نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
کمک داور ویدیویی (VAR)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسولان فوتبال برای حفظ تجهیزات AFC در ایران و بر باد نرفتن VAR، التماس دعا دارند.

از رئیس فدراسیون فوتبال بگیرید تا رئیس کمیته داوران، جملگی از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حفظ تجهیزات VAR در ایران، التماس دعا دارند. آنها می دانند حالا که مسولان کنفدراسیون، به کمک داور ویدیویی آن هم به صورت عاریه رضایت داده اند، هیچ فرصتی بهتر از این نیست که پشه را روی هوا نعل کنند تا کار تمام شود.

اصلا در این شرایط که فوتبال ایران هرگز موفق به واردات کمک داور ویدیویی نشده و قرار هم نیست در آینده، اتفاق خارق العاده ای رخ بدهد، باید قدر فرصت ایجاد شده را بدانند و ملتمسانه از AFC بخواهند نظری به ما داشته باشد.

کمک داور ویدیویی عاریه، حالا به دستگاهی تبدیل می شود که با تقاضا و التماس، شاید در کشورمان ماندنی شود اما ای کاش همه چیز مثل VAR بود و می شد به همین سادگی از کنفدراسیون خواست هر چیزی که در فوتبال برایمان آرزوست را این گونه با گشاده دستی تقدیم ما کند.

کاش ورزشگاه های استاندارد و درست و حسابی را هم می شد کنفدراسیون فوتبال آسیا برایمان بسازد یا زمین چمن هم مثل VAR بود و امکانش وجود داشت که یک چمن عالی با اجی مجی لاترجی در ورزشگاه های ایران، نصب شود.

کاش کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعدادی مدیر واردتی برای فوتبال کشورمان در نظر می گرفت که به ایران می آمدند و همین جا پیش خودمان می ماندند. کاش یک عدد رونالدو برایمان می آوردند یا باشگاه های حرفه ای و در جه یک برای این فوتبال می ساختند؛ کاش می شد کنفدراسیون فوتبال آسیا فقط VAR خودش را جا نمی گذاشت.

کاش آن ساختمان عریض و طویل واقع در کوالالامپور، متعلق به فدراسیون فوتبال ایران بود تا همه جا با دک و پز می گفتیم این عمارت فوتبال کشورمان است؛ بیایید و تماشا کنید...

در همین ارتباط: افشاریان: برای حفظ مجموعه VAR در ایران مشغول مذاکره هستیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • امیر IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    با ای کاش گفتن هیچی درست نمی شه. مسوولین تا نخواهند ایران آباد نمی شه. شاید ای اف سی راضی شود به جای بخشی از طلب ایران در فیفا، این دستگاه var را به ما بدهند.
    • هادی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      حرفت درسته, ولی سهم مردم از پیشرفت ایران چیه? وقتی خیلیا رسید خریدشون از سوپری رو و بسته ی بستنی و شکلات و کلوچه رو با وجود سطل آشغال جلوی مغازه توی خیابون میندازن و به فکر تمیزی شهرنیستند, وقتی زباله های مختلف از بسته ی پفک تا نایلون و بطری های نوشیدنی مختلف چهره ی طبیعت مظلوم ما رو زشت و کریه میکنه , اول باید تلنگر و نیشگون رو به خودمون بزنیم , بعد ازمسئولین انتظار داشته باشیم. البته مسئولین باید بیشتر از اینها برای رفع معضلات, بخصوص معضلات فرهنگی تلاش کنند.ما مردم و مسئولین همه در یک کشتی نشسته ایم و کسی از بیرون دلش برای ما نمیسوزه.یک کلام ختم کلام: ازماست که برماست.
  • امیر IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    با ای کاش ای کاش گفتن هیچی درست نمی شه، تا مسوولین نخواهند ایران آباد نمی شه
  • حامد IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    اگه. وار بیاد تیم سوگلی لنگ در لیک آخر میشه
    • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      بس کن این اراجیف رو.... یه کمی اگر در مورد کاستی ها هم نظر میدادی خوب بود
  • کلنگلیس IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    ای کاش مافیای لنگ ازبین میرفت اونوقت همه چیزدرست میشدونیازی به این همه ای کاش دیگه نبود
  • ح IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    تازمانی تیم مدنظر حاکمیت درصدر جدول است وی ار بدرد مانمیخورد امااستقلال صدر برود یهو تمام بازیکنان باید کرت پایان خدمت هنگام بازی توی جببشان باید داشته باشند ..لازم باشه علنی دوبازیکنرا ازتیم میگیرند هربهانه ای لازم باشه درست میکنن تا صدر جدول تیم حاکم باشه ..بازی اسیایی تیم پیروزی را ندیدم ولی گفتن چمن مزاحم بود وگرنه دوهیچ میبردیم وزمینی که یک عمربازی کرده واسشون بد بود ولی برای حریف خوب بود ...اگرچمن خراب بود برای هردوتیم بود .حالا غیراین بود که دیگه باید واسه گلهای رقیب سبد میاوردین..تاج ویلوتسیان هم باید خجالت بکشه که با28میلیون دلار میخواد زیرساختهای ورزش فوتبالرا درست کنه درصورتی که پول توجیبی خودش وویلموتس هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی