشنبه راهت میدن باشگاه بعدا هدف گذاری کن ..
  • ... US ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    دیگه شورش در اومد. اوسمار حرفه ای در مورد مسائل غیر فنی اصلا نظر نمیده، این جناب که با تدبیر غلط بازیی را که باید میبرد و نبرد دنبال توجیه بچگانه میگرده. از حالا تبریک به پرسپولیس، مربی خوبی نصیبتون شده.
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    یارو تو خونه راش نمی دادند مهمون هم دعوت میکرد خخخخخ
  • پ س NL ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    نکو نام مربی کوچکی است بعدازسقوط ازصدر وجنجال متوجه شد باید ب تیم وپیروزی فکر کرد استقلال را خراب کرد 2سال دیگه متوجه میشید
  • یدولا IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    این آقای لای لیگا و مهدی سرطایی از هفته اول بیشتر تو حاشیه بودن تا فوتبال و از همون اول پیش‌بینی نتیجه نگرفتنشونو میکردم و آسمون ریسمون میبافتن، بازیش.نو مقابل پرسپولیس دیدیم که وقتی مساوی کردن انکار برزیلو بردن
  • سعید صمدی US ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    سلام اقا جواد در طول این 1۰ بازی اقلن از سر مربی پرس پلیس اونای که کم داری یاد بگیر یاد گرفتن عیب نیست ندانستن عیب هست شخصیت اوسمار برای شما صد در صد واجب هست
    • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      این بابا و اون مسئولین دوزاری که پشتشن نمی دونن این صندلی که روی پاچه خواری و رابطه بدستش آورده، روزی به بزرگانی مثل ناصر حجازی و منصور پورحیدری بوده. ضمنا تعصبش در این حده که با اولین پیشنهاد تیم ملی، یا یه تیم خارجی و یا یه تیم صنعتی داخلی، چکش وار چمدونشو می بنده. فوتبال تهران شده بازیچه و ویترین مسئولین خدوم که فرق فوتبالو با قاشق چنگال تشخیص نمیدن. استقلال بعد از رفتن حجازی و پورحیدری یتیم شده.
    • ششتقلال IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      اوسمار؟؟؟؟یه تارموی این مربی بااخلاق وبامرام هم نمیشه بره ازهمبازی لالیگاییش شجاعی یادبگیره که هیچ وقت بخاطرنتایج تیمش دیگران راهیچ وقت مقصرند نیتهای ولی جناب لالیگایی تادلتون بخوادبا زمین وزمان مشکل داره تازه بدای فصل بعد هم نقشه میکشه اول بشبنه تااونوبخوان بعدتر رویای متوهم سیرکنه🫠🙃🫣
  • Ab IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    زمانی از فصل بعدی حرف بزن که باشی آقای به اصطلاح مربی
  • رادمان IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    استقلال قبلا مردان بزرگی پرورش می داد کارش به کجا رسیده همه دروغ بگن کریمی را میشناسیم به همان روش کاپیتانی تیم ملی کهبا دوز و کلک از کریمی تحویل گرفتی الان هم ا دامه نیدی کاش هوادارا بشناسنت
  • رادمان IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    استقلال قبلا مردان بزرگی پرورش می داد کارش به کجا رسیده همه دروغ بگن کریمی را میشناسیم به همان روش کاپیتانی تیم ملی کهبا دوز و کلک از کریمی تحویل گرفتی الان هم ا دامه نیدی کاش هوادارا بشناسنت
  • مرتضی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    یکی به این بگه بابا تو مربی لیسه‌ای خسته نشدی انقدر در مورد سرورت حرف زدی؟ دیگه حال همه رو بهم زدی. فرداشب تموم بشه شرت کم بشه بابا
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    این بابا سابقه بسیار کمی توی سرخابی ها داره، واسه همین نمی دونه کجا داره کار میکنه! نمی دونه که با حرافی و وراجی در مورد تیم‌های دیگه فقط میتونی محبوب بخش زیر ۱۳ سال و بخش علافهای سر کوچه هواداری بشی. هوادار منطقی و فوتبال فهم کشک سازی حاجی آباد هم واسه وین اداها قد پهن بارن نمی کنه. چه برسه به گروه های هواداری پرسپولیس و استقلال
  • ناشناس IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    اینم که همش میگه جاری من بیشتر از من داره بچسب به زندگی خودت خ
  • زنده باد تاج CZ ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    نکونال با این حرفت که گند زدی به بازیکنای خودمون
  • جعفر IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    اگریک روزدرموردپرسپولیس کبیرحرف نزنه دق میکنه بیچاره این اقاباحرفاش فرارروبه جلوانجام میده وبس برواول حرف وادب یادبگیربعدامربیگری کن
  • کاج عابی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    میشه حرف نزنی سرمون رفت با این مزخرفاتت
  • 😝 IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    تمرکزش برای فصل آینده 😁😇😅🤣عجب ازاول فصل بارفیق شفیقی هاشمی نصب تمام عالم و آدم را مقصردونستن درصورتی که همه می دونن هیچ بارفنی مثبتی نداره صعی میکنه یه گل بزنن واتوبوس پارک‌ کنند این اواخر دیگه روی آورده به پارک قطاربروباباکشکتو بساب توبه مربی ترسویی بازی بانساجی همه دیدن بازی باگلگهرهم که یادبازیکنات میدادی وقت کشی کنندعشق من پرسپولیسه ولی تولیاقت مربی تیمهای بزرگ رانداری خوزستان يادش نرفته چه به سرفولادآوردی ...اوسماریک بارازاستقلال چیزی نگفته ولی توازاول فصل مستقیم وغیرمستقیم سرورتودیگران رامقصرنتایج ضعیفت دونستی وتمام داوران ایرانی رازیرسوال بددی خداوند جای حق نشسته انشاالله شنبه روزبزرگی برای ارتش سرخه چونکه دراین روز جشن قهرمانی خواهیم گرفت به کوری چشم تمام بد خواهان وخداوند راشاکریم
  • عماد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    " تمام تمرکزمان روی فصل بعد است " تا هفته 28 فصل بعد فرصت داريد
  • بهزاد US ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    اگر نساجی را برده بودند الان همهچیز گل و بلبل بود و فوتبال پاک ریش و قیچی دست شما بود جنم می‌خواست که نداشتید
  • مازیار IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    فقط ادای کیروش رو در میاری. دیگه هیچ چی یاد نگرفتی.
  • مازیار IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    پیشکسوت پاس چقدر ادای استقلالی بودن در میاره
  • لنگی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    تو رو خدا برو نمون تو این کاره نیستی فقط هوچیگری بلدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی