نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
لحظه جالب و هیجان‌انگیز در آغوش کشیدن لیونل مسی توسط یک سلبریتی/ مثل بچه‌ها ذوق‌زده هستم! +ویدیو
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی و تیمش موفق شدند از سد لس‌آنجلس اف‌سی بگذرند اما حضور پرشمار سلبریتی‌ها این مسابقه را خاص‌تر کرده بود.

اینترمیامی هر سه امتیاز بازی در برابر لس‌آنجلس اف‌سی در روز یکشنبه را به دست آورد و به تلاش برای رسیدن به پلی‌آف در پایان اکتبر ادامه می‌دهد. لئو مسی بازیکن برجسته بازی بود که با وجود گل نزدن، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و دو پاس گل فوق‌العاده برای جوردی آلبا و لئوناردو کامپانا ایجاد کرد.

اما یکی از اتفاقات مهم این بازی، تعداد بسیار زیاد افراد مشهوری بود که در جایگاه‌ها دیده شدند تا بتوانند بازی مسی را از نزدیک تماشا کنند. شاهزاده هری، لئوناردو دی‌کاپریو، سلنا گومز، جرارد باتلر، لیام گلگر، لبرون جیمز از جمله افراد مشهوری بودند که در این مسابقه حضور داشتند.

بازیگر اوون ویلسون هم از افرادی بود که با فرزندانش برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود. او قبل از شروع بازی به ESPN گفت: «مسی بازیکن مورد علاقه من در کل جهان است. وقتی آرژانتین قهرمان جام جهانی شد خیلی خوشحال بودم. مشتاقانه منتظرم تا مسی را امشب ببینم. مثل بچه‌ها هنگام کریسمس ذوق‌زده هستم.» مسی پس از پایان بازی به جایی که اوون با فرزندانش حضور داشت رفت و پیراهن آنها را امضا کرد و سپس این بازیگر را در آغوش گرفت.

اما اوون ویلسون تنها کسی نبود که با مسی عکس گرفت. لئو مسی مثل همیشه مرکز توجه بود و جورجو کیلینی، مدافع سابق یوونتوس و ایتالیا نیز می‌خواست مسی را در آغوش بگیرد و از او خواست تا با فرزندانش عکس بگیرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی