نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آنتونی به انگلیس برگشت؛ من مطمئنم که کار بدی نکرده‌ام!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونی به خشونت خانگی علیه نامزد سابقش متهم شده و در برزیل تحت بازجویی قرار داشت. این وینگر به انگلیس می‌آید تا تحت بازجویی پلیس منچستر قرار بگیرد.

آنتونی آماده بازگشت به انگلیس می‌شود تا با پلیس به اتهام حمله به نامزدش روبرو شود. وینگر برزیلی ۲۳ ساله در فرودگاه سائوپائولو برای پرواز به اسپانیا دیده شد و قرار است از اسپانیا به منچستر بیاید. او در روزهای آینده با پلیس برای رد این ادعاها ملاقات خواهد کرد.

یک منبع آگاه گفت: «آنتونی ایمان دارد که هیچ اشتباهی نکرده است و می‌خواهد با افسران بنشیند و اجازه دهد از او سؤال کنند. او چیزی برای پنهان کردن ندارد و هر چیزی را که بخواهند ببینند از جمله تلفن همراهش را تحویل خواهد داد. او می‌خواهد هر چه سریع‌تر تبرئه شود تا بتواند بدون هیچ مزاحمتی دوباره به فوتبالش ادامه دهد.»

وینگر ۸۵ میلیون پوندی منچستریونایتد توسط نامزد سابقش گابریلا کاوالین متهم به خشونت خانگی شد. آنتونی هر گونه تخلفی را انکار می‌کند و در مصاحبه تلویزیونی احساسی که انجام داد گفت: «من حقیقت را می‌دانم و حقیقت آشکار خواهد شد. صد در درصد مطمئن هستم که هرگز دستم به زنی نخورده و شواهدی را ارائه خواهم کرد. من مطمئن هستم که هرگز مرتکب خشونت فیزیکی نشدم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی