محمد صلاح
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مشاور و ایجنت محمد صلاح از طولانی شدن مذاکرات این مهاجم با لیورپول صحبت می‌کند که در نهایت تابستان گذشته به پایان رسید.

ایجنت محمد صلاح مدعی شده که مهاجم لیورپول اکنون بیش از یک میلیون پوند در هفته درآمد دارد.

صلاح ۳۱ ساله سرانجام با امضای قرارداد در تابستان ۲۰۲۲ به ماه‌ها گمانه‌زنی پایان داد، اما دستیابی به توافق ساده نبود. در مورد تمدید یا عدم تمدید اقامت صلاح در آنفیلد با توجه به علاقه باشگاه‌های دیگر، تردیدهای زیادی وجود داشت. مذاکرات به شکست انجامید و به افزایش حدس و گمان‌ها کمک کرد. در نهایت دو طرف باهم توافق کردند و قراردادی که به نظر می‌رسید نزدیک به ۳۵۰ هزار پوند در هفته باشد، امضا شد. با این حال، حرف‌های جدید رامی عباس، مشاور صلاح، همه چیز را روشن کرد.

عباس و صلاح هر دو با تحقیقات مدرسه بازرگانی هاروارد همکاری کردند. این مطالعه که توسط گاردین منتشر شده، روشن می‌کند که چقدر صلاح به ترک آنفیلد نزدیک شده بود. در یک مقطع صلاح و عباس مطمئن شده بودند که مذاکره برای تمدید قرارداد شکست خورده است. مشاور صلاح همچنین اشاره کرد که اگر لیورپول تسلیم شود و خواسته‌های مالی بازیکن را برآورده کند، صلاح هفته‌ای بیش از یک میلیون پوند درآمد خواهد داشت. در حالی که این مطالعه به طور دقیق مشخص نمی‌کند که قرارداد جدید صلاح چقدر ارزش دارد، اما به نظر می‌رسد که او بالاترین درآمد باشگاه را دارد و گفته می‌شود که لیورپول با خواسته‌های عباس موافقت کرده است.

همچنین توضیح داده شد که چگونه انتقال صلاح به لیورپول در سال ۲۰۱۵ و پشرفت او در طول دوران حضورش در این باشگاه به او کمک کرد تا حمایت‌های مالی قابل توجهی را با شرکت‌هایی مانند آدیداس، پپسی و گوچی به دست آورد.

عباس افزود: «اگر راهی پیدا کنیم تا لیورپول با دستمزدی که در نظر داریم موافقت کند و اگر محمد در سطحی که در فصول گذشته بازی کرده عملکرد داشته باشد، انتظار داریم که کل مبلغ دریافتی محمد در طی چند سال آینده، هم از قرارداد بازی و هم قراردادهای حقوق تصویرش، به چیزی بین ۵۴ میلیون یورو (۴۶.۸ میلیون پوند) تا ۶۲ میلیون یورو (۵۳.۷ میلیون پوند) در سال برسد.»

صلاح ممکن است آینده خود را تا تابستان ۲۰۲۵ به لیورپول متعهد کرده باشد، اما همچنان باشگاه‌های زیادی مشتاق جذب او هستند. الاتحاد پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی برای این مهاجم داشت که توسط لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رد شد. انتظار می‌رود که تیم لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در ماه‌های آینده دوباره برای جذب ستاره مصری اقدام کند.

در همین رابطه: هاروارد منتشر کرد؛ جزئیاتی جالب از توافق بر سر قرارداد جدید صلاح و لیورپول

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی