نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
۵ |
۰
در این فوتبال حرف رئیس فدراسیون را هم نمی‌خوانند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج دستور داد که اعضای کارگروه نظارت بر قراردادها دیگر در مورد ماجرای پرونده تیم سپاهان صحبت نکنند و اجازه دهند ماجرا در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری شود.

تاکید مهدی تاج برای پرهیز اعضای کارگروه نظارت بر قراردادها از مصاحبه در مورد پرونده تیم سپاهان برای در پیش بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و حفظ روحیه تیم‌ها برای حضور در این مسابقات بود و ایضا رئیس فدراسیون فوتبال از مدیران باشگاه‌ها هم خواست آرامش خود را حفظ کنند و اجازه دهند که این پرونده مسیر قانونی خود را طی کند.

اما بعد از دستور مهدی تاج عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان مصاحبه کرد و تاکید داشت در این پرونده تیم سپاهان مظلوم شده است و دیگر تیم‌ها هم در این مسیر تخلف کرده اند، به خصوص تیم‌هایی که از سپاهان شکایت کردند. این مصاحبه‌ها منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال را مجبور به واکنش کرد.

این‌ها مصاحبه‌ها نشان می‌دهد در فوتبال ایران حتی حرف رئیس فدراسیون فوتبال را هم نمی‌خوانند. پرونده ای که در فوتبال ایران باز شد و کمیته انضباطی بدان پرداخت بعید به نظر می‌رسد به این زودی بسته شود و چه بسا آرای صادره از سوی کمیته انضباطی در جدول رده بندی تیم‌ها تاثیر گذار باشد. البته که آتش این شکایت‌ها هم توسط مهدی تاج روشن شده است. رئیس فدراسیون فوتبال پیش از شروع بازی‌ها گفت هر تیمی سقف قرارداد را رعایت نکند و با شکایت تیم حریف مواجه شود، در صورت اثبات تخلف نتیجه ۳-۰ به سود حریف تغییر می‌کند. البته کمیته انضباطی در پرونده شکایت تیم‌ها از سپاهان به هیچ تیمی امتیاز نداد و تنها به ازای هر بازی یک امتیاز و مجموعا ۴ امتیاز از تیم سپاهان کسر کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سینا IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    باشگاه سپاهان خصوصا مدیر عاملش.. از ترس سازمان بازرسی و دادگاهی شدن.. با فرار به جلو.. و هوچیگری و آوردن اعتراض به گف خیابان.. فرافکنی میکنه.. بایدمحکم جلوش ایستاد.. از نهادهای نظارتی.. و امنیتی و قوه قضاییه برخورد قانونی و شدید خواهانیم..
  • فرامرز IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    این واکنش هیات مدیره سپاهان مظلوم نمایی محض است و نشان دهنده این است که واقعاً خلاف های صورت گرفته و جو سازی برای تحت تاثیر قرار دادن ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است وگرنه صبر می کردند تا روند قانونی طی شود .
  • محمد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    پیشاپیش باخت فدراسیون و مافیا قرمز رو تبریک میگم رای دادگاه کس صد درصد بنفع سپاهان هست چون تمام قراردادها قبل قانون من در اوردی و یک شب فدراسیون ثبت شده و کار باشگاه سپاهان کاملا قانونی هست
  • سپاهان IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    سپاهان سروره کیسه ولنگ مال این حرفا نیستن بابا کل ایران که هیچ کل دنیا میدونن لنگ با داوری امتیاز میگیره برین تو زمین خاکی بازی عمویی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی