نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
خبرورزشی‌گردی| قرارداد فرهاد مجیدی تمدید شد/ شوک بزرگ به هواداران استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران استقلال ۲ سال قبل در چنین روزی حسابی شوکه و سورپرایز شدند.

استقلال شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ اتفاقات بسیار عجیبی را پشت سر گذاشت و وقایع خاصی را به چشم دید. در شهریورماه آن‌سال آبی‌پوشان با شکست مقابل الهلال عربستان از گردونه لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و فرهاد مجیدی بلافاصله پس از این اتفاق، قاطعانه مصاحبه کرد و گفت می‌ماند تا با تیمی که خودش بسته شخصیت را به استقلال برگرداند و این تیم را قهرمان کند. اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و استقلال در بهار سال ۱۴۰۱ به تنها تیمی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شد که بدون شکست عنوان قهرمانی این بازی‌ها را از آن خود کرد اما نکته اینجاست که چهارم مهر ماه سال ۱۴۰۰ چه اتفاقی رخ داد!

در آن روز یعنی دقیقا دو سال پیش، مصطفی آجرلو که به جای احمد مددی سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال را احراز کرده بود، در تصمیمی جالب توجه، فرهاد مجیدی را به باشگاه فراخواند و قرارداد او را تمدید کرد. در واقع مدیرعامل وقت استقلال مدت زمان اعتبار قرارداد سرمربی وقت این تیم را افزایش داد به‌طوری که مجیدی در بهار سال ۱۴۰۱ وقتی تیمش قهرمان شد هنوز دو فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت اما هنگامی که بحث حضورش در لیگ امارات مطرح شد، آجرلو ترجیح داد به حرمت زحمات فرهاد، قضیه قرارداد را منتفی کند و رضایت بدهد که مجیدی بدون هیچ مشکلی از تیم جدا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۶ IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    پودری اگه باز بیاد کیسه اینبار دهم میشه چون سهمیه پنالتی و امتیاز معیشتی دیگه نیست
  • دوستاره درخشان ابی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    فرهاد نزاشتن بمونه
  • ع ق ق QA ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    یقینا با متلاشی شدن باند آبی فدراسیون و محکوم شدن مظلومی خطیر و ماجدی و باند تاج در جریانهای ویلموتس. کی‌روش و پولها و سکه های تقسیم شده و انتخابات‌های و انتخابها مجیدی هم کشف میشود که چگونه قهرمان شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی